pátek 8. června 2012

Cyklisťáááááák... božeeeee! 9.6. - 15.6.2012.

Ahoj všichni. Nějak jsem to nezvládla...
Chtěla jsem vám sem ještě nastavit nějaké články, aby tu nebylo týden pusto prázdno, ale...
Byla jsem na tréninku a nějak jsem to nedala. Není mi moc dobře a ještě jsem musela balit a tak, ale uvidím, možná ještě něco napíšu, ale pochybuju o tom. Mám teda v ledničce SHOCK, protože musím ještě něco napsat a už to nestíhám, ale tak nevím, prostě uvidíme :D Každopádně zejtra odjíždím se třídou na cyklisťák... takže se "uvidíme" až v pátek, jestli se tam samozřejmě nezabiju nebo neumřu vysílením :D Docela se toho teda bojím, abych byla upřímná... :D
Mějte se krásně a doufám, že mě affs vynecháte z nějakých zápisů, protože tu zkrátka nebudu...
Pac a pusu.
Angie:)

3 komentáře:

  1. Chtěla bych tě pozvat do fanclubu Kristen Stewart na mém blogu.Prosím jenom to neber jako reklamu:/
    http://daily-kstewart-ndobrev.blog.cz/1206/fanclub-kristen-stewart...UŽIJ SI TO:) já tyhle výlety nenávidímD

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce! A já teďka nějaký zápisy nebo tak ani nechystám, takže dobrý.. Já zase jedu v úterý se třídou do Prahy, takže tak.. Tak si to užij a nezhyň nám tam

    OdpovědětVymazat
  3. Ouky, douky. Já taky teďka svůj blog zanedbávám, ale opravdu není nálada. Z mých zkušeností jsou školní výlety a akce lepší, než očekávám, tak snad to tak bylo i v tvém případě.
    Těším se na tvůj návrat

    OdpovědětVymazat