úterý 19. ledna 2016

Gallery update 51.0: Film Society of Lincoln Center’s Lunch

Jsou to dva týdny od téhle akce, ale tak nějak jsem na ni zapomněla. Nebo ani ne tak zapomněla, jako vypustila. Tehdy se konala horda jiných akcí, a tak jsem tyhle fotky přeskočila, protože se mi líbily nejmín v porovnání s těmi ostatními a potom už jsem to jen a jen odkládala. Ale vzhledem k tomu, že Kris je na třech z těhle fotek s režisérkou Kelly Reichardt, se kterou natočila film Certain Women, za 6 dní je premiéra tohohle filmu na Sundance filmovém festivalu a k tomu mám pro vás i tak ještě jeden článek týkající se tohohle tématu, nebudu trhat téma a zveřejním konečně ty fotky :D Kristen se 5. ledna 2016 zůčastnila celkem třech akcí, no první z nich byl slavnostní oběd Film Society of Lincoln Center. A přestože na zbylých dvou akcích, tedy u Jimmyho tak i na The National Board of Review Gala Kris tak nějak zářila, na těhle fotkách mi připadá taková unavená. Čekala bych to spíš naopak, když tohle byl teprve oběd, zatímco ty další akce byly až potom, ale holt je těžké si udržet dobrou náladu celý den. Možná, že ani špatnou náladu neměla, jen zkrátka schválně zveřejňují fotky, na kterých se neusmívá, nebo nevím :D Kristen má na sobě podle mých informací Chanel, ale kde jsem to našla už nevím, je to dlouho, takže se na mě nezlobte, jestli to není pravda. A ten model se mi upřímně zrovna dvakrát moc nelíbí. Což je u mě a Chanelu vlastně normálka, takže nic nového pod sluncem. A co si o fotkách myslíte vy?
P.S: Konečně jsem našla celý rozhovor z Jimmyho Fallona, takže o pár pater níž se konečně můžete kouknout na víc, než jen ten kousek o Césarovi.
* * * * * *
It is two weeks since this event, but I kind of forgot about that with all what was going on. But in another 5 days, premiere of Certain Woman is coming to this year's Sundance film festival and I am hoping that Kristen will show up there. So I finally find some time to publish photos from this event from January 5, 2016, because at three of these photos, Kristen is there with the director of Certain Women, Kelly Reichardt, so I'm staying wth the topic. I have for you one information, that I consider amazing, but I will give it an extra article but it also has something to do with Certain Woman movie. Well, I have for you photos from Film Society of Lincoln Center's Lunch. Kristen was at three events that day and this one was the first one. And she looked kind of tired I think. She was shining on Jimmy Fallon and at the other event, but she didn't look very excited, or they just publish photos where she's not smiling on purpose, I don't know. I don't like the outfit that much, it is Chanel, of course... and I feel about it how I usually do about Chanel dress, so... no suprise :D Check out. What do you think?

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Kristen toho ten den stihla vážně hodně, takže já se jí ani nedivím, že se jí pořád nechtělo usmívat:) Kažodádně podle mě jí to docela slušelo, i když outfit jako takový se mi taky moc nelíbí. Takhle na Kristen nevypadá špatně, ale na nějaké modelce bych si ho ani nevšimla:)) Moc se mi líbí ta první černobílá fotka!

    OdpovědětVymazat
  2. tak kto vie ako to bolo ale aj napriek tomu sú fotky pekné a hlavne sa mi páči ta prvá čiernobiela, tá je perfektná a k jej outfitu tak podľa mňa keby to bolo z oného materiálu ta by to šlo. lebo ten vŕšok nevyzerá až rak zle

    OdpovědětVymazat