neděle 31. ledna 2016

Sundance Film Festival 2016: Interviews from the red carpet


Ahojte všichni. Tohle byl poměrně drsný víkend. V podstatě jsem od čtvrtka pořádně nebyla doma, protože byl tenhle víkend PragoFFest, což je pražská odnož festivalu fantazie a já jsem tam byla všechny dny, v sobotu jsem k tomu ještě měla sraz s pár lidma z Brna, takže jsem v podstatě každý den ráno odešla a vrátila jsem se nejdřív kolem desátý domů, tudíž už jsem na blog upřímně neměla ani pomyšlení. Včera jsem se přeci jen k něčemu dokopala, ale to se týkalo blogu o Sophie, protože se po dlouhé době objevila na nějakých akcích, tak jsem byla taková nadšená, tudíž jsem se trochu vrhla po dlouhé době zase tam. Nechci ale, aby to tu nějak stálo ještě dýl, tak mám pro vás alespoň nějaký ten článek, možná jich bude i víc, ale nechci nic slibovat, zatím jen tenhle. Jde tentokrát o videa a ne o fotky, protože jsem uložila asi 80 fotek ze SAG, na kterých se objevila Soph a nějak už jsem neměla náladu ukládat nějaké další. Takže jsem se konečně dokopala k tomu, abych vám sem dala alespoň nějaké rozhovory z koberce během premiéry filmu Certain Women v Sundance. Kristen tam mluví tak nějak především o filmu, o její roli v tomto filmu, proč ji tak nadchla, že do toho šla, potom také o Sundancském filmovém festivalu jako takovém, proč se jí tam tolik líbí. Dvakrát se jí dokonce zeptají na problém diverzity, který se teď řeší, což bylo ještě před tím, než ji bylo něco vloženo do úst, tady dokonce slyšíte tu otázku. A Kris se k tomu v podstatě moc ani nevyjadřuje, v podstatě říká, že do toho příliš nevidí a že jde o instituci, která je hodně stará a že ty změny jsou takové nesnadné pro ně, že k tomu nemá co říct, ale že si důležitost toho uvědomuje. V rozhovoru pro E! Online se jí pak reportér ptá, jak by se to dalo zlepšit či napravit, Kris si dělá legraci, že má samozřejmě odpověď na všechno :D potom ale říká, že vážně neví, že je to složité, že si jistě všichni uvědomují, že je to jak to je, což znamená problém, ale jak to vyřešit neví, že na to odpověď nemá. Potom dodává, že je ráda, že v rovině nezávislých snímků jsou od těhle politických problémů většinou oproštěni nejspíš ve smyslu, že v nezávislých filmech je většinou diverzity dost. Myslím, že je poměrně jasné, že Kris moc nevěděla, co odpovědět, když se jí na tohle zeptali, protože to asi nechce nějak hodnotit asi i z toho důvodu, že do toho nijak zvlášť nevidí... O Certain Women říká, že je to opravdu velmi tichý, komorní snímek, který vypráví zajímavé příběhy různých žen a je takový nezvyklý, takže se ideálně hodí pro Sundance. Mluví o tom, že miluje filmy Kelly a že ji ten příběh její postavy velmi zaujal. Taky mluví o Sundance, že je to filmový festival pro filmové nerdy :D Eeee... co ještě? Ani nevím :D Jo, už vím, v prvním rozhovoru se jí ptá na něco kolem lyžování nebo tak a Kris říká, že není ani náhodou ten typ, že je jí vždycky hrozně rychle zima, že je jako čivava, že se hned klepe :D Tak to mě pobavilo musím říct. Rozhovorů je celkem 5, no jsou dost krátké, takže se nebojte, že byste koukáním na ně strávili hodinu, ale rozhodně stojí za to si pustit alespoň nějaký z nich.
* * * * * *
Hello everyone. I had quite a busy weekend. I don't have anything to say about it, I was out every day since Thursday, because I was at PragoFFest, so everyday I came home late and I didn't have time or mood or strenght for writing articles. I have my (hopefully) last exam tomorrow and then I will finally be here a bit more. Today I have for you at least some videos from Sundance Film Festival 2016. After it I have to try to study, but I don't want to leave this blog empty for such a long time. I did write some articles on my Sophie Turner blog, because it was SAG Awards yesterday and Soph was there, so I really don't have mood for saving any more photos today, so I decided for these videos. All of them are from the red carpet of Certain Women premiere at Sundance Film Festival. They are all quite short and Kristen talks about her part in Certain Women, about the movie itself, about Sundance and why does she like it so much. She is also asked about the diversity issue, it was before the interview with Variety that I talked about. So you can actually hear what she really things about this problem and not what they put in her mouth. Still angry, oh my god. She's also very cute. I love especially the first interview, she's talking there about skying and that she is always cold very quickly, so it's not for her.

Extra:



AP:

E! Online:


ET Canada:

2 komentáře:

  1. tak to si to mala teda na pilno a celkom ti to aj závidím, že si tam bola určite si ra skvelo pobavilo a ani sa ti nečudujem, že sa ti na net nechcelo mne by teda nie keď sa nič okolo nedeje tak to je fajn ale ak áno to doháňanie je teda ale hrôza     
    mno tak to lyžovanie tak to máme podobné ja tiež veľmi mráz a zimu veľkú nemusím takže tak to poznám
    a nečudujem sa prečo by sa k tomu človek mal vyjadrovať keď do toho veľmi nevidí a pýtať sa to stále dookola tak to je blbé, vyjadrila sa najlepšie ako vedela tak by jej mali dať pokoj uf

    OdpovědětVymazat