pátek 22. června 2012

Gallery updates 4.0: The Twilight Saga: Breaking Dawn, part two: official stills photos

Ahoj všichni. Znáte takovou tu náladu, kdy fakt něco chcete dělat, ale nemůžete se k ničemu dokopat, protože jste líný? Tak tu mám já právě teď. A taky je mi teda blbě, ale to je celkem fuk:D Jsem líná dělat cokoliv. Měli jsme dneska sportovní den, takže jsem byla celej den venku, až se mi z toho udělalo zle:D Spočívalo to v tom, že jsme s E. jen seděly, sledovaly, jak hrají volejbal a počítali jim skóre no:D zní to jako nuda, ale bylo to celkem fajn. Pak jsem byla ještě s jinou kámoškou na pivě a nějak nemůžu mluvit, bolí mě v krku, musí to ale přejít, jinak se zabiju:D Přechodim angínu, hm, zajímavé :D Mám pro vás dneska konečně fotky, který jsem uložila už dávno, akorát jsem se ještě nedostala ke zveřejnění. Jsou to nové stills fotky z Rozbřesku... nahrála jsem vám i ty, na kterých není Bella/Kris, protože se mi fakt líbily, tak doufám, že se budou líbit i vám:)
* * * * * * * * * *
Hi guys. Do you know that kind of mood when you would love to do something but you're too lazy for start doing that. That's what I have now:D I'm too lazy for doing anything:D We had sport day at school today. It means that we - my friend and I - were just sitting next to beach volleyball fields and were rating scores:D So it looks kinda boring but It was actually quite fun. Well, I have for you finally these photos. I have them saved for a long time... so I finally have them for you. And what exactly? New Breaking Dawn part 2 official photos :)
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. wardrobe znamená to, že bych ti pravidelně dělala designy je to vlastně odvozené z angličtiny a mělo by to znamenat něco jakože bych ti oblékala blog nevím jak jinak bych to vysvětlila ale ty to rozhodně nepotřebuješ ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Jj to znám...
    PS: Krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  3. Já se mocinky těším!!!! Hlavně na upírskou Bellu, Reneesmé, nomády, amzoňanky, manželky Volturiových, domek Edwarda a Belly a v neposlední radě na páku Bells a Emmeta!!!!!!!! Óóóóch!!!!! To bude super!!!!

    OdpovědětVymazat