pátek 10. března 2017

Gallery update 63.7: 'Personal Shopper' New York Premiere


Ahoj ahoj ahoj. Jak se máte? Mám pro vás zase randál dalších fotek. Jsem z toho nadšená. Nedávno jsem zrovna přemýšlela o tom, jestli tenhle blog někdy skončí a pak jsem si uvědomila, jak hrozně mě to teď v poslední době baví. Teda, mě to bavilo vždycky, ale když jsou novinky, tak je to vždycky lepší. Je toho tolik, o čem můžu psát, a došlo mi, že tenhle blog nikdy neskončí :D Respektive někdy asi jo, ale rozhodně ne v nejbližší budoucnosti. Kristen směla včera vážně náročný den, byla v TODAY Show, na co se můžete kouknout v předchozím článku, byla v show Stephena Colberta a také proběhla New Yorská premiéra Personal Shopper. Jako první pro vás mám právě fotky z premiéry. Rozhovor se Stephenem sice už i vyšel, ale přidám ho až večer. Upřímně z něj mám takový divný pocit, ale o tom až později. Co se fotek týče, tak Kristen měla naprosto úchvatný make-up. Hrozně moc se mi líbí, jak má nalíčené oči, jsou dokonalé. No upřímně... ty šaty se mi absolutně nelíbí. Hrozně se mi nelíbí ta barva, ale ani ten střih mi nepřijde nijak zvlášť dobrý... Jsou takové zajímavé no, ale prostě divné :D Je to Chanel, takže není divné, že jsou divné, ale prostě se mi moc nelíbí no. Posuďte sami. Olivier měl teda taky zajímavej outfit :D Ale to je téma pro někoho jiného :D Jinak si můžeme lépe prohlédnout Kristenin nový.. "účes" :D Mně se to začíná vážně hodně líbit, mám z toho takový Sinead O'Connor pocity :D
* * * * * * *
Hello. Hello. Hello. I have for you another bunch of photos today. This is so exciting. I am in very good blogging mood last couple of days, I have news to write about and amazing news to write about. I was thinking yesterday about future of this blog. And I realized that I despite the fact I have days when I don't want to write anything, this blog will last forever. Well, of course not forever, but I am so far away from the possibility of ending. Not gonna happen any time soon. But back to Kristen. Kristen was in New York yesterday and she had pretty busy day. She was on the TODAY show, you can watch the video in the previous article. She also went to Stephen Colbert's show and there was also New York premiere of 'Personal Shopper'. I have for you the photos first, because the interview wasn't online when I started to write it. It is now... but it's kind of weird, I have a bit weird feeling about it, like... do they really have to ask Kristen about the Trump tweets? But whatever. I will write about that later, when I get home. I go to the cinema today. Well, Kristen had absolutely incredible eye make-up here, I love it. I looks amazing and it looks good with the dress together, but I actually really don't like the dress. It's not bad, but I don't like the color at all, I don't think it's Kristen's color. She looks better in more warm colors, this color is weird. Well the dress is Chanel after quite a long time and I hate it, that is not any surprise :D I cannot help myself, but it's weird. And yes, we can see Kristen's shaved hair in more photos. I love it. She gives me this Sinead O'Connor vibe.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. tak to som rada, že toho máš čo na pridávanie a máž z toho radosť , mňa to tiež napadlo ako som videla ten účes, že mi to trochu pripomína Sinead        majú tam niečo spoločné a podobné      , jednoznačne súhlasím, že to léčenie je naozaj krásne a náramne jej pristane, prezerala som si ho hodnu chvíľú , veľmi sa mi páči, mno a jej šaty, prišl mi v tom trochu ako ryba, nie je to žiadna katastrofa ale neivme, tuež som z nich rozčarovaná

    OdpovědětVymazat
  2. Není nic lepšího, než číst, že tě tenhle blog baví a že nechceš skončit, protože mě tenhle blog taky nehorázně baví. ♥ Fotky jsou skvělé, ale bude mi prostě trvat, než si na tyhle vlasy zvyknu, ale to časem půjde. :) Musím říct, že jí to tmavé líčení neskutečně sluší a ty šaty jsou úžasné, moc se mi líbí. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Hm zajímavé fotky. To líčejí je opravdu nádherné, na ten ůčas si musím pořád zvyknout, ale ani mě se ty šaty nelíbí nebo né na Kristen. Ten střih kolem toho krku se k tomu ůčesu nelíbí. Vypadá jak bez krku.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, máš pravdu - ty šaty jsou docela zvláštní, ale mně přijde, že Kristen sedly teda docela dobře! Hlavně teď s tím novým účesem Vypadá to stylově! No ale asi se shodneme na tom, že Chanel dokáže vydolovat i horší věci než je tohle Jinak jsem teda hrozně nadšená z toho líčení! Hlavně ty oči ♥ Líbí se mi, jak tam namixovali různé barvy! Ale přijde mi, že od doby, co má Kristen oholenou tu hlavu, tak jí dělají jen výrazné tmavé líčení. Já bych jí chtěla vidět v něčem hodně jednoduchém, protože buďme upřímní - kombinace toho sestřihu a líčení dělá takový ten lepší dojem
    Jinak teda mám radost, že máš radost, že jsou novinky! Mně zase baví všechno to komentovat! Ale sobecky bych si přála, aby se u Jennifer taky něco objevilo - ona se asi propadla někam do země nebo nevím

    OdpovědětVymazat