čtvrtek 7. června 2012

Gallery update 3.8: Photoshoot for USA Today

Ahoj všichni. Jak se máte? Měla bych se učit špáninu... a chemii... a fyziku... a zemák... plus ještě ZSV... no fakt paráda! No už jsem se učila chemii, takže aspoň něco, na zemák se vypeču, páč tam skoro nic neni, ZSV mam za chvíli a na fyziku mám tahák, ale stejně bych se na to měla kouknout. Nejhorší je asi ta špánina. Fakt se toho bojím, dost... no teda nebojim, je mi to celkem ukradený, mám tam známky 1/2, 2, 3, 4 a 1 z prezentace... jenže ona tvrdí, že musim o trojku zabojovat... tak si řikam WTF? Jakože jo, na trojku bych to ráda napsala, je to přece jen velká známka, ale stejně... Každopádně psát z pěti předmětů, když máte dohromady ten den šest, to je dost krutý... asi tam zejtra chcípnu... no aspoň se nebudu nudit, pravda. Každopádně to bude poslední test z chemie v historii studia, poslední z fyziky... a bohužel ne poslední ze špániny:D No nic... mám pro vás šest fotek z photoshootu pro USA Today, kterej se mi hrozně líbí hlavně kvůli tomu, co měla na sobě. Ta bundička je vážně krásná, moc jí to sluší:
* * * * * * * * * *
Hello everybody. How are you? I should learn Spanish... and chemistry... and physics and geography... and one other subject. I've learn chemistry already, but I didn't even start with Spanish and that's very important. But FIVE exams when I have six subjects tomorrow... that's cruel! Anyway, before I will start with Spanish, I have for you six photos from new photoshoot by USA Today. Kris looks there very nice, I like that jacket! Enjoy them.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů: