úterý 5. ledna 2016

Gallery update 50.5: New York Film Critics Circle Awards

Ahoj všichni, jak se máte? Já vlastně docela nic moc, dnešní den za moc nestál. Psala jsem ve škole tři zápočťáky, z nichž jsem teda jeden dostala, ale zrovna za ten nejsou žádný kredity, a ty dva jsem totálně podělala :D Potom jsem byla u kadeřníka, což bylo fajn, konečně mám zase barvu, kterou jsem chtěla a trochu mi to ostříhal, jak jsem taky chtěla, protože já mám se svými vlasy trochu komplikovaný vztah. Většinou si je nechám narůst dost dlouhé a pak mě začnou štvát, tak si je ostříhám a pak chci zase dlouhé a takhle pořád dokola :D No nic. Když jsem pak jela domů, tak jsem se docela krutě vymlela, protože jsem pouštěla z autobusu jednu paní, a když jsem nastupovala zpátky, tak jsem uklouzla na obrubníku a napálila jsem to oběma holeněma přímo do toho nástupního schůdku. Docela se mi zatmělo před očima a bolí to jak čert :D ale furt lepší než spolužák, kterej si dneska zlomil ruku, když spadnul na ledovce. Poučení dnešního dne, dávejte si bacha a nechoďte s rukama v kapsách jako já. No nic. Teď už ke Kristen. Kristen má poslední dny vážně nabitý program. V neděli byla na promítání Clouds of Sils Maria, včera na akci, o které teď píšu článek a dnes už se jedné akce zúčastnila a večer jde ještě k Jimmymu Fallonovi. Respektive už tam možná je, nevím, v kolik tak to vysílají, ale spíš asi později, možná to ale předtáčí, nevím, jak to u Jimmyho chodí. Každopádně ideální na zkouškové období. Ale po tom dnešním dni jsem si řekla, že na učení kašlu. Budu se učit zase zítra. Kristen se včera zúčastnila předávání cen New York Critics Circle Awards. Kristen získala toto ocenění za vedlejší roli ve filmu Clouds of Sils Maria, ve kterém hrála asistentku Juliette Binoché, Valentine. Kristen vypadala hrozně vesele na červeném koberci, což ráda vidím, celou dobu se usmívala, jak tam, tak potom i uvnitř. Spousta fotek, které vznikly, jsou spolu s Julianne Moore, protože právě Julianne byla tou, která Kristen uvedla, což si myslím, že je opravdu skvělé, protože tyhle dvě se mají vážně hodně rády. Kristen sama při přebírání ocenění řekla, že je to pro ni speciální, že ji uvedla právě Julianne. Na pár fotkách můžete obě herečky vidět ještě v doprovodu Saoirse Ronan a Susan Sarandon. Bohužel tedy ale nemám zatím video z toho jejího projevu při převzetí ocenění, ale snad se brzy objeví. Mám pro vás v galerii více než 100 fotek z tého akce a osobně miluju každou jednu z nich. Bylo těžké vybrat jen čtyři tady do náhledů, tak jich je tentokrát o něco víc. Mám k tomu tři věci. Zaprvé tedy Kristen vypadala skutečně úžasně podle mého názoru. Ten model se mi na první pohled moc nelíbil, ale už jsem si ho stihla zamilovat. Zadruhé tedy ta sukně i top jsou z kolekce Chanel's Métiers D'Art Paris-Rome. Jak jinak než Chanel na takovéhle akci. Zatřetí má tedy Kristen nové tetování, jak si můžete všimnout na některých málo fotkách, třeba na téhle. Na levé paži má něco napsáno. A tím něčím je část textu písně Don't Leave Me od Blink 182, které Kristen miluje, jak řekla kdysi v nějakém rozhovoru. Přesný text toho, co je tam napsané, je "One more time with feelings". A pokud nejste schopní to v tom vyluštit, tak je to tím, že je to psané ve sloupci a ne v řádku, chvíli mi to trvalo, než mi to došlo. Kdybych nevěděla, co že to má být, tak bych to tam asi ani nevyluštila :D No musím říct, že mám sice ráda tetování, ale tak nějak trochu doufám, že si nenechá udělat celý rukáv jako její mamka. Ne, že by se mi rukávy nelíbily, líbí, ale ke Kris mi to nějak moc nejde. Ale ta, co zatím má, jsou super, sice mi u některých uniká význam, ale tak co. Konkrétně tedy Kris zvedla počet tetování na 5. Tedy o kterých víme, jestli má na zadku vytetovanou čínskou polívku jak Penny v Big Bang Theory, toť otázka, která nám zůstane nezodpovězena :D Na rukách jich má zkrátka 5. Co říci závěrem. Jsem na Kristen hrozně hrdá, v této awards season vyhrála už asi 8 ocenění, nebo tak nějak, druhá v pořadí byla asi v dalších 6 nebo kolika a nominovaná dohromady možná na víc než 20 různých ocenění. Nevím přesně, ale nějak podobně to bude. To si myslím, že je opravdu úžasné. Pořád tak nějak doufám v to, že by mohlo dojít na tu nominaci na Oscara, ale upřímně už tomu příliš nevěřím. Doufám, ale moc tom nevěřím, nevěřím Akademii, že je schopná její výkon náležitě ocenit... a ta konkurence je poměrně velká. Na druhou stranu pokud nominujou za ty 2 minuty Jane Fondu jak na Zlatej Globus, tak budu asi fakt dost naštvaná :D No uvidíme, už do těch nominací nezbývá tolik času. Tak si užijte fotky, ale musím vás varovat, některé jsou skutečně extrémně roztomilé :D
* * * * * * * *
Hello everyone. How are you? I am not very well. I fell on my face today, because of the snow. I love snow, but this wasn't very nice. But it was better than my classmate's fall, he broke his arm today. God. Really not a good day. But I have new hair color and I let my hair cut of. Not all of it, but it is shorter. I have complicated relationship with my hair. Anyway. I have for you quite a lot of photos today. Kristen attended New York Film Critics Circle Awards yesterday to accept her award. She won in the category of best supporting actress for her role in Clouds of Sils Maria. Unfortunatelly, I still do not have video from the acceptance speech, but Julianne Moore was the one, who presented this award for Kristen, which was amazing, I think. And I believe Kristen was really happy about it. Kristen looked very happy during whole evening, she's smiling on the red carpet all the time and I love it. I have for you also photos from the inside and from the stage. Most of inside photos are with Julianne Moore, but there are also some with Saoirse Ronan and Susan Sarandon. Two things. Three actually. Kristen looked absolutely amazing and despite the fact I wasn't sure about the dress, I actually find it quite beautiful, I love it. Second thing, it is of course Chanel top & skirt from the Chanel's Métiers D'Art Paris-Rome show. Last thing, Kristen has a new tattoo on her left arm. I think it's left. You can see it in some photos if you look carefully. It is part of lyrics of one song, Don't Leave Me by Blink 182. Kristen said in one interview, that she loves them and if you look really really carefully, you can read what's written there: "One more time with feeling". I just want to say, how proud I am of Kristen for this amazing achievement. She won about 8 awards this award season, runner-up in another six or so, nominated in others, that is amazing and I still hope, that she might make it to an Oscar nomination, but I do not believe it very much, my hope just did not die yet. She was brilliant in Clouds of Sils Maria and she would definitely deserve that, but I really don't know what to expect from the Academy. Well, enjoy photos, but I have to warn you, they are extremely cute.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Taky jsem moc ráda, že se Kristen tak daří:) Vypadala vážně skvěle!! Mě se ten outfit líbil na první pohled:)
    Jinak včera jsem se cestou do školy taky pěkně natáhla, ale naštěstí mě nic nebolí

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je teda na hovno a na just akurát ten sa ti podaril za ktorý nie je žiaden kredit tak to človeka naserie a ten zbytok dňa mno tiež žiadna sláva, ten pád mnooo ale aspoň, že tie vlasy dopadli dobre      a neboj ja mám tiež taký problém, že chcem dlhé vlasy a keď narastú tak mi začnú prekážať    ale aj napriek tomu ich chcem aj tak dlhémno k cene jej gratulujem a vyzerala fantasticky a podľa fotiek bola strašne zlatučká keď prijala cenu a hovorila pri pultiku fakt tie sa mi páčia asi najviac, k tetovaniu ako mne sa celkom páčia keď je aj rukáv keď je spravený pekne, a Kris mno ako super od hlavy až po päty , páčilo sa mi čo mala na sebe a hlavne ako mala spravené vlasy

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju k ocenění :) Kristen vypadala vážně skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta tvoje historka teda fakt zní bolestivě! Já teda musím říct (klepu na stál), že jsem ještě hubu nehodila. Ani mi nepřijde, že by to tady u nás bylo nějak moc namrzlé. Sníh a taková ta břečka tady je, ale nic hrozného. Plus se trochu zvedají teploty (pořád mínus, ale už to není 5 pod nulou), tak snad se to všechno rozteče a už bude klid! A co se těch testů týče, tak věřím, že ti vyjdou dobře a už se nebudeš muset dál trápit učením ;)
    Než se pustím do looku Kristen, tak chci říct, že se mi to její tetování moc líbí :) Je hezké a Kristen mě tím mile překvapila - že by vánoční dárek? A třeba se z ní stane takový Angelina Jolie Ta má těch tetování taky docela dost, ale nemá třeba ten rukáv, jak se zmiňuješ v článku ;) Ale teď už k tomu hlavnímu. Kristen vypadala fakt skvěle! Ten komplet se mi líbí a tak nějak mi k ní sedí :) Taky se mi líbí ty narovnané uhlazené vlasy a make-up :) Ráda slyším, že se na této akci opět viděla s Julianne - ty společné fotky jsou krásné :) A na závěr snad už jen gratulace! Jsem ráda, že aspoň nějak jsou v USA schopni ocenit Kristenin herecký výkon, když už teda nezískala nominaci na SAG Awards a Golden Globes. Tak uvidíme, jak to dopadne s Oscary - ještě mě napadlo, že by mohla mít šanci získat nominaci na BAFTA?!

    OdpovědětVymazat