neděle 15. ledna 2017

New Personal Shopper spot

Dneska jsem měla docela náročný den. Plánovala jsem takový volnější víkend, ale nepatřím k těm, kterým by tyhle plány vycházely. Včera jsem byla podruhé na Passengers. Ne, že bych tím byla tak uchvácená... líbilo se mi to, ale ne zase tolik, abych na to nutně musela 2x v jednom týdnu. Jen táta to chtěl vidět a mamka nechtěla jít, tak jsem slíbila, že půjdu s ním. Dneska jsem potom byla s kamarádku na running sushi, potom jsme se učily a potom jsem šla zase do kina. No jo, už je to tak :D Jsem blázen. No nic. Měla bych se učit. Ale nejspíš to nechám až na zítra. Chtěla bych před tím napsat ještě recenzi na La La Land, no to asi už dneska nedám. Mám pro vás ale alespoň nějakou novinku. Kristen byla v Itálii, nebo možná ještě pořád je. Konkrétně pak v Miláně. Doufala jsem, že tam jela kvůli nějaké akci a vlastně i ano, akorát, že to byla soukromá akce, takže jsou z toho jen nějaké fanouškovské fotky. No co se dá dělat. Teď mám pro vás ale něco jiného. Mám pro vás nový krátký trailer na Personal Shopper. Je to Korejský trailer, ale naštěstí je anglicky :D Jsou tam nějaké nové scény, tak pokud si nechcete nechávat překvapení, tak se určitě koukněte :)
* * * * * * *
I had pretty busy day today. I went to running sushi with my friend, then I studied and then I was in the cinema. I will probably not be here tomorrow at all, because I really have to study. I have few exams next week. But first I want to write this article and then I want to write about La La Land, but I am not sure if I will make it. Whatever. Kristen is or was in Italy. She's in Milan, or was. Maybe she's back already, but I kind of hoped she might show up at some event. Which she actually did, but it was a private fashion event and I have just some fan photos from it. But I have for you now something else. It is another something from Personal Shopper. It is a teaser trailer or a spot from South Korea, but it is luckily not dubbed, just subtitled, so you can watch it in English. There is a new footage. I really just cannot wait to see this movie, not just because of Kristen, but also because it was partly filmed in Prague. So check out, it is not long and I love it.

1 komentář: