středa 6. ledna 2016

Kristen on The Tonight Show with Jimmy Fallon


Dneska začnu videem, protože mám zítra dva testy a musím se učit. Nemám čas, měla bych se učit i teď, ale vůbec se mi nechce. Vlastně jsem ani pořádně nezačala, ale už potřebuju pauzu. No nic. Kristen se včera objevila na dvou akcích a ještě stihla jednu talk show, takže měla opravdu nabitý den, ze kterého by mně asi hráblo. Každopádně nemám čas na to ukládat tu hordu fotek, jak z akcí, tak z talk show, takže přidávám dvě videa, ta sice vyžadují dlouhý popis, ale pořád je to na kratší dobu, než ukládání fotek. Bože, Zuhair Murad je prostě geniální. Ale to vůbec s tímhle článkem teda nesouvisí, jen jsem se po čase dostala na tumblr. Zpět k věci. Kristen včera byla hostem The Tonight Show s Jimmy Fallonem, u kterého byla relativně nedávno v době, kdy vycházel film American Ultra. Vůbec se ale teda nezlobím, že se tam objevila znovu. Jen mě štve, že si ji nezve víc lidí, grr. Co dělají? Bože. No nic. Miluju Jimmyho, on je vážně skvělý. Dřív jsem ho moc nemusela, ještě si to pamatuju, ale teď už jsem si ho zamilovala, už před delší dobou teda. Kristen a Jimmy mluví o tom, jak Kristen trávila svátky a Silvestra. Kristen říká, že před svátky hodně pracovala a že když konečně měla volno, tak byla ve stavu, kdy si sedla ke krbu a nechtělo se jí vůbec nic, takže říkala známým, že jestli něco chtějí podniknout, ať přijdou, ale ona, že nikam nejde :D Taky prý, když se jí ptali, co bude dělat tak nabroušeně odpovídala: "Cokoliv budu chtít!" :D Samozřejmě mluví o Clouds of Sils Maria, ale zmíněn je i film Anesthesia, který přichází v America do kin již tento pátek, což je skvělé a moc se na tenhle film těším. Kristen říká, že natáčela jen pár dní v New Yorku, že tam má jen pár scén, ale i tak se na to těším. No... Co ještě řešili. Kristen mluví o tom, jak natáčeli Personal Shopper, protože Jimmy vytáhne jednu paparazzi fotku, na které Kristen řídí tu Vespu. Kristen říká, že jí na tom učili jezdit asi hodinu a potom jí vypustili do Pařížských ulic a že to bylo docela drsné. Kris říká, že by něco takového nikdy neudělala, kdyby před ní nebyla kamera, protože to bylo opravdu docela nebezpečné. Potom Kristen už mluví o Sils Maria a o Juliette Binoché. Jimmy popisuje, koho hraje Kristen a že je vlastně asistentkou Juliette Binoché, stárnoucí herečky. A Kris s legrace povídá: "Ještěže tu Juliette není." A Jimmy se brání, že měl na mysli tu postavu!!! :D To mě pobavilo. Kris říká, že Juliette Binoché je vším, čím byste chtěli Juliette Binoché mít, že je skutečně skvělá. Jimmy se potom ptá Kristen, jak se liší předávání cen od těch amerických poté, co je zmíněn Kristenin César. Popisuje, že šlo o 5 hodinovou show. Že to trvá opravdu dlouho a že nemají žádné reklamní přestávky, lidé můžou mít svůj projev jak dlouhý chtějí. "Tohle bylo v podstatě 6 hodin francouzštiny. A já nemluvím francouzsky." :D Potom také vypráví, jak to bylo s Juliette a že jí říkala, že není šance, aby tu cenu vyhrála, že na to prostě nedojde, že je šílené už jen to, že ji zvážili na nominaci. A potom, když byla její kategorie, tak jí zařvala do ucha: "Tys vyhrála" a Kris si ani pořádně nebyla jistá, že už je její kategorie. A už jsem zase zapomněla, co ještě, ale každopádně se určitě koukněte. Kristen to skutečně moc slušelo musím říct, vypadala krásně, hrozně se mi líbí ty vlasy, jak měla udělané, ale i ten model, co měla na sebe. Nemám ráda tenhle odstín zelené barvy, já obecně nemám moc ráda zelenou barvu, ale Kristen moc sluší a ten model je skvělý. Úplně vám neřeknu tu značku, protože jsem z toho popisu moc nepochopila, co je jen popis toho kousku a co je ta značka :D takže snad mi to odpustíte. A moc se mi líbí ta rudá rtěnka :) Druhé video je potom v celém článku a jde o hru, kterou s Jimmym hráli.
* * * * * * * *
I will start with a video today, because I have two exams yesterday and I don't have time for everything, but in the same time, I really want to publish at least something, because Kristen attended two events and one talk show yesterday, so she had quite a busy day and there are a lot of photos from these events, but I really should be studying and not writing even this article, I am not even mentioning saving photos. So, Kristen was a guest on one talk show, on The Tonight Show with Jimmy Fallon again. She was there not long time ago, but I am definitely not angry, I am maybe a bit disapointed, that more people are not asking her to come. I love Jimmy Fallon. I remember that I didn't like him few years ago, but now I love him. His interviews are usually very funny and his games are amazing and original. Kristen was wearing a beautiful outfit, I love the combination of green dress and dark red lipstick. I really hate this kind of green color, but Kristen looks great in it and the top&skirt model looks amazing. I will not tell you what mark or what fashion designer, because I did not quite understand what part from what I found is a description of the actual dress and what is the brand :D Whatever, she looks very beautiful. I also love her hair, I love this lenght she has now. They are talking of course about Clouds of Sils Maria, but Anesthesia is also mentioned, because it comes out this Friday and I cannot wait to see it. Kristen's César Award is also mentiones, she's talking a bit about filming Personal Shopper and driving the scooter she was driving for her role while she was in Paris. She's saying, she would never ever done something like that in the middle of Paris if there wasn't camera in front of her. She's talking about that she was working a lot so during the New Year's Eve, she wasn't really keen on going somewhere, she just told everyone that if they want to hang out, so they come to her house, that she's not going anywhere :D Kristen is talking about Juliette Binoché and this movie, of course. And you know what? Just watch it by yourself, I don't know why am I writing everything. The interview has something around 7 minutes and the second video is with a game.

To celé video je bohužel prozatím nedostupné, protože bylo smazáno... ale časem se snad objeví, teď alespoň jedna část, ve které mluví o Clouds of Sils Maria a Césarovi:


Konečně jsem našla video, nevím, jak dlouho vydrží, ale je to celý rozhovor:




Kristen si tedy i tentokrát zahrála s Jimmym hru, jak jinak. Miluju ty jeho hry, vždycky jsou hrozně vtipné a hlavně originální. Jimmyho rozhovory jsou skvělé celkově a většinou vážně vtipné, ale ty hry to prostě zabíjejí. S Kristen se rozhodl hrát The Whisper Challenge, což spočívá v tom, že si jeden vezme skuchátka, ve kterých hraje hudba, aby neslyšeli a ten druhý potom přečte frázi z papírů, co tam mají na výběr a ten s těmi sluchátkami má hádat, co ten druhý říkal, jen podle toho, jak se jim hýbou rty. V podstatě to ale téměř nikdo nikdy neuhodne do chvíle, než to začnou říkat hodně pomalu a po jednotlivých slovech. Potom z toho vznikají hrozně vtipné věci, které většinou nedávají žádný smysl, jako třeba, když Jimmy říkal Say hello to my little friend a Kristen rozuměla Take my bathroom to the friend? jak vidíte na animaci. Tedy: Vezmi mou koupelnu ke tomu kamarádovi :D Kristen říká, že je opravdu špatná v prohrávání, že to zle snáší. Jimmy na to, že to je přece legrace, že jeho hry jsou zábavné a Kris na to, že se teda nebaví :D Ale samozřejmě jen žertuje, pak dodává, že ve skutečnosti ano. Také říká, když má Jimmy na uších sluchátka, že nechce, aby vyhrál :D Pobavila mě Kung Fu Panda, kterou Kristen sice nakonec uhodla, ale nejdřív vytvářela takové teorie s ovocem :D No určitě se koukněte, je to vážně vtipné :D Ale teda Jimmy nebyl fér u té první, jak to tak huhlal jenom :D
* * * * * * *
Kristen also played a game with Jimmy, of course. I love his games, it's usually the funniest part of the interview, despite the fact that Jimmy's interviews are usually hilarious the whole time. Kristen and Jimmy played The Whisper Challenge this time. The point of this game was, that one takes headphones on and the music is playing, while the other one is reading a phrase from a card, and the one with headphones is supposed to read the other one's lips and say exactly the same, which usually never happens. Or it does, but after a while when the person is saying it very very slowly. It is really funny. Kristen says she's really bad at losing :D And I love it, it's brilliant.

8 komentářů:

  1. Tak ať ti ty testy dopadnou dobře. ♥ Jinak nemám slov, Kristen byla v The Tonight Show nádherná, ten účes a jak byla nalíčená, nemám slov. ♥ I to co měla na sobě jí moc slušelo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to sa ti ani nečudujem, že sa nichcelo do toho učenie po tých sviatkoch komu by sa chcelo aj keď treba
    mno sa jej ani nečudujem, že sa jej nič nechcelo a sedela len pres krbom to je skvelé na odpočinok, po toľkej práči čo mala pred sviatkami to jednoznačne potrebovala
    ja na jej mieste by som sa sakramensky nudila keby som bola niekde a celých 6 hodím by sa hovorilo po francúzsky ako je to pekný jazyk ale keď tomu človek nerozumie rak to začne otravovať   
    ako Jimmyho tak toho poznám akurát niekoľkých filmov a jeho show nejako nepozerám to skôr moja sestra ale je celkom vtipný
    mno a čo sa týka jej oblečenia tak to nie je až také strašné ale určite by to mohlo byť lepšie ale make up je fakt skvelý ten sa mi veľmi páči a aj ako ma upravené vlasy
    segra to pozerá hlavne vďaka tým hrám ale Kris bola fakt fantastická a dosť ma to pobavilo a on bol fakt dobrý na to aké to bolo vcelku dlhé to prvé

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem moc ráda, že se Kristen po tak krátké době zase objevila u Jimmyho :) Mám ráda, když jsou tihle dva spolu :) Líbilo se mi, jak v tom prvním videu vykládá o tom Césarovi a vykládá, jak jí Juliette říkala, že nemá šanci vyhrát "In you face, Juliette!" To bylo fakt super! No a Whisper Challenge to pochopitelně zabila! Opět jsem se nasmála :) Líbilo se mi, jak tam Kristen měla "All right, all right, all right" - přišlo mi, že dělala impresion (teď mi vypadlo to slovo česky... napodobovala?) McConaugheyho A jinak vypadala fakt skvěle! Měla moc pěkný outfit - a ta rtěnka jí moc slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zkoukla jsem to hned ten den, co se videa objevila a opět jsem se moc pobavila:) Kristen se hrozně hezky poslouchá a taky jí to moc slušelo! Nejvíc se mi líbilo, jak vyprávěla o tom Césarovi. Je prostě úžasné, že to vyhrála! A Whisper Challenge byla taky skvělá Jimmyho hry mě vždycky moc baví!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta hra s těmi sluchátky se dost pobavila Hlavně s tím Kung Fu Pandou

    OdpovědětVymazat
  6. Joo taky bych se měla učit a to vážně intenzivně, ale po tom vánočním útlumu se mi vážně nechce! Každopádně myslím na tě Angie, ať to vše zmákneš a ať už to zkouškové máme, pokud možno co nejúspěšněji, za sebou!   
    No tohle jsem si ale nemohla nechat ujít, od čtvrtka jsem si furt hledala vhodnou chvilku na to si to pustit a konečně jsem se dočkala, jen mě tedy mrzí, že mezi tím stáhli celou verzi! Tohle mě tak štve, co by jim to udělalo, nechat to celé, zvlášť na youtube je vše hned pryč, minule jsem si projížděla stará videa, co jsem přidávala na blog a třičtvrtě z nich bylo fuč!! Ale to jsem mimo, zpátky ke Kristen...ta její historka s Cesarem mě nepřestane bavit a napřestanu se dmout pýchou, když o té její výhře slyším! Myslím, že je to mnohem větší úspěch než nějaký Oscar, pche, toho má hned každý druhý, Cesara ne, toho má v Americe jen Kristen!
    A hra byla bezvadá! Odezírání tedy asi není moc její parketa, ale zase pravda, že Jimmy jí to neulehčoval, za to Kristen mu velmi pomáhala, zvlášť s All right Ale je to jen hra a pro pobavení diváků a to to určitě splnilo! Přijde mi, že si Kris s Jimmem hodně dobře rozumí, je taková uvolněná, svá, snad ani ne nervózní, což je hodně dobře a rozhodně umí svými historky a vtipy pobavit viz ta poznámka k Juliette

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Ty usmívající se smajlíci nevypadají v těch komentářích dvakrát nejlíp, zvlášť když jich tam nasázím tolik, jeden vedle druhého! Měla bych se naučit používat i nějaké jiné, ale tenhe je prostě nejlehčí!

    OdpovědětVymazat
  8. Kristen je dobrá herečka, to je jasný. Talkshow byla taky sranda, moc mě překvapilo že se nebojí nadávat v televizi. Aspoň se nepřetvařuje a tak prostě řekne zrovna to co si myslí A hlavně mě překvapilo, že byla jediná herečka, která dostala takovou cenu. Opravdu klobouk dolu.

    OdpovědětVymazat