pátek 22. ledna 2016

Co nového v Angielandu?


Jsem docela vyčerpaná, abych pravdu řekla, To je asi to hlavní nové, co se v mém životě děje. Zkouškové období nám začalo 11. ledna, no já už ten předchozí týden psala celkem 6 testů. Ten týden od 11. jsem psala jen jeden, ale tenhle týden zase další dva. Jednu zkoušku, tu pondělní, jsem dala. A na tu druhou čekám. V podstatě mi už zbývá jen a pouze jedna zkouška, tedy za předpokladu, že jsem úspěšně napsala i tu středeční (což se nestalo, páč to bylo těžký jako prase), ale možná i právě proto se cítím, jakoby mě někdo rožvejkal, rozemlel a vypliv na silnici, kde mě pak ještě přejel parní válec. Tohle, a pak taky to, že kolem Kris se toho teď moc neděje, je jeden z důvodů, proč tu teď poslední dobou jsem jen tak nějak... občasně. Jistě se to změní, protože Kris má již dnes dorazit na filmový festival Sundance, kam přijela podpořit svůj film Certain Women, ale do té doby tak trochu ticho po pěšině, až na tu informaci o distribuci.

Nikdy jsem neměla zrovna problém s tím vymyslet něco jiného, co můžu přidat. Poslední dobou ale nějak nemám sílu vůbec něco vymýšlet. Napadlo mě asi pět různých článků, které bych mohla napsat, ale upřímně? Jsem tak vyčerpaná, že si raději pouštím filmy nebo seriály, když mám čas, nebo si čtu, nebo dělám cokoliv jiného, jen ne nic moc kreativního. Což mě na jednu stranu štve, na druhou stranu si ale potřebuju odpočinou. Přes Vánoce jsem si toho odpočinku tolik neužila, vzhledem k tomu, že jsme buď my pořád jezdili na nějaké návštěvy, nebo návštěvy jezdily k nám. Když udělám příští středu tu poslední zkoušku, tak budu mít necelé tři týdny volna před začátkem letního semestru a až na to, že budu muset do práce, se budu moct alespoň trochu flákat a budu mít alespoň trochu volného času, který snad nebudu trávit nic neděláním, jako třeba dnešek, ale nějak pozitivně se to projeví i na blogu. Chtěla jsem udělat nový design, ale myslím, že asi počkám na fotky ze Sundance, určitě se objeví nějaké skvělé, které mě trochu inspirují. Mám za sebou už 9 zkoušek a zápočtů, tak je pro mě docela těžké i přemýšlet. Zatím jsem ale všechny dala, takže jsem šťastná, jen jsem zkrátka vážně unavená. Tak doufám, že se na mě nezlobíte.

Mám i různé jiné stresy, v práci a tak vůbec. Včera večer jsem zrovna šílela, protože jsem si musela hrozně rychle koupit letenky na Sicílii... to byla zase akce. Jedu na exkurzi, kterou zařizuje jedna vyučující u nás na fakultě, jenomže nám psala, že nemá dost peněz na to, aby zaplatila ty letenky ze svého účtu a že je to fakt narychlo, takže nám napsala asi v sedm, že si je tedy máme koupit a já to zjistila až někdy v půl desátý. Takže panika jak Brno, ale teda mám je.. takže už je to definitivní. Na konci dubna letím na 8 dní na Sicílii. A jsem z toho naprosto nadšená, protože tam pojedu s mou kamarádkou M., která je mi z lidí na VŠ asi nejbližší. A pak ještě s jednou spolužačkou, která je prostě skvělá a jsem hrozně ráda, že nakonec jede taky. Doufám, že si to tam maximálně užijeme :) Protože jestli ne, tak budu fakt naštvaná. Kvůli tomu mi totiž nejspíš unikne koncert Hanse Zimmera, na který mám lístek... takže kdybyste ho někdo chtěl koupit, tak se mi ozvěte :D Unikne mi určitě, ne nejspíš, jestli si teda třeba nezlomím nohu, že bych nemohla na tu Sicílii jet. Ale bohužel nemůžu být na dvou místech zároveň. Musela jsem se rozhodnout rychle. A rozhodla jsem se pro Sicílii. Měly jsme jít ve třech, tak doufám, že kamarádka nebude moc naštvaná, když tam má ještě jednu další svojí kamarádku. Ale ještě jsem neměla odvahu jí to říct.

To je přibližně asi všechno, co jsem vám chtěla sdělit. Držte mi prosím palce ještě s těmi zbylými zkouškami... a doufám, že se brzy trochu polepším a začnu zase psát pořádné články. Momentálně jsem ale tak trochu bez energie.

2 komentáře:

  1. Tak podle toho, co píšeš, se ti ani nedivím, že na blog nemáš náladu - a ani energii. Já to tak měla minulý týden - všechny ty písemky :/ No nechci se vidět kolem maturit. Zrovna před pár dny jsem zjistila, že přijímačky na Masarykovu univerzitu budou 1 - 2 před státními maturitami Jasně, proč ne? Ale co, snad to nějak půjde :) S testy ti samozřejmě držím palce! Věřím, že jsi je všechny úspěšně zvládla a i ty nastávající v pohodě zvládneš :) A exkurzi na Sicílii ti teda závidím! Doufám, že až budu na vysoké, tak se mi taky naskytnou takové možnosti :)Jinak co se filmů týče. Tak už jsem viděla Revenanta a musím říct, že to byl fakt skvělý film! Hlavně teda musím říct, že to Alejandro strašně pěkně natočil! On ten film mohl dopadnout katastrofálně, ale fakt se to podařilo. No a Leo byl taky skvělý a Oscara si letos určitě zaslouží. Fakt si na téhle roli mákl - mimochodem ten chlap, co ho hrál, měl na všechno hroznou smůlu. Mám takový pocit, že ta pomsta byla fakt to jediné, co ho drželo při životě. Mimochodem v tomhle filmu byl skvělý i můj oblíbenec Tom Hardy, který letos taky získal nominaci, za což jsem hrozně ráda a tu cenu bych mu taky moc přála :) I když ji asi získá Sylvestr no Ale tomu to taky přeju :)
    A co se týká "bílých Oscarů", tak jsem viděla hodně negativních komentářů na Akademii. Hodně lidí je kritizuje a někteří herci dokonce řekli, že na letošní Oscary nepůjdou. Ale souhlasím s tebou. Za poslední rok jsem neviděla žádný film, kde by exceloval někdo černé kůže, ale možná je to taky tím, že černoši jsou málo obsazovaní ve filmech - aspoň to tak tvrdí Viola Davis a myslím si, že má možná i pravdu. Ale tohle je něco, do čeho my nevidíme. Můžeme jen usuzovat z toho, co čteme a slyšíme ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce a doufám, že zkouškové přežiješ! :)

    OdpovědětVymazat