sobota 23. června 2012

Gallery update 4.1: 'Snow White and the Huntsman' Sydney Portraits


Ahoj všichni, jak se máte? Já celkem fajn, jen je mi trochu zle, zase... Zrovna poslouchám Evanescence. Hrozně mě mrzí, že jsem nemohla jít na ten koncert, co byl minulej tejden v neděli v Praze. Neměla jsem peníze na lístek. Mamka mi koupila lístek na Red Hot Chili Peppers a ten byl hodně drahej, no myslím, že by mi přesto na tenhle možná dala, ale mně to bylo blbý. A hlavně jsem stejně neměla s kym jít. Ale tak stejně mě to mrzí. Každopádně tenhleten song, co je nad textem, ten fakt žeru, dokonce i přes to, že je fakt příšerně depresivní.... je to hodně smutná písnička, ale já ji miluju:) No nic, dneska mám pro vás pár nějakejch fotek. Prvních devět zveřejňuji teď. Jsou to fotky ze Sydney, kde byli Kristen, Chris Hemsworth a režisér filmu na premiéře a taky na nějakejch promo akcích Snow White and the Huntsman... tohle jsou portréty z 18. června 2012, tak doufám, že se vám budou líbit:)
* * * * * * * * * *
Hi everybody, how are you? I'm fine, but sick a little again. I am listening Evanescence right now. I'm so sorry I could not go to their concert which was last week on June 18th in Prague. I didn't have money for a ticket and my mom wouldn't give me any money for it, because she bought me ticket to Red Hot Chili Pepper's concert for Christmas and it was very expensive. Okay, is possible that she would give me money for it, but I didn't have anyone to go with. Anyway, I love them, they are amazing and I love this f*cking depressive song. It is really sad, but I love it:) Well, I have for you nine photos from Sydney where were Kristen and Chris Hemsworth with the director promote Snow White and the Huntsman. Those portraites are from June 18th, 2012 and I hope you'll like them :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. tady se mi Kristen hrozně moc líbí! je tam sama sebou a tak ji mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat