sobota 23. června 2012

Gallery update 4.2: 'Snow White and the Huntsman' Sydney Premiere

Ano, mám pro vás dneska dva články:D A i tohle jsou fotky. Plus ještě donahraju dalších 6 do toho předchozího článku. Každopádně teď k těmhle. Neměla jsem vůbec čas je uložit, takže jsem to konečně dodělala až před pár dny a dneska se dostala k tomu, abych vám je zveřejnila. Jsou to fotky z premiéry Snow White and the Huntsman ze Sydney, kde byla Kris spolu s Chrisem Hemsworthem a režisérem Rupertem Sandersem. Jsem celkem překvapená ze dvou věcí. Zaprvé, jaký jsou některý ty lidi, co komentujou na ČSFD prasata:D a za druhý, jak moc lidí srovnává SWATH d Pánem Prstenů a tvrdí, že SWATH vykrádá. Jako asi na tom něco je, když to řiká tolik lidí, ale mě fakt nic nenapadá. Možná tak to, že má Sněhurka na štítu bílej strom, kterej byl i ve znaku Gondoru, ale jinak... napadá vás něco, protože mě fakt ne a to si myslím, že znám LOTRa docela dobře. Tak nevím no, fakt by mě to zajímalo. Každopádně k těm fotkám. Je jich celkem dost, asi 112. Mně osobně se ty šaty, co měla Kristen... teda, šaty, no prostě to oblečení, moc nelíbí... nevím, má mnohem lepší modely, nevím, nesedne mi to. Možná i proto, že nemám ráda zelenou... moc se mi ale líbí jak měla vlasy a celkově jí to teda celkem slušelo no... a Chris je tam zas k sežrání, jako všude:D tak snad se vám budou fotky líbit...:
* * * * * * * * * *
Yes, I have two articles today. I have for you another photos. I didn't have time for saving them so I did it just few days ago, long time after the event, but it doesn't matter. I have for you photos from Snow White and the Huntsman premiere in Sydney, where Kris was with Chris Hemsworth and the director - Rupert Sanders. I'm surprised how many people are searching for similarities between SWATH and Lord of the rings. I really don't understand. Do you see any similarities? Cause I don't actually, except the white tree... but maybe I'm wrong. Maybe there are such a strong similarities that everyone has to talk about that... anyway, these photos, I saved them pretty a lot. 112. Kristen had interesting clothes, but I actually don't like it very much. I think she could wear something better, these dresses seem weird to me. But she had very nice hair and I'm glad that there are photos with Chris Hemsworth too :D Enjoy them...:
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat