pátek 15. ledna 2016

Gallery update 50.9: Two new 'Anesthesia' stills

(Tenhle článek je trochu moc emotivní, protože došlo na můj komentář ohledně nominací na Oscara, takže se na to připravte a neberte mě příliš vážně :D) Moje obsedantně kompulzivní já vyšiluje kvůli tomu, co mi teď provádí imagebam s náhledy. Spousta naprosto náhodných fotek najednou změnilo náhled ze 100x100 na úplně jiné rozměry a dělá mi to totální paseku v galerii. A já nejsem schopná se na to koukat a šílím z toho. Budu si muset udělat po zkouškovém čas, projet všechny články v galerii a fotky, se kterými se to stalo, znovu nahrát a vyměnit, jinak mi z toho asi střihne. Kdo neví, o čem to mluvím, může se kouknout třeba do článku, na který odkazuju v téhle aktualizaci galerie na zbytek stillsek z filmu Anesthesia a hned bude vědět, co mám na mysli. Mám pro vás tedy dvě nové stillsky ze zmiňovaného filmu. Ta první je úplně děsivá, když se kouknete na Kristen, můžete cítit tu bolest, hlavně v těch očích. Docela mi z toho běhá mráz po zádech. Kristen hraje postavu Sophie, která se sebepoškozuje a má psychické problémy a to je poměrně dost očividné i z těch fotek, které jsme zatím měli tu možnost vidět. Hrozně se mi tyhle fotky líbí, ale nelíbí zároveň. Kristen vážně nerada vidím ve stavu, jako je tenhle, ale naštěstí jde o film, takže se od tohohle můžu odpoutat. Líbí se mi obě dvě proto, že už jen z těch fotek je vidět, jak skvělá je Kris herečka a že tahle role, ač malá, bude jedna z těch, které si opravdu zapamatuju. Lidi hrozně málo oceňují práci očí, ale když se kouknete do jejích očí... prostě to musíte vidět. Jak jste si pravděpodobně domysleli, vzhledem k tomu, že jsem tu neskákala radostí osm metrů do vzduchu, ani letos Kristen nebyla nominována na Oscara. Začínám se dostávat do stavu, kdy získávám ten dojem, že Kris bude jedním z těch herců, kteří jsou sice úžasní, co se herectví týče, ale toho Oscara prostě nikdy nedostanou. Jako Johnny Depp. Za vážné role, za které se Oscaři rozdávají, je nedostal a teď si vybírá šílené role, které ho baví, a za ty už je nedostane. A měl by. Protože je to úžasný herec. No a potom jsou tu lidé jako Jennifer Lawrence, která má ve svých 25 letech už 4. nominaci a jednoho Oscara doma. Nechápejte mě špatně, tohle vyznělo hrozně hnusně, já to Jennifer opravdu hrozně moc přeju, myslím si, že si to rozhodně zaslouží a budu jí držet palce, mám ji neskutečně ráda a je to jedna z mých nejoblíbenějších hereček. Myslím si, že v Joy byla skutečně skvělá a že je opravdu velmi talentovaná, ale zároveň možná tak trochu žárlím. Nebo já nevím. Trochu mi přijde, že jakkoliv ji mám ráda, tak možná ten Zlatý Glóbus mohl vyhrát někdo jiný, přestože jí miluju a přeju jí to. A teď blábolím o tématu, do kterého jsem nechtěla zabřednout... ale je fakt, že Jen je obecně veřejností přijímána pozitivněji, než Kris... a v tomhle mě hrozně štve přístup všech lidí... Přijde mi totiž trochu, jakoby měli strach nominovat zrovna Kristen, že by se na ně pak snesla hora kritiky od těch Kristeniných haterů... nebo já nevím. Jsem vážně naštvaná, tak mě neberte moc vážně, ale opravdu věřím tomu, že Kristen by si tu nominaci za Sils zasloužila úplně stejně, jako herečky nominované v kategorii hereček ve vedlejší roli. Byla úžasná už ve Still Alice, v Sils byla ještě lepší, ocenili to kritici v celých Spojených státech, dostala i Césara, proboha živýho, to už něco znamená, když daj FRANCOUZI cenu Američance. Ale Akademii to očividně není dost. A já jsem hrozně zklamaná. Řekla jsem si, že to nebudu prožívat, protože jsem čekala, že nominaci nezíská, ale kurňa, já jsem fakt nasraná. Včera tu mou naštvanost přebil fakt, že umřel Alan Rickman, ale dneska se nějak vyvalila natolik, že jsem ji potřebovala vypustit. Upřímně letos budu akorát doufat, že film vyhraje Marťan (což se nestane, vyhraje to nejspíš Revenant), herce Leo nebo Matt a herečku Jenn, protože jí to prostě přeju. Ale v postatě by mě letošní Oscaři asi ani nemohli zajímat míň, než mě zajímají. Ještě se vám přiznám, že jsem teda neviděla ten film s Leem a myslím si, že to asi bude dost nálož a že už toho Oscara vážně konečně vyhraje, protože jestli ne, tak už to fakt bude jak blbej vtip... ale kdyby to náhodou vyhrál Matt Damon, tak se zas tolik zlobit nebudu, protože já ho zkrátka miluju :D A v Marťanovi byl naprosto úžasný. Ve výsledku ale je to stejně jenom pozlacená soška... která nic neznamená. Neznamená, že nejsou dobří herci, když ji nemají... ale už mě do psí boudy vážně unavuje, jak hrozně je Kristen podhodnocená. Jsem vděčná alespoň za těch několik menších ocenění, které letos získala. Alespoň někdo není slepý.
* * * * * * *
My obsessive compulsive me is freaking out because of what's going on with imagebam last few days or weeks. Some of the 100x100 previews of pictures are changing and I hate it. I have to save one day to check all articles in the gallery and make it disappear, because it's really getting on my nerves. Just look in the gallery, for example for Anesthesia production stills and you will se what I mean. I hate it. Gosh. I have for you two new Anesthesia stills photos. In this movie Kristen plays self-harming student called Sophie and she seems really messed up in the first picture, which I love and hate in the same time. I love it because you can feel the pain when you see her face, even in the second picture she looks quite sad, but in the same time I really don't like to see Kristen sad :D I know it's twisted, but it's what it is. I truly think that this movie is another one where she proves she is a brilliant actress. As you probably figured out yourself, not even this year. Kristen was not nominated for Academy Awards and I am kind of getting into a position, when I really think that it is going to be like with for example Johnny Depp. So many remarkable movies and amazing performances, but he will never get an Oscar. And then there is Jennifer Lawrence who's nominated again for the fourth time, which I am actually really happy about, because I love Jennifer and I do think she's an amazing actress and that she really deserves that, but I also think that Kristen would deserve it for Clouds of Sils Maria as much as Jenn for Joy. I am actually pretty mad. And also quite sad. But in the end, it means nothing. It is just a word from random people, it doesn't mean you are not a great actor. But still. It is a fucking Oscar and she would fucking deserve it. At least the nomination. She was brilliant in Still Alice last year and nothing. She was even better in Sils Maria and... nothing. Why? Because she makes small independent movies, that nobody knows about very much, despite the fact they are usually way better than movies which are usually recognized as the best of the year. I am really happy for Leonardo's nomination and also for Matt Damon's nomination... and I hope The Martian could win the best motion picture, but I kind of know that it will not. Everyone wants Leonardo to win Oscar this year and I think it is going to happen, but if Matt wins instead, I will not be mad, because I loved him in The Martian and I think he was freaking brilliant in it. That is actually all I care about. I couldn't probably care less for Oscars than this year. I wish luck to Jenn and Leo or Matt and that is enough for me this year. I am really really pissed about how underrated Kristen is, I am sick of it.

imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Taky mě mrzí, že Kristen nebyla nominovaná:( Ale je mladá a strašně šikovná, takže já jsem si skoro jistá, že se ještě dočká! Mám ji ráda úplně stejně jako Jennifer, které nominaci taky moc přeju, ale je pravda, že když je nominovaná (zase) ona, tak nechápu, proč není i Kris... No prostě... Každopádně já letos ty Oscary vlastně nemám moc co hodnotit, protože jsem žádné filmy neviděla. Trochu se stydím... Ale i tak doufám, že už to konečně dostane Leonardo, kterého miluju!

    OdpovědětVymazat
  2. Wow! Kde začít? Tak třeba k věci článku. Ty dvě stillsky jsou fakt skvělé a fakt se těším, až se na tento film podívám. Vím, že Kristen v něm má malou roli, ale já to kvůli ní risknu - věřím, že se mi bude líbit :) Souhlasím s tebou, že ta první fotka vypadá fakt hodně smutně a opravu z ní čiší ta bolest její postavy. Doufám, že ten film bude tedy někde ke stažení ať si ho můžeme užít i my :)
    Co se těch nominací týče - souhlasím se vším, co jsi napsala. Ohledně Jennifer - mám ji moc ráda, je to jedna z mých nejoblíbenějších hereček, ale i tak nechápu, proč byla nominovaná na Oscara? Zlatý glob bych ještě vzala, to není zase až tak prestižní cena jako třeba Oscar. Ale Joy podle mě nebyl tak skvělým filmem, aby si za něj vysloužila nominaci a podle mě ve filmech Silver Linings Playbook a American Hustle (vím, že tenhle film moc lidí rádo nemá, ale já tady Jenn jako Rosalyn absolutně miluju ♥) převedla daleko lepší výkony. Já si prostě myslím, že získala nominaci jenom proto, že je to Jennifer Lawrence, A-listová herečka. Mám jí moc ráda, ale už mi to tady trošku zavání. Nehledě na to, že tohle už je druhý rok (hned po sobě), kdy v kategoriích herec/herečka není nominovaný nikdo barevné pleti. Všude samí bílí. Když se to stane jednou za nevím 20 let, budiž, ale dvakrát po sobě? A co jsem tak viděla na internetu, tak nejsem jediná komu to přijde divné.... Já osobně bych asi cenu přála Brie Larson, který získala i Zlatý glob v kategorii "Nejlepší herečka - drama". Sice jsem film "Room" neviděla, ale určitě na něj brzo kouknu. Marťana bych asi úplně nepodceňovala. Já myslím, že by po dlouhé době měli dát cenu "Nejlepší film" filmu, na který se dá koukat milionkrát do roka. Na Revenanta se chystám v pondělí, ale myslím si, že to bude skvělý film, který ale nebudu po jeho shlédnutí vyhledávat. Ale jo máš pravdu - asi to bude souboj mezi těmihle dvěma filmy. Btw jsem naštvaná, že Ridley Scott nezískal nominaci za režii :/ No nic. Podle mě si Leo tu cenu letos už odnese. Jinak už by na tom fakt bylo něco divného. Ale souhlasím s tebou, kdyby ji vyhrál Matt, taky bych se nezlobila No uvidíme, jak dopadnou SAG Awards - ty jsou totiž v odhadu na to, kdo si odnese Oscara přesnější (aspoň jsem to četla na nějaké stránce - myslím Marie Claire) A víš co by byla sranda? Kdyby v těch důležitých kategoriích vyhráli úplně jiní lidé/filmy, než si tipujeme
    Jsem se zase rozvášnila Doufám, že se mi ten komentář povede uveřejnit. Zpět ke Kristen. Je fakt škoda, že není víc oceňovaná. Možná je to tím, že Sils Maria byl spíše evropský film a filmy, které v poslední době natočila jsou spíše takové ty indie snímky, které jí sice nepřinesou bůhví jaká ocenění, ale aspoň jí přinesou radost :) Když už nic, tak aspoň získala ocenění na některých těch festivalech, pochvalu kritiků a když se na ní USA vybodne - Evropa to jistí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak to s tou galerií mě opravdu mrzí, právě jsem ráda, že mám tu webovou, kde ty náhledy zatím fungují, tak jak mají a s tímto hostingem jsem konečně spokojená, ťuk ťuk. Z těch fotek mám mráz po zádech, ale jak píšeš, Kristen to hraje dokonale! Úplně ji to věřím. Musím se přidat, že Kristen by toho Oscara měla získat, poslední dobou předvádí jednu lepší práci za druhou a mrzí mě, že nominaci nezískala, já doufám, že letos ten Leo, prosím, prosím, on si to tak zaslouží :)

    OdpovědětVymazat