čtvrtek 28. června 2012

Prázdniny se kvapem blíží, až to začíná bejt děsivý... aneb co má Angelique. v plánu dělat celý léto.

Že to vypadá, jakoby tam řikala "Nevim." Zkuste kouknout na tu pusu, to mě dostalo:D
Já teda vím, co tam říká v originále, aspoň si to myslim, protože jsem Welcome to the Rileys viděla:D Prej to má bejt never knows, no mně přijde, že spíš říká jen never, ale každopádně to vypadá, že říká NEVIM! :D Prostě jo! :D

Ale tak to jen tak na okraj. Posledních pár dní nějak není o čem psát a já jsem líná na to dělat rozcestníky nebo ukládat staré fotky, ale nejspíš budu muset:D Nového nic moc není a samozřejmě o všechny ty důležitý akce přijdu, protože budu pryč:D Prázdniny jsou za dveřmi a já se samozřejmě během zítřka a soboty pokusím přednastavit alespoň jeden článek na každý den, ale v neděli odjíždím na týden pryč, takže novinky holt budou muset počkat, až se vátím.
Jaké mám vlastně plány na léto?

No je jich celkem dost. Jedním z nich je dodělat autoškolu, z čehož nadšená nejsem, ale co se dá dělat. Chtěla jsem taky na nějakou brigádu, ale nakonec mám ty prázky tak zaflákaný všema možnejma akcema, že na brigádu prostě nevyšel čas. Možná si něco najdu během roku, ještě uvidím. Ale zas maturitní ročník... a chci chodit na italštinu... a zumbu a tančit.. hm, budu to mít náročný, ale nějak se to zvládne:D Další plány začínají už v neděli, kdy s rodičema odjíždíme do Bečova nad Teplou (kus od Karlovejch Varů), kde budu dva dny a v úterý večer - nebo spíš odpoledne - mě rodiče hodí do Karlovejch Varů, kam jedu na fesťák:) no, ne, že bych z toho byla úplně tolik nadšená, protože vloni to byl co se týče filmů docela propadák:D ale tak bude snad sranda, jedu tam za kámoškou, takže se snad nějak zabavíme. Taky tam jede jedna další kámoška s pár lidma, tak doufám, že se tam někde sejdem aspoň jednou.

Každopádně se vracím v neděli. Pak jsem tejden tady, ve středu 11. jdu na jízdu a pak na koncert Springsteena... kvůli mámě, ne, že by se mi úplně chtělo :D no a 16. jedeme s kámoškama do Španělska. Za 18 dní, tak to je hodně hodně hodně děsivý:D ale bude to legendární:D No, a až se vrátím ze Španělska - kam si mimochodem možná beru noťas, takže se možná někdy ozvu:D ale ještě jsem se úplně nerozhodla, jestli ho vzít nebo nevzít, zvažuju, jak moc nebezpečný to je no. No, až se vrátím, 29. července, tak budu mít nějaký ještě dvě jízdy a pak zkoušku z autoškoly. Doufám, že mi to nevyjde na vodu, na kterou jedu 12. srpna do 16. srpna. No a pak, 27. srpna naprosto legendární věc. Jdu na koncert své nejoblíbenější hudbní skupiny...
Red Hot Chili Peppers!
A to bude fakt dokonalý:) Takže spousta plánů. Možná ještě někam s mamkou, ale nevím:D
Prostě fakt nepráskaný prázdniny a děsně se těším:D Jen doufám, že se na vodě neutopím:D a že udělám ty zkoušky.
No mějte se krásně :D Já se ještě před odjezdem ozvu, rozhodně, jen už teď musím jít:D tak ahoj.
Angie.

0 komentářů:

Okomentovat