úterý 26. června 2012

Interview with Kristen & Chris Hemsworth for Q&A Facebook SWATH Junket

Ahoj. Jak se máte? Posledních pár dní není moc novinek, které bych mohla přidávat. Nic moc, kromě candids fotek a já téměř nikdy candids nepřidávám, protože jsem proti tomu, aby ty lidi vůbec fotili. Myslím, že když jsou jim paparazzi všude v patách, furt je fotí a pronásledují, tak zaprvý nemají žádný soukromí a zadruhý to může ovlivnit jejich život i jinak. Spousta lidí se s tím prostě nedokáže srovnat a pak to může dopadat až tragicky. Takže je v tom fakt nechci podporovat. Jako občas pár přidám, když fakt nemám co jinýho nebo jsou to nějaký typu... Kris a Robert někde spolu a jsou hezký nebo tak, ale stejně jsem furt proti tomu. Viděla jsem pár videí, jak takhle paparazzi krouží, je to děsný, já bych to nevydržela. Každopádně jsem se rozhodla vám přidat pár starých věcí, které mám už děsivě dlouho v rozepsanejch:D Ještě jsem se k nim holt nedostala no:D Jako první mám pro vás starší rozhovor Kristen a Chrise Hemswortha pro Q&A Facebook Junket. Mám tenhle rozhovor fakt ráda, oni jsou tam takoví... já nevím, roztomilí :D Tak se určo koukněte:) Má to dvě části, druhá je v celém článku:D

* * * * * * * *
Hi guys. How are you guys? Last few days I don't have many things to write about. No news except candids and I almost never save candids photos, because I'm against it. I think, that when paparazzi are all around and they are still watching you and hound them it seriously affects their lives and I don't want to support them in it. Let them live! Well, sometimes, I post some candids... when it's something great, like... oh god, they took a photo of Kristen and Rob together, that's cool, but still I don't like it:D Anyway, I decided to post some older videos which I have in pre-writed for a long time... because I want to write some articles but I don't have anything new..:D Well, I have for you today one older interview with Kristen and Chris Hemsworth about Snow White and the Huntsman for Q&A Facebook Junket. I love this interview, I truly love it, but I have never found a time for posting that. So watch it, it's great :)

<3



0 komentářů:

Okomentovat