čtvrtek 23. března 2017

Gallery update 64.3: On the set of 'Underwater'


Ahoj všichni, jak se máte? Já jsem nějaká utahaná, nevím, co to se mnou je. Zase jsem se vzbudila s rýmou, to už je vážně nekonečnej příběh tohleto :D Ale tak co se dá dělat. Dneska se vás pokusím všechny oběhnout, protože to teď vážně flákám a přes víkend budu pryč. Jedeme s mamkou na výlet do Milána, ačkoliv se mi upřímně už tolik nechce, po tom útoku v Londýně a pokusu v Antverpách, ale to už by člověk nemohl jet nikam. Chystáme se s Emily i do Londýna v létě, já odmítám žít svůj život ve strachu. Taky mě může zejtra přejet autobus a nemusí to bejt zrovna terorista, že ano. No nic, to je téma na někdy jindy. Podle mých informací mělo natáčení filmu Underwater začít až před třemi dny, 20. března, ale fotky, které pro vás mám teď, jsou už z 16. března. Očividně teda začali dřív. Fotky se ale objevily až před pár dny, respektive moje zdroje je zveřejnili až před pár dny. Jak víte, tak na tomto blogu v 99,9% případů nezveřejňuji paparazzi fotky. Jedinou výjimkou jsou právě fotky z natáčení filmů. Ty můžou mít mnohdy trochu spoileroidní nádech, takže kdo nechce nic vědět, tak ať se na ně nekouká. Neuložila jsem všehny, objevilo se jich asi 50, já jsem uložila jen reprezentativní vzorek 16 fotek, protože pořád tam mám takový ten trochu blok, že jsou furt od paparazzi, které nemám ráda :D Jak si můžete všimnout, tak Kristen je tu celá taková zaprasená od kdo ví čeho a má na obličeji umělou krev, tak zřejmě natáčeli nějakou vypjatou scénu hned takhle na začátek :D Aspoň teda doufám, že je ta krev umělá :D Začala jsem koukat na seriál Iron Fist a v tom hraje Jessica Henwick, která má hrát právě i v tomhle novém filmu s Kristen. Její postava v tom seriálu je zatím fajn, tak doufám, že bude super i v tomhle filmu. Večer si asi pustím American Ultra, potřebuju před odletem něco oddechového :D I když jsem si stáhla dva filmy s Gugu Mbatha-Raw, můj nový crush :D Dneska jsem zase strávila den smysluplně tím, že jsem koukala na staré rozhovory z propagace American Ultra s Kris a Jessem Eisenbergem, no jo, prokrastinace level 5000. No koukněte na fotky, nějak moc žádný děj neprozrazují nebo tak, když nepočítáte to, že Kris postavě nejspíš poteče krev :D
* * * * * * * *
Hello everyone, how are you? I am kind of tired, I don't know, what is wrong with me, I am sick again, I really don't know. It's neverending story. Well, whatever. I have for you now some paparazzi photos. Photos from the set are the only paparazzi photos I publish. I didn't save all of them, because there is too much of them, but at least 16 of them. I thought that they should start filming the Underwater movie on March 20 in New Orleans, but they obviously started few days earlier. These pics are from March 16, but showed up just two or three days ago. They were probably filming some really intense scene considering Kristen is all covered up in dirt and has fake (I hope) blood on her face. I really hope this film is going to be good, I really want it to be good and I cannot wait to see Kristen in some real action after a while. I will probably watch American Ultra tonight, I spent two hours by watching interviews from the propagation of this film, those videos with Jesse were the best. I also started to watch Iron Fist and Jessica Henwick plays in it. She is supposed to play in Underwater with Kristen. I like her character in Iron Fist, so I hope she's going to be great in Underwater. So check out the pics if you are interested, 16 in the gallery.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. Ahoj Angie, ty si asi jako jediné mé Affs zůstala, chceš zůstat dál? Že začínám být znovu aktivní. Omlouvám se za dlouhou neaktivitu. Kdyžtak s ozvy a Kris se nechla ostříhat jo, to je teda něco!

    OdpovědětVymazat
  2. tak to ti teda nezávidím, mám niečo podobné a to sa už so mnou ťahá niekoľko mesiacov a neche to prestať, asi budem musieť počkať až do leta keď tý ľudia ktorý mi chodia do práce budú zdravý      , inak to proste ružovo nevidím, mno a jasnačka je to hrozné čo a to v poslednej dobe deje a nechce to prestať, tiež je pravda, že v dnes ťa može dostať všetko naokolo, takže smelo do toho a choď , mno a fotografie tak presne ako si to povedala, vyzerá to tak, že sa tam niečo rozného dialo     , tak som teda zvedavá čo to bude

    OdpovědětVymazat
  3. No to jsou teda zajímavý fotky. Já si na ty vlasy asi nikdy nezvyknu. Prostě mi to k ní nesedí.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky vidím že Kris zvolila pohodlný outfit sluší ji to :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec neděkuj za tu sisters ikonku, co bych pro tebe neudělala!    Navíc tu fotku mám moc ráda. :) A ani nemluv, taky jsem poslední dobou dost unavená. A nemáš třeba alergii? Ty fotky jsou super, vypadá to zajimavě, já jsem na ten film zvědavá. :) Tak jako na každý film s Kris no. ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Tak doufám, že jste si výlet do Milána s mamkou užily :) Co se týče toho útoku - je to hrůza a štve mě, jak se to děje co pár měsíců. Proč s tím už ty státy něco neudělají?! Kolik lidí musí umřít, aby jim došlo, že tady slova nepomůžou? Ale souhlasím s tím, co jsi napsala. Je dobré být v dnešní době ostražitější, ale člověk by pak opravdu nemohl vystrčit ani nos z domu pokud by se bál, že na každém rohu by se mohl uskutečnit nějaký teroristický útok. Ale stejně je to hrozné, co se v tom dnešním světě děje...
    K fotkám! Jsem ráda, že se objevilo aspoň to něco málo :) Ačkoliv vím, že paparazzi fotky ráda nemáš, jsem ráda, že se fotky objevily a ty máš tak nějaké novinky na přidávání :) Musím říct, že se mi moc líbí ty její "outfit" - hlavně ty bundy jsou parádní. A taky se mi líbí, jak má zaprášené ty vlasy a obličej. Vypadá hodně badass! Fakt jsem na ten film zvědavá :)

    OdpovědětVymazat