sobota 2. června 2012

Gallery update 3.4: Photoshoot for Elle (US) by Tom Munro

Koukám na poslední díl Millenia. Dívka, která kopla do vosího hnízda... teda... Dievča, ktoré koplo do osieho hniezda, dávají to na JOJke. Mně se hrozně líbil ten první díl, no ty další jsem taky viděla, byly super, ale ten první byl nejlepší, jak už to tak bývá. Samozřejmě dávají tu Švédskou verzi, ta americká má zatím jen prní díl. Já jí stejně mám radši, myslím tu Švédskou. Nemyslím si, že to byl dobrý nápad točit remake tak brzo po původním filmu... byl to zkrátka a dobře jen komerční tah, protože věděli, jakej to mělo úspěch i když to bylo švédský. Ale má to i jiný důvody, proč mám radši tu švédskou verzi. Hlavně je to představitelka hlavní role, Noomi Rapace, což je skvělá herečka:) a na Lisabeth prostě dokonale sedla. Dalším důvodem je to, že Mikael prostě nemá bejt takovej playboy. Nevím no, prostě mám pocit, že tam amíci potřebovali dát nějakýho akčního hrdinu. Prostě... já mam ráda Craiga, ale na tohle se nehodil, nesed mi tam, fakt ne, nevím no... jako byl i tam dobrej, ale prostě mi nesed:D A tím posledním důvodem bylo asi to, že to sice bylo udělaný jinak, než ta Švédská verze, i tam byly třeba věci, který byly v kině jinak... A to konkrétně závěr s tu dívkou, která zmizela. Že ji našli v Londýně a přitom v knize byla v Austrálii plus tušim ještě, že ta její sestřenice, která byla ta, která žila v Londýně, umřela na rakovinu a ne při autonehodě... jako tohle mi tam vadilo no. Jinak jako neříkám, že byla Rooney Mara na Lisabeth špatná, byla taky super, ale prostě Noomi byla lepší :D Pro mě rozhodně. No nic, k věci. Dneska jsem nějak neměla moc čas něco dělat, takže jsem uložila jen pár fotek, dva shooty, no nevim, jestli zveřejnim oba dva. První je pro americký Elle, je to photoshoot, který nafotil Tom Munro. Mně se líbí víc ten francouzskej, ale tenhle je taky pěknej. Jen trochu zvláštní. Ale stejně jí to tam furt sluší... tak se vám snad budou líbit tiež..:
* * * * * * * * * *
I'm watching the last movie from the Millenium series. The Sweden version, of course. I loved the first movie... I don't think it was a good idea to film the american remake so fast after the Sweden one... it was good too, but still, I like more the Sweden one, because... because of many things, because of the main actress who is totally amazing, Noomi Rapace... and because of that Mikael was not... you know, that character is not supposed to be playboy... I like Daniel Craig but he is too... hot for this role:D Do you know what I mean? And some things were not as in the book... that was the main thing which I didn't like about the American one, but Rooney Mara was awesome too, but Noomi was just better:D Anyway. I have for you today just photoshoot, because I was at golf and I didn't time for saving more photos, but I hope, you will like these... It's 11 photos from the photoshoot for Elle US by Tom Munro. I have some from the French Elle, I like them more, but these are nice too... interesting... some of them are strange a little, but I like it. So enjoy them...:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Milénium jsem nikdy neviděla Jinak ten photoshoot totálně miluju♥ Použila jsem ho i na design:)

    OdpovědětVymazat
  2. nedokážu se rozhodnout,který photoshoot pro časopis Elle se mi líbí víc nejspíše všechny :)

    OdpovědětVymazat