pondělí 4. ledna 2016

Gallery update 50.4: Clouds of Sils Maria special screening in New York

Ahojte všichni. Měla bych se učit. Měla jsem se učit už dlouho, ale protože jsem pako, stejně, jako jsem vždycky byla, tak jsem to samozřejmě nechala na poslední chvíli a ani přesto nějak nemám sílu. Nějak nemám poslední dobou sílu na nic. No nic. Kristen bude mít tento leden skutečně náročný. Jen během prvních dnů jí čeká několik akcí a jednou z těch akcí byla akce, která se konala včera. Konkrétně šlo o speciální promítání filmu Clouds of Sils Maria, které se konalo v New Yorku a Kristen se na něm objevila v krásném kompletu od značky Atea. Promítání se konala v centru IFC Films a po filmu také následovalo Q&A, ze kterého mám pro vás i celý záznam, jen k němu se asi dostanu až později. Kristen to neskutečně slušelo, vypadala vážně krásně. Těch fotek není moc, ale jsou všechny skvělé. Moc se mi líbí ten model, co Kristen měla a ty boty, bože... ty boty. Značka Christian Louboutine, šperky od Jillian Dempsey a kdybyste měli pocit, že je divné, že Kristen nemá na sobě model od Chanelu, tak něco od něj přeci jen najdeme, ty hodinky, co má, jsou právě této značky. Užijte si fotky :)
* * * * * * * *
Hello everyone. I should study, but I am so tired and lazy. I am not able to force myself to study, I am terrible. This month will be very busy for Kristen and I am so excited about that. She was at special screening of her movie Clouds of Sils Maria in New York yesterday and I have for you some photos from that. Not too many, because not too many was actually published, but it's better than nothing. I have to say one thing. Kristen looked absolutelly gorgeous. I love her in suits. And she had a beautiful Atea suit and shirt, those amazing shoes are by Christian Louboutin and the jewelry is from Jillian Dempsey. Are you surprised she's not wearing Chanel? Well, I think that Chanel dress are usually not very comfortable, this suit looks quite comfy and she actually wears Chanel too, she has a Chanel watch on her wrist. The screening took place at IFC Center in New York City and after the actualy screening there was a Q&A with Kristen and I have for you full video from that, but I will publish it later. Enjoy photos.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Ahoj, já se taky musím učit, ale pořád myslím na Kristen, takže nemůžu ani usnout, abych se učil ráno.. Ještě musím dělat 5 zkoušek.Berušce to moc sluší, ty vlásky a pohledy mě zase vyřídily

    OdpovědětVymazat
  2. Tak snad sílu brzy nabereš. :( ♥ Jinak k fotografiím..nemám moc ráda bílou, takže, kdyby byl její outfit v jiné barvě, ale to nevadí! Obličej bude mít krásný pořád. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že se Kristen hned tak začátkem roku objevila na nějaké akci :) Musím říct, že jí to moc slušelo. Ten komplet jí skvěle sedl - líbí se mi hlavně ty kalhoty, protože mi připomínají tepláky (snad nejsem jediná ), prostě vypadají pohodlně :) Taky se mi líbí líčení a musím pochválit tu délku jejich vlasů - myslím, že takhle jí to sluší nejvíc :) Jo a ty boty jsou pochopitelně úžasné! Přijde mi, že je už na sobě měla nejedna celebrita - jsou mi takové povědomé :)

    OdpovědětVymazat