středa 6. června 2012

Kristen for Vanity Fair (July 2012) - behind the scenes

Ahoj lidi. Mám nový úžasný triko a ponožky! Jo, jsem nadšená z ponožej, ale ony sou fakt úžasný!:) :D Teď jsem napsala ve stejnou chvílí to samý, co přávě řekl Barney v HIMYM, no nic :D ale fakt úpně v ten samej okamžik:D Docela vtipný, no nic. K těm ponožkám, jsou s britskou vlajkou a sou fakt perfektní:D a to tričko je s Londýnem a je snad ještě perfektnější. Jsem trochu magor, ale už mám tričko s potiskem se San Franciscem, s New Yorkem, Paříží, teď s Londýnem a ještě nutně potřebuju s britskou vlajkou nebo ty úžasný kraťasy s americkou vlajkou. Vím, že jsem magor, ale je mi to fakt fuk:D No.. mám pro vás teď jedno video, které se váže k předchozímu článku. Je to video z focení photoshootu pro Vanity Fair, kde k tomu má Kristen i nějaký komentář a hrozně jí to tam sluší. Ono jí to teda sluší všude, ale tak to je vedlejší:D To focení mi připadá super a jí asi taky přišlo, alespoň to teda tvrdí... tak si užijte video:)
* * * * * * * * * * *
Hi guys. I have new amazing t-shirt and socks! Yeah, I am excited about socks, but they are amazing! :) With Britain flag. And the t-shirt is with London. So I look like freak:D but I don't care. I have t-shirts with San Francisco, New York, Paris, now with London and I really need to have one with Britain flag... or those cool shorts with American flag. Yes, I am crazy, but I don't care:D Well, I have for you video from behind the scenes of Vanity Fair photoshoot. Kristen talks about the shooting, about clothes etc. I love it. And she probably liked that too... or she was saying that...:D She is very beautiful there. Well, she is always beautiful...:D Anyway, enjoy video...:

0 komentářů:

Okomentovat