pátek 20. ledna 2017

Behind the scenes video of Kristen's short movie 'Come Swim' + teaser preview



Ahoj ahoj ahoj. Jak se máte moji drazí? Přemýšlím o novém designu. Ten, co tu je, mám hrozně ráda a vlastně ho ani nechci měnit, ale přijde mi, že už je to nuda, je tu nějak dlouho. Na moje poměry dlouho. Ale asi tu ještě nějakou chvíli vydrží, nevím, mám dilema. To dělají ty nové fotky... Ano, slyšíte správně, ale na ty si budete muset ještě chvilinku počkat. Momentálně jsem vážně šťastná a hned z několika důvodů. Zaprvé jsem přežila další šílenej zkouškovej víkend a už mi zbývyjí jen dvě zkoušky, které vánžně musím udělat. Dohromady ještě čtyři, ale ty dvě další můžu vypustit, když už se mi nebud chtít se s tím matlat. Druhým důvodem je to, že jsem doma a nikam už dneska nemusím, takže můžu hodit nohy nahoru a trochu si odpočinout. Na dnešek jsem spala asi tři hodiny, takže to potřebuju. Včera večer jsem vypila nějakýho Monstera ripper nebo co... a byla jsem potom jak duracel. Jsem se normálně učila a prozpěvovala jsem si u toho a ani jsem ráno nebyla unavená, přestože ten spánek, který jsem po energiťáku absolvovala, byl dost naprd. Teď už mě to ale trochu dohání. No co se dá dělat. Třetí důvod je to, že Kristen má konečně zase nějaké novinky a já vám je sem můžu přidat. Psala jsem, že mi přijde, že je tenhle blog trochu v rozkladu, jak nejsou žádné novinky, takovej nijakej a umírající, a tak se to samozřejmě během pár dní změnilo, protože Kristen vyrazila na filmový festival Sundance a v souvislosti s tím se objevila halda skvělých věcích, které všechny postupně přidám, samozřejmě. Ty nejdůležitější fotky nejspíš až na závěr, pardon. Ale všechny ty novinky jsou prostě super a já z nich mám hroznou radost. Kristen se několikrát vyjádřila, že má Sundance film festival vážně hodně ráda, protože je to opravdu takový syrový festival, kde se lidé zajímají hlavně o ty filmy jako takové a ne o slávu nebo o to pozlátko. Právě proto, že je to takovýhle typ festivalu, tak se taky Kristen nemusí tolik starat o to, co si vezme na sebe a může zůstat u svého tomboy stylu, který má tak ráda, což je pro ni taky plus. A zkrátka se tu cítí dobře. Poprvé tam byla, když jí bylo nějakých 13 let a vrátila se tam už mnohokrát. Naposledy v loňském roce s filmem Certain Women. Letos se tam ale poprvé objevila v nové roli. Ne jako herečka, nýbrž jako režisérka. Kristen během léta natočila krátkometrážní film, který má 17 minut a který sama napsala a i zrežírovala. Jmenuje se Come Swim a už jsem vám o něm psala mnohokrát. Včera si odbyl svou světovou premiéru právě hned první den filmového festivalu v Sundance a celkem bude promítán hned šestkrát. Ve filmu hrál jediný herec, a vlastně ještě k tomu neherec, Kristenin kamarád Josh Kaye a mluveným slovem do snímku zasahuje Sydney Lopez. Hudbu dělala St. Vincent a na snímku se podílel také David Ethan Shapiro, se kterým Kristen spolurežírovala hudební klip k písni od Sage + The Saints. Nějakou část efektů potom ještě pomáhal člen týmu z Equals, zkrátka jedna velká rodina. Já mám pro vás teď krátké video z natáčení tohohle filmu, které je zaměřené na Kristen v roli režisérky a které je fakt skvělé a mně se hrozně líbí. Kromě toho mám pro vás taky několika málo vteřinovou ukázku přímo z filmu a musím říct, že mě osobně na první pohled zaujal. Je popisován jako hodně umlecké a abstraktní dílo a podle toho to i vypadá a podle mě to vypadá fakt skvěle. Určitě se koukněte, stojí to za to.
* * * * * * * *
Hello hello hello. How are you my darlings? I am so happy right now, because first, it's Friday and I survived another crazy week full of exams, and second, because I don't have to go anywhere today and I can just relax a little bit. And the third reason is of course, Kristen. I was complaining about not having news to write about, so of course now I have more I have time for, obviously. Well, I actually have a lot of time, so I will probably publish everything I want and I kind of expect another short break from any other news... but we will see. Yesterday, on January 19, 2017, Sundance Film Festival 2017 has started. Kristen goes there pretty often, she was there for the first time when she was like 13 years old and she said various times that she loves this festival. And I understand. It is truly about the movies and not about the fame, she can wear whatever she wants on the red carpet and she just feels like fish in the water and not out of it. Speaking about water, I am slowly getting to my point. Kristen is there this year too, but this time in a completely different role, yet very similar. She's there for the first time as a director of her own 17 minutes long short film called "Come Swim". This movie is described as very artistic, impressionistic and inovating. There is only one actor in it, Kristen's friend Josh Kaye and a voice of Sydney Lopez, both Kristen's friends. She also cooperated with David Ethan Shapiro with whom she co-directed music video for a song by Sage + The Saints. Kristen also wrote this movie by herself and she said it all came out of a poem. Right now I have for you first two pieces from the Sundance puzzle. I have for you behind the scenes video fom the filming of this film, where you can see Kristen in her new role, as a director. Like a boss. And the second video is very very short preview from the short itself and I have to admit that it looks really cool. And I really hope you'll watch it. They are not long, so check out.

BTS:

Preview:

3 komentáře:

  1. Mě se tenhle layout moc líbí, nepříjde mi jako nuda, ale je to na tobě, všechny tvoje layouty se mi moc líbí. :) Jinak věřím, že zbylé zkoušky určitě zvládneš! :) Věřím, že je Kristen velmi talentovaná i na režírování, škoda, že má ukázka jen tak málo sekund, už se nemůžu dočkat na celou verzi, určitě to bude skvěle udělané. :) A co se týče filmu Life, ani nemluv, jak já se na to těším, Jake & Ryan Reynolds v jednom filmu?! Co více si přát! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ♥tento outfit je krásný, určitě nudný už není a přeju ti hodně štěší na zbylé zkoušky! Těším se na ty novinky a fotky♥ I jsem zvědavá na ten film Kristen :O

    OdpovědětVymazat
  3. Lay je moc pěkný, vystihuje příjemnou formou a stylem to, co má!

    OdpovědětVymazat