pondělí 11. ledna 2016

Gallery update 50.7: The National Board of Review Gala in NYC

Ahoj znovu. Musím se vyjádřit ohledně Golden Globes. Kromě toho, že mě naštvali tím, že nenominovali Kristen, musím říct, že letošní výsledky mě poměrně potěšily. Show jsem neviděla, na live stream jsem se nakonec rozhodla nadívat kvůli škole, protože to bylo uprostřed noci v našem časovém pásmu, ale hned ráno jsem šla zkouknout, kdo tedy vlastně vyhrál co a mám opravdu radost z Jennifer Lawrence, ale nejen z té. Největší radost mám z toho, že Zlatý Globus si odnesl Matt Damon za film The Martian a film The Martian sám získal ocenění taky! Samozřejmě jsem ráda i za Lea, ale Mattovi jsem to přála asi ze všech nejvíc. Potom mě ještě hodně potěšilo, že vyhrál Oscar Isaacs v jedné z těch kategorií v televizní sekci, protože ho miluju. Co si o letošních výsledcích myslíte vy? A viděl jste někdo show? Někteří lidé se docela rozčilovali ohledně různých vtípků Rickyho Gervaise, který to letos uváděl, ale já osobně mám tenhle humor ráda. Myslím to ve smyslu, že mám ráda, když se někdo nebojí udělat si legraci naprosto z kohokoliv... a on má ty vtipy navíc dost často i dobrý :D On je zkrátka ten typ člověka, který se nebojí si udělat srandu z lidí nebo věcí, kvůli kterým se jiní klepou a bojí se cokoliv říct. Je takový svý. Některé vtipy možná má sem tam poněkud nevkusné, ale tak to asi každý komik. Nicméně to jsem poněkud odbočila. Kristen měla minulý týden opravdu nabitý, podobně jako já :D Já jsem psala milion testů a ona zase byla na milionu akcí... 5 akcí během 3 dnů, z toho v jeden den měla dokonce tři, to je docela hardcore. Tahle akce se konala 5. ledna večer, to znamená po show Jimmyho Fallona a i po jedné z akcí, z níž jsem tu fotky ještě neuložila, ale trochu jsem se vykašlala na časovou osu, protože zkrátka tyhle fotky už uložené mám a tamty ještě ne :D Pracuju na doplnění všehoo, ale při ukládání jsem nějak moc nemyslela na to, co že to vlastně bylo první na řadě. Kristen se objevila na akci National Board of Review Gala v New Yorku, kde prezentovala režiséra filmu Beasts of No Nation, Caryho Fukunagu, který získal na této akci ocenění jménem Freedom of Expression. Netušila jsem vůbec, že by Kris měla tohle ocenění předávat a tak to bylo skutečně milé a velké překvapení. Kristen na červeném koberci jen zářila a i z toho důvodu jsem uložila 159 fotek. Respektive 161, ale dvě se mi nějak blbě uložily, tak jsem je smazala, tudíž zbylo "jen" 159, což doufám oceníte, protože ukládat je po jednom ručně je tak po padesáté fotce už trochu opruz, ale já si nemůžu pomoct, jakmile se na mě Kris usmívá, tak ukládám :D Musím teda říct, že jí to opravdu neskutečně slušelo. Zatím nejlepší model z akcí tohoto roku, alespoň podle mého názoru. Šaty i boty jsou značky Chanel a jak mám k Chanelu trochu odstup, co se týče zbožňování jejich šatů a modelů, tyhle jsem si zamilovala, jsou nádherné a Kris je v nich nádherná. Ty botky se mi nelíbí tolik, ale ty šaty jsou bomba. A celkově i make-up a účes, prostě nádhera, tak doufám, že se vám fotky líbí alespoň z poloviny tak, jako mně. Jinak už ve čtvrtek budou zveřejněny nominace na letošní Oscary, tak pořád trochu doufám. Naděje umírá poslední, ale tak nějak tomu příliš nevěřím. Přesto doufám, tak uvidíme. Nebylo by to poprvé, co by Akademie nenásledovala příkladu SAG a Zlatých Glóbů, a myslím si, že Kris předvedla natolik silný výkon v Sils Maria, aby si nominaci vysloužila... tak uvidíme.
* * * * * * *
Hello again my darlings. How are you? Kristen had quite a busy week last week. Like I did. But she wasn't writing exams, she was going to events. Five events in three days, that is kind of harcore. On January 5, Kristen appeared on two events and one talk show. I already did publish photos and videos from The Tonight Show with Jimmy Fallon and now it's time for one of those two events. I didn't save photos from the second one yet. That one happened before this one, it was a lunch, this one was in the evening, but I kind of forgot about that when I started to save these pictures, so I just continued. Kristen showed up at The National Board of Review Gala in New York City, where was she presenting the director of Beasts of No Nation, Cary Fukunaga. He was honoured with Freedom of Expression awards and Kristen was the one, who gave it to him and talked a bit about him. Unfortunately, there wasn't any video from her presentation published... Anyway, Kristen was smiling all the time on the red carpet and I love every single one of these pictures. I saved 159 pictures, so I hope you appreciate that, considering I am saving all of them with my hands, one by one. It takes time. Whatever :D Kristen was wearing beautiful dress by Chael, which I LOOOOVE. I love it a lot, it is beautiful and Kristen looks gorgeous in it. Shoes are also Chanel. I also love the hair an make-up. I think that this hair lenght suits her so much. I don't even miss long hair. I kind of miss short hair acutally, but this lenght is amazing. On Thursday there are finally going to be announced nominations for this years Academy Awards and.. considering the fact that Kris wasn't nominated for SAG and not even for a Golden Globe, I am not hoping very much, but there still is a hope. It happened before, not always are Globes the 100% prediction of Oscars. Enjoy photos. I have more, but probably not today. Hopefully tomorrow. Tomorrow, Kristen should appear on another event and I actually can't wait for that, because she's going to give an award to her friend, Jillian Dempsey.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. tak teda odovzdávanie som teda nepozerala len som o tom čítala a ako komentáre na Rickyho Gervaise teda neboli veľmi pekné ale hot niekto to ma rád a zase pre niekoho je to príliš ale tak organizátori museli vedieť do čoho idú    a ako či som spokojná pravdu povediac filmy čo boli nominované som ani nevidela ale aspoň mám šajnu    takže asi je to v poriadku a čo sa týka seriálov tak tie nepoznám okrem AHS ale ten nevyhral mno ale asi sa nie je čo čudovať keď to už nieto čo to bývalo ale Lady Gaga  ma teda prekvapila a podla mňa to hraje celkom dobre v seriáli a je ako ryba vo vode takže je gratulujem
    mno a teraz ku Kris tak tá bola teda úžasná podľa fotiek celá žiarila a vyzeráala skvelo, krásne šaty, strašne sa mi páčia a vyzerá v tom  taká nevinná až        tak tých fotiek je teda neúrekom, že sa ti to chcelo mne by odpadla ruka asi

    OdpovědětVymazat
  2. Oscaři budou zveřejněni ve čtvrtek? Děkuju za info! Konečně po tak dlouhém čekání se dozvíme, kdo bude nominovaný :) Nejprve tedy ke Kristen a pak k Zlatým globum, protože u nich se asi hodně rozepíšu. Jsem ráda, že se Kristen tak často někde objevila. Myslím, že jsem někde viděla, že si chce dát zase pauzu (což jí přeju), tak se aspoň objevuje na nějakých akcí jako prezentátorka :) Rozhodně souhlasím s tebou, že Kristen vypadala skvěle! Určitě na tom má svůj podíl fakt, že měla tak dobrou náladu :) Šaty se mi líbí, na to že jsou od Chanelu (na tuhle značku mám stejný názor jako ty ), ale ty boty... no ale ujde to. Ale ty šaty jsou fakt dobré a úplně jak dělané na Kristen :) Hodně bych chtěla pochválit i make-up - překvapilo mě, že zde měla tak výrazné řasy - ale hlavně účes! Moc se mi líbí, že měla vlasy tak zvlněné :)Co se Zlatých globů týče - ohledně Jennifer s tebou taky souhlasím. Já si taky myslím, že Joy bylo spíše drama, tak nechápu, proč to zařadili pod komedii (ale to stejné můžeme říct o Marťanovi, že ano? ). Potěšila mě i výhra Lady Gaga, Sylvestra, dokonce i toho Lea - myslím si, že si to fakt zasloužil. No a Matt a Marťan pro mě byli prostě jedničky celého večera - jim jsem fandila úplně nejvíc a kdyby nevyhráli tak bych jela někoho zkopat! Matta jsem si v posledních asi dvou nebo třech měsících hrozně oblíbila. Furt koukám na jeho filmy - mimochodem viděla jsem skoro všechny , až takový magor jsem (teď si podruhé zopakuju Bournovu trilogii ) a i na nějaká interview, protože on je prostě borec a člověk se u toho vždycky musí smát. Jaké jsi viděla jeho filmy? Teď když vím, že je tu nějaký další jeho nadšenec, tak si o tom musím s někým popovídat
    Co dál? Já se na Globy dívala včera. Jako nebyla to zase taková hrůza. Rozhodně tam bylo několik momentů, kdy jsem se hodně smála No Ricky měl pár takových blbých vtipů - některé mi ani nepřišli vtipné. Třeba když se vrátím ještě k Mattovi, tak když ho Ricky uváděl, tak ho označil za "jediného člověka, kterému Ben Affleck nebyl nevěrný" (jako Matt to asi vzal s humorem, ale já bych ho asi liskla). Ale jako některé jeho vtipy/narážky byly docela trefné. Třeba na esej Jennifer o nerovnoměrnosti platů žen řekl "Zdravotní sestry udělaly pochod se slovy 'Jak 25-letá holka může vydělávat 52 milionů ročně?'" nebo "Eva Longoria a America Ferrera - herečky, které chce váš budoucí prezident Donald Trump deportovat" Tady myslím, že se trefil do černého. A pak furt brblal, jak je ta show dlouhá a že je to hrozný, že měli prostě jen přečíst výherce a jít domů Po přečtení recenze na EW jsem se toho docela bála, ale nakonec to bylo úplně v pohodě a byla to příjemná show :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem na Zlaté Glóby nekoukala a asi ani nebudu, jen pár momentů jsem si shlédla, hlavně výhry a proslovy mých oblíbenců Je ale pravda, že letos to zas tak nějak neprožívám a ani pořádně nevím komu a čemu fandit, mám velké rezervy ve všech těch filmech, které musím po zkouškovém napravit, ale já jsem měla radost z výhry seriálu Mr. Robot, jednak protože ten seriál je pecka a jednak, že jeho tvůrce je snoubenec Emmy A také z Brie Larson, Room je fakt emocionální, naprosto povedený kousek, dostal mě stejně jako knížka a hlavně Brie s Jacobem v něm válí
    Každopádně jsem zvědavá na nominace na Oscary, pořád jsem se nevzdala naděje, že by to třeba náhodou mohlo klapnout, ale když ne teď, jednou určitě, o tom nemám pochyb!   
    Kristen nám hned ten začátek roku pěkně rozjela, je úžasné vídat ji na těchto vážných prestižních akcích, kde ještě navíc předává ceny a vypadá při tom sakra skvěle! Tady jsem také absolutně nadšená z jejího vzhledu, působí tak půvabně, něžně, mile!Hodně dělají ty šaty, takové mám ráda, překvapilo mě, že jsou od Chanelu Ty botky mě opravdu pobavily, jsou netradiční, já prve myslela, že nemají podpatek vůbec a koukám, že jo, ale takový hodně zvláštní A absolutní bomba jsou její vlasy, jak já je na ní miluji, zvlášť tenhle účes, krásné vlny, no nádherná!:) S tím ukládáním fotek ti naprosto rozumím, já zas teď ukládala fotky z GG s Emmy a taky jsem si nemohla pomoc, sice jsou fakt na jedno brdo, ale přes to každá unikát a stejně tak mě baví jejich prohlížení, žádné velké číslo mě neodradí a všechny si je s chutí rozklikám, ať to zabere kolik času chce, mně to za to stojí

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem se na Zlaté Glóby nedívala a nemám to v plánu. :) Ale musím říct, že Kristen vypadala nádherně. Ty šaty ♥ neuvěřitelně jí sekly, potom ten účes a líčení nemělo chybu a když k tomu ještě přidá ten svůj krásný úsměv. :) Byla skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem Glóby neviděla, ani to neplánuju, co jsem chtěla vidět, to jsem viděla, a stačí. Letos ty výherce neprožívám tak jako třeba loni, mám pocit, že loni bylo víc dobrejch filmů (+ Emma ). Já hlavně byla ráda za Lea, to víš no, jako jeho největší fanynka to je moje povinnost Teď jen toho Oscara a já si budu moct jít hodit mašli. Včera jsem teda ještě konečně viděla i Marťana, tak mu to taky můžu přát, protože to je úplně boží film
    Jinak Kristen tady teda vypadala parádně, to ona umí! Ty šaty nemají chybu, jsou nádherně, strašně jí sluší. Ty botky mě docela pobavily, jako nelíbí se mi, ale jsu prostě dobré A má tady ještě úplně krásný vlasy, tenhle účes se mi na ní a asi na komukoliv líbí, vypadá to bombasticky :)

    OdpovědětVymazat