pátek 1. ledna 2016

Outfit Duel no. 4

Ahojte všichni. Jsem děsně utahaná, včera večer a noc byly docela náročný. Respektive ne, že bych byla nějaká opilá nebo něco, nemám kocovinu, ale moc jsem toho nenaspala. Tenhle článek píšu celej den, ani nevím, co jsem jinak dělala. Koukala jsem na poslední díl Doctora Who a pak jsem se koukla i na Vánoční speciál a jak jsem teda byla nasraná po tom jednom díle Doctora před pár týdny, tak jsem naštvaná být tak nějak přestala. Radost z toho konce úplně nemám, bylo to hrozně smutný, ale na druhou stranu to byl konec, jaký si ta jedna postava zasloužila... akorát teda Doctora mi bylo hodně líto no. Vánoční speciál jsem si vyloženě užila, sice to taky bylo dojemný, ale zároveň takový krásný. No nic, o Doctorovi jsem mluvit nechtěla. Jsem z něj akorát psychicky vyčerpaná :D A konečně se dostávám k těmhle dvěma článkům, které se snažím napsat celý den. Původně jsem chtěla stihnout ještě shrnutí roku 2015, ale k tomu se teda asi dostanu až zítra, jestli se k tomu vůbec dokopu. Každopádně mám pro vás tedy tradičně (už počtvrté!) dvě ankety, jako první tedy fashion / outfit duel. Tentokrát jsem vybrala dva outfity, které oba pocházejí z Cannes. Cannes se tedy stalo tématem této ankety, ale vlastně oklikou, protože jsem v rámci toho šílenství s oceněními chtěla, aby se jeden outfit nějak týkal filmu Clouds of Sils Maria a jelikož z premiéry z New Yorku už jsem tu outfit v anketě měla, zbyla mi premiéra v Cannes. A k tomu jsem zkrátka už vybrala akorát jednu z akcí v Cannes z roku 2012, kdy tam měla Kristen premiéru filmu On the Road. Já ale vybrala outfit z akce druhé, což byla premiéra filmu Cosmopolis, ve kterém hrál Robert Pattinson. Když kliknete na obrázky, tak vás to odkáže na fotky v galerii, abyste si outfity prohlédli lépe. Šaty, co měla Kris na první akci, jsou značky Reem Acra. Doporučuji kouknout i do galerie, protože ty šaty mají děsně úchvatný krajkový záda. No nic. Na druhé akci měla Kristen jumpsuit, který je od Chanelu, jak jinak v téhle době. A lodičky nejspíš Jimmy Choo, kdo jiný :D ale to upřímně nevím. Oba tyhle outfity jsou naprosto odlišné, ale já je oba naprosto zbožňuju a upřímně sama nevím, pro který bych hlasovala, tak doufám, že to nebude na mě, abych to rozčísla.
* * * * * * *
Hello everyone. I am deadly tired today, it was a pretty busy evening end night yesterda (and today) :D Not that I was drunk or something, but I didn't sleep for very long time. I finally watched last two episodes of Doctor Who season 9... the last one plus the Christmas special and I have to say, that I loved both. I was very angry few weeks ago because of something that happened there, but after these two episodes I am still devastated, but happy in the same time, because I think that these episodes were hell good. Anyway, it is the first day of 2016 and I am planning to write some review of last year, but before that, I have for you two polls. Fashion duel and Photo of the month, again. See? Fouth time and I always published it the fist day of month. But to be honest, if I didn't go to check Katie's site, I would totally forget, so thank you, Katie. So, I have for you another fashion duel. This time two outfits from two different years and two different premieres, but both of them are from Cannes. First one is from Cosmopolis premiere in Cannes Film Festival on May 25, 2012 and the second one is from Clouds of Sils Maria Cannes premiere on May 24, 2014. These two outfits are completely different, but I love both of them almost equaly. I wanted at least one of them be related to Clouds of Sils Maria, considering the awards madness during last few weeks, so I found photos from the Cannes premiere and then I decided that I could as a topic use Cannes film festival. I remember myself being so freaking excited about Kristen's outfit back in 2012 at Cosmopolis premiere, so my choice was obvious. I honestly don't know, which one would be my choice, so I'm leaving it up to you.



And the winner of last month's poll iiiiiiiiiiis..... outfit no. 2 from Met Gala 2014!


5 komentářů:

  1. No vidíš, to mi připomnělo, že byl včera speciál Sherlocka a že si ho musím dneska nutně pustit!!
    Každopádně, abych co nejzodpovědněji hlasovala, oba outfity jsem si pečlivě v galerii prostudovala a došla jsem k závěru, že s klidem v duši musím hlasovat pro první outfit kvůli tomu úžasnému krajkovému zdobení na zádech, no jo jak je někde na oblečení krajka tak se neznám

    OdpovědětVymazat
  2. Ty červené šaty jsou fakt úžasné! Na tyhle fotky si pamatuju ještě z doby, kdy jsem měla Kristen na blogu Ale můj hlas jsem nakonec dala druhému outfitu. Přijde mi, že Kristen víc sedí ty kalhoty no :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oba outfity jsou vážně úžasné!:)Nakonec jsem dala hlas tomu druhému, ale ani vlastně nevím proč... Možná že konkrétně na Kristen se mi víc líbí kalhoty.

    OdpovědětVymazat
  4. tak to asi každý mne sa tiež veľmi nechcelo chodiť na blog a ani ma to veľmi neťahalo ale premohla som sa nemohla som to nechať len tak ležať a sviatky mno tak tie boli celkom fajn nič extra ale dalo sa ale koniec roka bol perfektný ten som si užila
    no a ten outfit tak to som rozmýšľala a nevedela sa poriadne rozhodnúť ale nakoniec som dala dvojku a jediné čo by som tam zmenila by bolo keby mala krátke vlasy ako na prvej fotke nič iné

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tady mi teda dáváš, oba outfity se mi hrozně, oba jsou úplně jiné, a tak je to prostě těžké...ty první šaty si pamatuju moc dobře, to jsem měla ještě Kristen na blogu a vím, jak jsem to tam vybírala, protože fotek bylo jako obvykle moc Nakonec dám i té jedničce hlas, jak píše výše susan, taky se mi strašně líbí ta udělaná záda, pro krajku já mám prostě slabost

    OdpovědětVymazat