sobota 11. března 2017

Kristen on 'The Late Show' with Stephen Colbert


Ahoj ahoj. Musím se vám vypovídat ze včerejšího zážitku. Šla jsem se svou nejlepší kamarádkou do kina na film Kong: Skull Island a málem jsem tam umřela. Já jsem od začátku říkala, že ten film prostě nechci vidět, že to není pro mě, ale tak holt jsem šla no, tak na oplátku se mnou Emily bude muset jít na Krále Artuše, má smůlu :D Abych se teda vyjádřila přesně, nemyslím si, že je to úplně špatný film. Je to jen špatný film pro mě. Nemám tyhle druhy filmů ráda. Nikdy jsem King Konga neměla ráda, ani Godzillu a podobný věci, prostě kdekoliv je nějaký obří monstrum, který zabije půlku protagonistů, ještě pokud možno tak nechutně, jak jen to jde, tak to prostě není pro mě. Má to skvělou hudbu, super efekty... a Toma Hiddlestona, ale prostě... Mi to nesedlo. Nějak se člověk nestihne ani sžít s těma postavama, jedný mi teda bylo líto, to jo. A taky jsem měla u půlky scén napůl zavřený oči, tak to možná byl taky problém :D I když to přeháním. Každopádně jsem musela bejt v tom kině fakt nesnesitelná, protože jsem to pořád komentovala a tak vůbec. A za náma sedělo takový trio, maminka se dvěma dětma. Syn tak 15, možná 16. Holčička podle výzoru tak mezi 8 a 10 lety a já měla celej film sto chutí se zeptat tý maminky, jestli je úplně blbá nebo proč tahá tak malý dítě na takovej film, ale neudělala jsem to. Odposlechly jsme s Emily, že to chtěla vidět, ale to furt neznamená, že jí na to vezmu :D No nic. Ale kdo máte tyhle filmy rádi, tak asi určitě stojí zato, ale já z toho mám dost trauma.

No nic. Mám toho teď celkem dost na přidávání, ale ani to mi nebrání v tom proflákat celý den koukáním na Hillywood show :D Až mě to teda trochu deprimuje, kolik toho je, protože je spousta i psaných rozhovorů, které bych všechny ráda přeložila, ale už nemám čas na to to udělat. Některé ale třeba zvládnu, jen to bude trochu trvat. Dneska mám pro vás tedy video, o kterém jsem se už několikrát zmiňovala. Jde o rozhovor Kristen v Late Show Stephena Colberta. Ten rozhovor na mě působí takovým zvlášním způsobem. Je fajn, ale má takové divné momenty. Na začátku se Kristen ptá na ten její účes, že to udělala kvůli filmu a potom Stephen zmiňuje, že to o tom psali, jako o podvodní verzi Armageddonu, tak že to je první krok k tomu stát se Brucem Willisem :D Tím mě teda pobavil. Pak ale přijde taková divná část, kdy se Kristen opět zeptají na ty tweety, které o ní napsal Trump. Stephena Trump dost žere, docela hodně ho komentuje ve své show, je to jeden z těch více do politiky laděných moderátorů, tak se to i dalo čekat, ale mě to zkrátka docela štve, jak to pořád vytahují a myslím, že ani Kris z toho nemá úplně radost. Přeci jen to připomíná ne zrovna šťastnou dobu jejího života, ale co se dá dělat. Kris na to podle mě reagovala nejlíp, jak v té situaci mohla. Kristen říká, že ho kvůli tomu veřejně konfrontovala, ale že na to nereagoval, což jí zklamalo. Potom mluví o tom, že Kris hodně často říká slovo "dude" a Stephen ji požádá, aby uvedla příklady využití toho slova :D A pak samozřejmě mluví o filmu Personal Shopper. O postavě Maureen, o tom, co prožívá, o využití smsek v tomhle filmu, protože je to důležitý aspekt, a také nám ukážou klip, ve kterém Maureen mluví s přítelem její zaměstnavatelky, Ingem. Stephen se také ptá Kristen, jestli věří v duchy a Kris říká že zkušenost s duchem neměla, ale sem tam takové momenty, kdy se ozval nevysvětlitelný tvuk a tak podobně. A pak je ten rozhovor tak divně uťatý, nejspíš tam něco vystřihli a působí to trochu divně. Ale celkově je ten rozhovor fajn až na tu část s Trumpem:D
* * * * * * * *
So hello. I was in the cinema yesterday. Me and my best friend went to see Kong: Skull Island and I almost died there. Let's point out, that I don't think it's a totally bad movie, but I just really don't like these kind of movies when there is a monster and most of the people die there with terrible disgusting death. I do think it's well filmed, it had good music, the music was the best part for me alongside with Tom Hiddleston. I has great CGI... It doesn't have many shocking twists, you kind of expect who's going to die, who's going to survive. But you don't get to know the characters good enough to actually care... I was sad about one character who died and that was pretty much everything. I had my eyes closed during quite a lot of scenes, so that might be problem too :D I was just being really annoying in the cinema, like really, I think people around wanted to hit me, but I felt really uncomfortable watching this film, I am sorry :D And there was like 8 years old little girl sitting right behind me and during the whole movie, I wanted to tell her mom, she's fucked up with letting her go with them. But I didn't. Maybe the little girl actually took it better than I did :D

Well, anyway. I have quite a good period right now on this blog. I have so much to write about and more news are coming every day. I don't have enough time for some of the news, because a lot of printed interviews were also published but I don't have time to translate them all. I will try to translate at least some of them, but I have so much oter things to write about, that I am not sure if I am able to do it. I have for you now the many times mentioned interview with Kristen when she appeared on The Late Show with Stephen Colbert. It is the very first time Kristen went there and I am not sure if it's not also the last time... :D Well, this interview gives me kind of strange vibe. It starts ok, it is actually funny, when they are talking about Kristen's new hair and her shaved head, the Bruce Willis joke was actually good, but I kind of hate how they all want to talk about those tweets from Donald Trump. She was asked about it various time and she probably knew before, he is going to ask her about it, but it's like... I hate it, and I feel like you can tell, that she is not very happy to talk about it again. But maybe it's just me, I don't know. But Kristen's reaction is perfect and after that, it's ok. The end is kind of strange, but they probably just had to end it quickly, so.

4 komentáře:

  1. kristen stewart se opravdu změnila, nelíbí se mi, slušeli jí dlouhé vlasy, ale je to její věc

    OdpovědětVymazat
  2. Na shoe s Kristen u Stephena jsem se koukla a bylo to super, samozřejmě si neodpustil píchnout do twitterů o ní od Trumpa a navíc ho skvěle imituje
    Jinak Konga jsem neviděla, protože na takové filmy mám úplně stejný názor jako ty, přijde mi to jako děsná blbost, takže se na film podívám až bude ke stažení, ale jsem ráda, že si to v tom kině přežila

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem viděla, že jsi Konga na ČSFD ohodnotila docela nízko a říkala jsem si "Proč? Hlavně mi neříkejte, že ten film je špatný!" Ale teď, když jsi to vysvětlila, tak to chápu ;) Já jsem teda neviděla žádný film, kde by byly takové mega potvory, ale na Konga se fakt těším. Sice na to do kina nepůjdu, ale film si rozhodně někde stáhnu, jakmile budou titulky :) A plně schvaluju, že půjdeš na Artuše! Na ten film jsem taky hrozně zvědavá, určitě bude skvělý :)
    Na interview jsem koukala dneska odpoledne a musím souhlasit s tím, co jsi napsala. Byl fajn, ale zároveň byl takový divný. Mně se hodně líbil ten začátek - to s tím Brucem Willisem bylo nejlepší Fakt mě to rozesmálo Ale taky mi přišlo, že se Kristen nechce moc bavit o Trumpovi. Stephen ho fakt nesnáší a mluví o tom ve svých monolozích i se svými hosty. Na jednu stranu to chápu, ale na druhou už je to dost otravné! Ještě, že existují lidi jako Ellen ♥

    OdpovědětVymazat
  4. To je dost cáklý vzít tam takhle malé děti, a pak těm dětem nemá rupat v hlavě a nemají provádět samé magořiny! Já tyhle filmy sice ráda nemám,ale na tenhle se chci podívat kvůli Tomovi a Brie, jen to kino mi teda nevyjde, takže budu ještě hodně dlouho čekat, než to uvidím, ale tak zas tak moc mě to netrápí Popojedeme raději k rozhovoru, dělala jsem si na něj zálusk a konečně nastala ta správná chvíle a nálada
    Chápu, že Stephan Trumpa nemá rád, ale nevím, myslím, že by se přes to on ale i ostatní měli nějak přenést a zkousnout to, jako my zkousli Zemana Tohle neustále pomlouvání a rejpání se v tom nic neřeší a rozhodně nijak nepomůže, akorát Trumpa může těšit, že jim tak leží v žaludku a nedá jim spát Líbí se mi moc, jak ho v tomhle Kristen nepodpořila a snažila se z toho tak hezky diplomaticky vybruslit a myslím, že se jí to povedlo na jedničku Je strašně milá! No jinak jsem se u rozhovoru bavila, nejlepší částí pro mě bylo bezkonkurenčně Kristenino použití slova dude

    OdpovědětVymazat