středa 20. června 2012

The Twilight Saga: Breaking Dawn - part two - official teaser trailer

Ahoj lidi. Jak se máte? Já už líp. Měla jsem další jízdu a celkem to šlo... bylo to lepší, jak včera, já to vážně hrozivě prasila, fakt příšerně. Dneska už to šlo, ačkoliv mi to asi čtyřikrát chcíplo:D No... včera jsem měla poslední hodinu fyziky v životě... a trochu mě to i mrzelo, protože mám naší profesorku fakt ráda, ale fyziku teda ne:D jdu na humanitní blok, takže dneska jsem měla i poslední biologii s naší učitelkou (příští rok budu mít seminář) a zejtra budeme mít poslední chemii... Fyzika mě mrzí, bižule ani ne, ale chemča asi nejvíc, ne kvůli chemče, ale kvůli naší učitelce. Sice nás nic nedokáže naučit, ale mám jí ráda, ona je fakt super :D No nic... jsem ráda, že se zbavím přírodovědných předmětů, ale zas to znamená, že přichází ten poslední, maturitní rok a blíží se chvíle, kdy se budu muset rozhodnout, co dál se svým životem a to mě dost děsí. Fakt hodně, hrozně hrozně hrozně moc, příšerně, áááá! No nic :D Dost o mně. Mám pro vás konečně ten teaser trailer na Breaking Dawn druhou část a fakt ho žeru. Hrozně se mi líbí ten styl, kterym udělali ty sny, je to natočený tak nějak zvláštně, ale má to takovou tu správnou fantaskní atmosféru. No nemůžu se dočkat film, vážně ne :) Jsem nadšená, ale asi to nevydržím do listopadu, fakt mě štve, že udělali tak hroznou pauzu mezi oběma díly, je to na nic... :( No užijte si trailer,Kris je tam hodně;) a je jako upírka fakt sexy!:D
* * * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I'm better today... I had another driving lesson but today it was quite good. Not as good as it should be, or my teacheris saing that, but it was not bad... Well, I'm done with physic, I'm done with biology and tomorrow I will be done with chemistry. Last hours of those three subjects. AWESOME! What is not as awesome is the fact that next year will be my last, so I have to decide what to do in my life. And that makes me crazy and scares me... Anyway, I have for you today full Breaking Dawn: Part two teaser trailer :) It's awesome, I love it, I love that style of visions and dreams which were in the first movie too, I really like it. And I'm very nosy, I can't wait for the movie... the premiere will be on November... they want to kill me, I want it NOW! Enjoy the trailer, I love it, Kristen is very hot as a vampire!


2 komentáře:

  1. miluju ten trailer ♥ a nemůžu se dočkat filmu :) Kristen tu bude naprosto senzační!

    OdpovědětVymazat