pondělí 18. června 2012

Layout no. 2

imagebam.com
Since: 23rd April 2012
Till: 18th June 2012

Ten předchozí design se mi líbil náhodou celkem dost. Byl hodně světlej, takovej zářivej, veselej, mám ráda veselý barvy. Ale i tak jsem se rozhodla udělat novej.... Je vlastně dělanej z wallperu, kterej sem dneska vyrobila, no vyřízla jsem z toho záhlaví. Tentokrát tmavý barvy. Mám je radši. A to nejen proto, že se v tmavejch barvách líp schovávaj nedostatky:D No, využila jsem dvě fotky ze Snow White and the Huntsman, které mám hrozně ráda:) a jednu novou outtake fotku, kterou jsem si naprosto zamilovala:) Tak doufám, že se vám design líbí:)
* * * * * * * * * *
I liked this one a lot actually. It was very light and I like happy colors. But I decided to make a new one. The new one is actually made from a wallpaper... I just cut that a little. But I like it. Now, dark colors, I like it more. It's not as hard hide mistakes as in light colors:D Well, I used two photos from Snow White and the Huntsman and one outtake photo. I hope you like it:)


2 komentáře:

  1. tenhle layout se ti hrozně moc povedl! je naprosto úžasný :) a tiše závidím,jak umíš skvěle pracovat s fotkami :)

    OdpovědětVymazat