neděle 3. června 2012

Gallery update 3.5: Photoshoot for Elle (France) by M. Jones


No... tak jsem viděla Sněhurku a lovce podruhý...:D Bylo to fakt v hooodně blbý kvalitě. Teda, na to, že je to pirátská verze z kina to ještě dopadlo dobře:D ale furt tam někdo chodil a prostě... po přestávce to nastavil tak, že byla část obrazu uříznutá... takže tam občas někomu chyběla půlka hlavy... trpaslíkům zpravidla celá a tak:D a bylo to s arabskejma nebo jakejma titulkama. No tentokrát ale v originále, takže jsem si to i přes ten useklej obraz užila a jsem furt stejně nadšená:D Možná ještě víc, protože to bylo v originále:) No a dokonce jsem byla nadšená i přes to, že jsem kvůli tomu, abych to dokoukala, šla spát asi ve dvě...:D Dobře, film skončil už v půl, ale já tam pak ještě něco půl hodiny hledala v pokoji a nenašla jsem to... asi už jsem totální magor, nebo nevim:D ale to se vsákne:D Nicméně... stále vřele doporučuju, ale počkejte si na lepší verzi nebo jděte do kina, protože občas to stálo fakt za prd, když tam furt chodili lidi nebo měl Chris Hemsworth useklou hlavu:D Ale jednu scénu bych teda mohla sledovat furt dokola... a jo, je to scéna s Chrisem, no a co?:D Ježiš, já sem fakt hrozná, vsadim se, že si jí pustim hned, jak dopíšu tenhle článek. Jestli se tak vůbec někdy stane... už ho mám rozepsanej asi dvě hodiny:D To je můj největší problém, vždycky odběhnu dělat něco jinýho...:D No nic, k věci, mám pro vás ten druhý shoot pro Elle, tentokrát tedy pro francouzský a musím říct, že se mi líbí víc, než ten americký. Přijde mi takovej přirozenější, Kristen se tam tak nějak na většině fotek usmívá a tak no... ale i ten pro Elle US je pěknej, neříkám, že ne... Jinak tyhle fotky nafotil M. Jones...:
* * * * * * * * * *

So... I have seen Snow White and the Huntsman for a second time. It was in a very very bad quality, sometimes missed there a half of someone's head or something like that...:D and it was with arabic subtitles:D but still, it was SWATH and it was in original sound this time, in English, so I quite enjoyed that even if I was watching till 1:30 a.m. :D I'm sooo tired today. I got to bed at 2:04... well, that was my problem, I am crazy:D In English is even more great! You really have to see that! But really wait for better versions or go to the cinema, because this was sometimes quite... well... I was angry because of some scenes which were cut. I have to check out if I won't find better version. Because I am able to watch one scene over and over again:D Yes, it's scene with Chris Hemsworth. So what?:D Well... I think I will watch that again right after I will finish this article. Just that scene, not whole movie! I'm not as crazy! :D Well I have for you the second photoshoot for Elle... this one is for the French one by M. Jones. I like it more than the US one actually, I think this one is more... natural, you know, Kristen is smiling there a lot, I just love it and I hope that some of these photos will be soon in HQ...:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat