neděle 12. března 2017

Gallery update 63.8: Stills from Late Show + AP portraits + after party


Ahoj všichni. Jak se máte? Budu muset dělat něco do školy, ale než na to dojde, mám pro vás alespoň nějaký ten článek. Možná dneska napíšu dva, ale asi si ho nechám až na zítra, protože sice je novinek halda, ale přece jen Kris bude od 20. března natáčet poměrně hodně dlouho film a tak předpokládám, že se toho nebude asi objevovat tolik. Mimochodem, v jednom z rozhovorů, které vyšly, se Kristen zmínila o tom filmu o JT Leroyovi, ve kterém má údajně hrát s Helenou Bonham Carter a s Jamesem Franco, tak to vypadá, že ten projekt se skutečně uskuteční, jupej! No, rozdělila jsem si ty aktuální novinky do tří skupin. Kristen s vlasy, Kristen bez vlasů a Kristen z dob minulých :D Mám totiž nějaké nové fotky, které vyšly až teď, ale jsou focené ještě před tím, než si Kristen oholila vlasy, pak mám nějaké starší věci, které nově vyšly a teď mám pro vás článek s fotkami, kde má Kristen oholené vlasy, které jsou nejnovější. Mám pro vás dvě fotky z Late Show se Stephenem Colbertem. Na rozhovor se můžete podívat v předchozím článku [tady]. Kristen tam vypadala skvěle, hrozně se mi líbí ty kalhoty. Druhý set fotek jsou portréty pro AP s Olivierem Assaysem, které nafotili v rámci rozhovoru, který možná časem taky přeložím, i když nejdřív mám zálusk na jiné, takže těžko říct. No a poslední fotky pochází z after party po New Yorské premiéře Personal Shopper. Kristen se z růžových šatů převlékla do outfitu, ve kterém byla u Stephena, a moc jí to slušelo, i když na tu oholenou hlavu si zkrátka pořád zvykám. Už se objevují Eminem vtípky, nějaký ten Justin Bieber :D Ale já mám pořád vibrace Sinead O'Connor. Na fotkách můžete vidět kromě Kristen i Oliviera, potom v pozadí Charlese Gilliberta, producenta, který s Kristen spolupracoval již mnohokrát, stylistu Beau Nelsona, který Kristen sem tam dělá make-up, když Jillian Dempsey nemůže a tedy na té premiéře v New Yorku se teda vytáhl. S Kristen se už také stihli spřátelit :) Hodně se podílel na SNL. No a ta žena, která je na většině fotek s Kristen, je herečka Zosia Mamet, která tam z nějakého důvodu byla i se svým manželem, no já vůbec netuším, kdo to je, ale zřejmě si s Kristen celkem padly do noty :)
* * * * * * *
Hi everyone. How are you? I will have to do something to school, but before that, I have for you at least one article. I might write two by the end of the day, but maybe I will keep it for tomorrow. I have a lot to write about right now, but maybe I shouldn't want to publish everything in one day. Kristen is going to be filming a movie for quite a long time, so I expect time of misery again :D I have for you now various photos from last few days. First I have for you two stills photos from Kristen's appearance on 'The Late Show' with Stephen Colbert. You can watch the interview here. I also have for you two portraits for AP with Kristen and Olivier Assayas. They were published alongside an interview, but that will have to wait for a little bit. And the last set of photos is from Personal Shopper premiere after party in New York. You can see that Kristen changed from that pink dress to her Stephen Colbert outfit. I love those pants, they are perfect. Kristen is in some pics with Olivier, you can see Charles Gillibert in the background and also Beau Nelson, who does Kristen's make-up sometimes and is of course also her friend. And that woman Kristen is in most pictures with, is actress Zosia Mamet who for some reason attended the after party. I have no idea who that is, but it doesn't really matter. Kristen looks great here. I am still trying to get over the hair thing :D I have various feelings about it, I love it, but in the same time, it's so weird. There are lot of Eminem and Justin Bieber jokes going around internet, but I still have more like the Sinead O'Connor vibes more than anything else. I also have for you some news where Kristen has hair, I kind of put those together, because they have at least something in common :D

imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Nějak si ještě nemůžu zvyknout na ty její oholené vlasy. Vypadá velmi rebelsky a svým způsobem jí to i sluší, hlavně když k tomu má ještě ty kouřové stíny ale na mě je to až moc velká změna, takže si na to budu muset zvykat hooooodně dlouho

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ráda, že i ty občas narazíš na fotografie Kristen, které jsi nikdy předtím neviděla! Přiznám se, že taky jsem si ještě pořád nezvykla na ty její vlasy, doufám, že si co nejdříve zvyknu. :) Moc se mi líbí ty portréty, moc se povedly. :)

    OdpovědětVymazat