pondělí 11. ledna 2016

Gallery update 50.6: On The Tonight Show with Jimmy Fallon

Ach bože. Konečně mám volný večer, kdy nemusím myslet na žádný test nebo zkoušku. Dneska jsem jednu měla, ale zbytek týdne mám volníčko. Tenhle tejden bude skvělej. Zítra jdu na oběd s kamarádkou a večer do kina s lidma z práce. Sice se mi moc nechce, protože ten film má tři hodiny a já nechodím na filmy delší než dvě hodiny od Vlka z Wall Street :D Ale tak snad to přežiju. Ve středu pak jdu na únikovou hru a jinak mám volno volníííčko až do soboty, kdy jdeme s nejlepší kamarádkou na IMAGINE DRAGONS!!!!! Ježiš, já se tak hrozně těším. Neskutečně moc se těším. No nic. Tenhle týden chci dohnat všechno, co jsem nestihla přidat minulý týden. Bylo toho nějak moc na to, že jsem psala 6 testů, tak za to se vám moc omlouvám, ale škola je přeci jen přednější. Začnu tedy fotkami z The Tonight Show s Jimmy Fallonem. Mně osobně se Kristen hrozně líbila v tom modelu, který měla. Moc se mi to líbí, hlavně v kombinaci s tou rudou rtěnkou a těmi vlasy. Fotky jsou skvělé, jsou mezi nimi moc krásné momentky, kdy se Kris usmívá a je vidět a i bylo z toho rozhovoru, že u Jimmyho je Kris vždycky taková celkem v pohodě a uvolněnější, než v jiných show a za to jsem hrozně ráda. Pořád doufám, že časem někdo zveřejní celý ten rozhovor, fakt nechápu, proč to nemůžou zveřejnit na tom Jimmyho channelu po nějaké době celé. Ach jo.
* * * * * * * *
Oh God. First free evening in a long time. I had one test today, but that was all for this week, I have a free week, that is so cool, I am so tired, I thought I am going to die last week. I am so sorry I wasn't here that much, but I will be here more this week so I can publish all what I didn't have time for. First of all I have for you photos from The Tonight Show with Jimmy Fallon. Kristen looked gorgeous. I think the outfit was very beautiful. I know that many people don't like it, but I love it. Especially with the beautiful make-up and hair, all together. Brilliant. Enjoy photos. I am still waiting if someone publishes whole interview with Kristen, so you could watch it as same as I did. I really don't understand, why can't they publish it full. I am so angry. Whatever.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat