pondělí 25. ledna 2016

Gallery update 51.3: 'Certain Women' Premiere at Sundance Film Festival

Ahoj všichni. Nakonec jsem se neučila tolik, kolik jsem plánovala. Vlastně jsem se nechtěla učit vůbec, protože učit se nechci nikdy, ale myslela jsem, že toho udělám víc. Nakonec jsem ale zas udělala kulový, jako obvykle. No ještě mám zítřek a část pozítří, tak třeba se to ještě zvládnu naučit, kdo ví. Nejspíš na to ještě kouknu večer, abych měla nějaké zásluhy. Ach jo ach jo, fakt mě to nebaví. Ale před chvílí jsem se dozvěděla, že jsem dala lexikální seminář z italštiny, o kterém jsem si myslela, že ho nemůžu dát ani omylem, tak to mám docela radost. Teda mám hodně velkou radost, ne že docela radost. Zítra jdu večer na operu, takže počítejte s tím, že se budu nejspíš celý den šrotit a na blogu nebudu ani náhodou. Jedu totiž s rodičema do práce, takže tam nebudu mít přístup k internetu, což je dobře, protože jakmile ho mám, tak mě to láká až moc :D Každopádně mám pro vás dneska alespoň nějaké články, které se týkají Filmového festivalu Sundance. Nevím, jestli zveřejním víc, než jen tenhle, ale ráda bych alespoň ještě jeden. Teď mám pro vás ale přes 70 fotek z premiéry filmu Certain Women právě na tomto filmovém festivalu. Kristen vypadá, že si to užila. Ona zrovna nemusí tyhle propagační věci, ale sama se nechala slyšet, že Sundance má hodně ráda, protože tam lidem opravdu záleží na nezávislých filmech, které tak ráda točí. Kristen se mi na těch fotkách hrozně líbí. Není tam nijak zvlášť načančaná, je tam prostě sama sebou. Moc se mi líbí ten outfit, takový ležérní. A má krásný make-up. Hrozně se mi pak líbí ta první fotka, kdy se Kris nechala vyfotit s fotografy, kteří fotí přicházející na koberci. Ta fotka je k nezaplacení! :D
* * * * * * *
Hello everyone. In the end I wasn't studying as much as I wanted to. I actually did not want to study at all, but I had to and I didn't. Typical. Anyway, I have for you finally photos from Sundance Film Festival, from yesterday's premiere of Certain Women. Kristen arrived there and was there with the director Kelly Reichardt and with some co-stars. Kristen always smiles a lot at Sundance, she once said, that she loves Sundance Film Festival, because people there actually care for indie movies. And she also looks like she really enjoyed it being there. I love every single one of these pictures and I love Kristen's outfit. It's probably pretty cold in Salt Lake City, so she has a coat and pants, she's in black, but I love it. I love her make-up and I think she looks great, it is realy her style like this. I love the first picture, oh my god, that one is amazing. Kristen is there posing with photographers that were there to take pictures of her and I find it so cute. Check out, 75 photos in the gallery.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. Jéé ve středu mám taky zkoušku, tak to si na tebe určitě vzpomenu, až tam budu tpět, snad na tom budeš lépe než já A gratuluji k zápočtu, ty si s tou školou poradíš levá zadní   
    Jinak jsem věřila, že nás Kristen nezklame a na Sundance se ukáže a vida, udělala mi fakt radost Ona k tomu Sundance tak nějak patří, když si řeknu Sundance, vybavím si hned jí a přijde mi, že si to tam i tak nějak užívá, určitě jí takovýto festival vyhovuje víc než ty velké, pompézní Nuž to bude určitě pořádná nálož novinek, těším se na ně, hlavně na rozhovory a shooty Ale ani fotky z premiéry nezklamaly! Na premiéru na Sundance má ideální outfit a i tak nějak dělaný pro ní, vypadá v tom prostě dobře a sluší ji tahle černá linka a opět se vytasila s bezva účesem, zase úplně jiným
    Jinak jooo no, všimla sis správně Já si tě tam tak nějak drže šoupla, ani jsem se nezeptala, jsem zbabělec, takže jsem si zvolila tuhle ne zrovna vhodnou cestu a čekala, jak zareaguješ a modlila se, aby to bylo pozitivní a ty přijdeš s něčím tak hezkým    Děkuji moc Angie., jsi strašně hodná

    OdpovědětVymazat
  2. Taky gratuluji k zápočtu a držím palce ke zkoušce. ♥ To zvládneš! :)
    Skvělé fotografie, musím uznat, že byla dokonale nalíčená, moc se mi to líčení na ní líbí. :) Taky se mi dost zamlouvá její účes. :) Jinak to jsem vůbec netušila, že jsi kdysi měla blog o PLL. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kristen měla moc hezký účes :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je skvelé, že sa ti podarilo dať skúšku a najlepšia radosť je tá keď si myslíš že ju nedáš a nakoniec hej to ja poznám je to pecka      huhuhu ale tak dúfam, že sa ti zadari aj na tejto
    napriek tomu, že to nemusí vidieť na fotografiách, že mala skvelú náladu a bavila sa tam dosť
    tiež musím povedať, že sa mi ta bunda veľmi páči a aj ako ju ma zapnutú a to pod tým tiež hlavne farba je perfektná to je moja obľúbená celkom

    OdpovědětVymazat
  5. Sundance je bych řekla taková záležitost, na kterou se člověk nemusí moc fintit. O to tam nejde - fakt jde o ty filmy (a ještě to nejsou žádné blockbuster, což je taky bonus!). Kristenin outfit se mi líbí - hlavně teda ty kalhoty vypadají pohodlně :) Nejsem si úplně jistá tím účesem, ale líbí se mi to líčení :) Hlavně, že jí zvýraznili ty oči :)Jinak si nemůžu odpustit další update. Dneska jsem dokoukala těch Osm hrozných a mně se to teda líbilo hodně. Mně se líbily všechny Tarantinovy filmy, co jsem viděla (je jich asi 5 - moje první zkušenost s tím byly oba díly Kill, Bill ). Ale chápu, že se to třeba někomu nelíbí. Myslím, že na jeho filmy prostě musíš mít žaludek, protože to je vždycky sado maso a plno krve Takže chápu, že se ti nelíbil. Ale já teda byla nadšená. Film teda trvá 2 hodiny a 45 minut, ale já si to rozdělila na tři/čtyři dny, kdy jsem se dívala asi po 40 minutách vždycky u večeře Tak se to dalo. Jinak teda musím říct, že se mi tam moc líbila ta představitelka Daisy. A ta je letos taky nominovaná na Oscara, tak té bych to taky přála - hrála tam fakt skvěle šílenou ženskou Včera jsem pak koukala na film Room. Jako zajímavé téma, ale pro mě to byl film takový průměrný. Ale výkon Brie byl dobrý a myslím si, že Oscara dostane ona. Ale fakt nejlepší byl malý Jacob ♥ (i když teda celý film vypadal jako holčička no ). U toho mě hrozně mrzí, že nezískal nominaci... Pevně věřím, že by to na plné čáře vyhrál. Byl fakt fantastický!
    Co se týče Matta, tak to video s Guillermem jsem viděla On je taky borec. Nejlepší, jak mu říká "Mr. Damien" nebo cosi Určitě posílej odkazy i na další vtipná videa A můžu se zeptat, jaké Mattovy filmy jsi viděla? Možná bych ti mohla doporučit ještě nějaké dalšího jeho perly :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta fotka s fotografy je výborná!

    OdpovědětVymazat