středa 8. března 2017

Gallery update 63.5: 'Personal Shopper' Premiere in Los Angeles


Chyběly někomu Kristeniny dlouhé vlasy? No... mně jo. Hrozně moc. Přemýšlela jsem nad tím zrovna včera, když jsem přidávala fotky z promítání a Q&A v divadle LACMA v předchozím článku. Musím vás ale zklamat, na dlouhé vlasy si u Kristen ještě počkáme. Proč? Protože si včera nabarvila vlasy na odpálenou blond a aby to dotáhla k dokonalosti, tak si nechala oholit hlavu. Ne úplně na dřeň, ale v podstatě no... v podstatě jo :D Byl to pro mě musím říct opravdu velký šok. Seděla jsem u počítače a asi 5 minut jsem nadávala :D Ale ne ve špatném slova smyslu, spíš jsem vůbec nechápala, co se sakra stalo a jak je možné, že Kristen vypadá pořád tak skvěle i v případě, že si oholí hlavu. V první chvíli jsem byla vážně v šoku, ale pak se mi to zalíbilo. Je to takové punkové, je to nezvyk, ale tak... časem to doroste. Nemám to nijak potvrzené, ale několik zdrojů tvrdí, že si Kristen oholila hlavu kvůli roli ve filmu Underwater [více zde], který se má začít natáčet 20. března. Do filmu byli obsazeni další herci. T.J. Miller (Deadpool) a Jessica Henwick (Game of Thrones, Iron Fist). Kristen ale mluvila o tom, že si chtěla oholit hlavu, že je to jedna z věcí, které chce udělat, než zemře. Také když si obarvila vlasy na blond před pár měsíci, tak u Jimmyho Fallona říkala, že když měla konečně čas a možnost udělat něco, co není pro roli, tak přemýšlela, že by si oholila hlavu, nechala se více potetovat, a tak dále, ale nakonec nebyla tak radikální a jen si nechala odbarvit vlasy. Tak teď už se jí konečně vyplnilo přání a mohla si oholit hlavu, i když nejspíš kvůli filmu. Včera se konala menší premiéra filmu Personal shopper v Carondelet House v Los Angeles a musím říct, že Kristen to tam opravdu moc slušelo. Hrotně se mi líbil ten outfit a ten úžasný make-up. Outfit je složený z topu od A.L.C. a kalhoty od Sally LaPointe. No... a potom jsou tu ty oholené vlasy :D Tak... mi povězte, co si o tom myslíte. Asi to bude šok.
* * * * * * *
Did anyone miss Kristen with long hair? Well, I did. And I do. So much. Despite the fact I like the short too. Well... we will have to wait for longer hair a little bit longer. Why? Well... because Kristen just shaved her head. She bleached her hair blond and then she shaved them. I was in shock when I've seen it. But then... I started to like it. She looks so punk and sexy. It wasn't apparently just her own choice, despite the fact she wanted to shave her head, it was one of her before I die. She talked about it on Jimmy Fallon few months ago, when she bleached her hair blond, that when she had time, she thought about it, but then she decided not to do it. But she did now. I don't have this confirmed but multiple sources say, that it's because of her new role in the Underwater movie [more here]. T.J.Miller, who played Deadpool's best friend and Jessica Henwick joined the cast of this film and it looks like it is already confirmed Kristen will be in it. Which is exciting. So.. yeah... there was another Personal Shopper screening yesterday, actually a premiere at the Carondelet House in Los Angeles and Kristen looked absolutely gorgeous. Even with the shaved head. She had brilliant eye make-up and really great outfit that I love. It is A.L.C. top and Sally LaPointe pants. I think she looks gorgeous, it is just a really, really shocking.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

7 komentářů:

  1. Tak a je to oficiální. Kristen může mít na hlavě doslova cokoliv a furt bude vypadat skvěle. Asi jí nenávidím Fakt jí ty (ne)vlasy sluší, pasuje mi to k ní. Nejdřív jsem si myslela, že to je teda Halsey No jinak krásná tu byla, outfit je naprosto peckovej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem teď o tom četla článek na super.cz a říkám si "Sakra, proč?" Myslím, že jsme měli stejnou reakci. .. Ale nevím, asi si na to časem zvyknu, ale samozřejmě dělší se mi líbily víc :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ta holka fakt umí překvapit a šokovat, s ní se jeden prostě nenudí No je to šok, velký šok, takový, že jsem z něho měla pěkných pár chvil pusu dokořán, naštěstí nic horšího  Obdivuji její odvahu, fakt že jo, je skvělá a svá a toho si na ní tak cením:) Jen teda nechápu, jak je možný, že jí něco takového sluší, protože jí to jako vážně sluší a hodně! Ona i kdyby byla dohola, tak vypadá dobře Líbí se mi, že si takhle plné své sny a hlavně, jak se stále méně a méně stará, co si o ní kdo myslí a je prostě více a více sama sebou ve všech ohledech, prostě pravá role model

    OdpovědětVymazat
  4. No teda, tak to je překvapení.   Ale opravdu jí to neskutečně sluší. Taky to nechápu, kdybych to udělala já (i když bych to v životě neudělala), tak bych vypadala jak idiot.

    OdpovědětVymazat
  5. ho ho ho ho, tak ak okeď som to videla si sa mi trochu zastavil mozog       , teda pre mňa poriadný šok toto, normálne som teda čumela čo sa vlastne stalo a čo to má s hlavou, mno ale ako som pozerala na fotky tak musím priznať, že jej to ide a nie je to až také trašné ako ten prvotý šok     , a k tomu outiftu sa to dosť hodilo musím tiež poveda´t, páči sa mi ako vyzerala

    OdpovědětVymazat
  6. Jako první jsem tyhle fotky viděla dneska ráno na Instagramu - vždycky si projíždím instáč než jdu do školy - a když jsem tu fotku viděla, tak jsem si zároveň pomyslela "WTF? a vypadá naprosto skvěle!". Jak má teďka tenhle účes, tak jsem si úplně vzpomněla na Jessie J. Ta to před pár lety udělala taky - sice kvůli charitě, ale tak se jí to zalíbilo, že to pak o pár let později zopakovala (aspoň myslím). A řekla bych, že pro ty vlasy to taky není úplně špatné. Aspoň můžou tak nějak začít od začátku, ačkoliv je mi jasné, že naprostá většina žen by se k takovému radikálnímu kroku neodvážila. Ale musí to být fajn. Člověk se o to nemusí moc starat A jsem ráda, že si takhle mohla Kristen splnit svůj sen :) Ten look se mi opravdu moc líbí, ale je pravda, že tady je nalíčená a všechno. Zajímalo by mě, jak vypadá s tímhle účesem bez make-upu. Musím ještě napsat, že jak na ty fotky koukám, tak mi úplně připomíná Sigourney Weaver ve třetím Vetřelci a pak Sinead O'Connor, ačkoliv obě zmíněné dámy mají vlasy hnědé
    No Kristen to na premiéře fakt moc slušelo! To líčení nemá chybu! Jsem ráda, že to líčení sladili s outfitem, který je mimochodem taky senzační! Kristen vypadala velice stylově a elegantně :) Na závěr asi už jen řeknu to, že doufám, že se nám s tímhle účesem předvede na více akcích :)

    OdpovědětVymazat
  7. Článek jsem chtěla okomentovat už včera, ale byla jsem z toho tak paf, že jsem si nechala otevřenou záložku a nic, tak to musím napravit, tady se potvrdilo, že Kristen sluší cokoliv, sice jsem a stále mám, že se mi na ní líbí prostě dlouhé vlasy nejvíce, ale sluší jí to, ona má hezky výrazný obličej, ono to dělá i to líčení, ale tak doufám, že vlásky brzy narostou, aspoň si splnila další sen :)

    OdpovědětVymazat