středa 4. ledna 2017

POTM: February 2017

Vážně bych se měla učit. Ale už pár dní mi není úplně dobře a taky se nějak nemůžu přinutit. Řekla jsem si, že se najím a zveřejním tenhle článek a pak se začnu učit. Tak uvidíme, jestli to taky splním. Snad ano :D Zítra mám první zápočet, ale nějak se nemůžu dostat do té učící nálady. Měla bych ještě napsat jeden sloh. Proč já vždycky nechávám všechno na poslední chvíli? No nic. Chtěla jsem tenhle článek napsat už včera, ale pak jsem to nějak nedala. Vlastně úmyslně, protože 3. ledna já tu nikdy nejsem. Kdo zažil tenhle blog už v roce 2013, ví proč. Tak nějak jsem ten den vždycky trochu v depresi, pořád ještě. Včera jsem na to ale zapomněla. Vzpomněla jsem si až někdy ve dvě... fakt jsem na to zapomněla až do odpoledne, vůbec nevím, jak se mi to mohlo stát. Občas o tom přemýšlím a na výročí si nevzpomenu. Měla jsem kvůli tomu trochu výčitky. No nic. Mám pro vás konečně anketu o fotku měsíce. Tentokrát jsem zvolila čtyři fotky z klipu skupiny The Rolling Stones jménem Ride 'Em On Down [kuk sem]. Miluju ten klip a miluju i ty fotky, takže jsem zvědavá, kterou zvolíte.
* * * * * * *
I really should study. But I am not feeling well and I cannot make myself to start. So I told myself that I will publish this article and then I will start to study. I have first test tomorrow... and another one after that. I really don't know if I am going to make it this year, I kind of lost the will to do anything for school, I am in very bad place right now. Whatever. I wasn't good yesterday, I never am around this time. I wanted to publish POTM yesterday, but I just couldnt. You know I never am here on January 3rd. Who knows me, knows why. I actually had pretty normal day yesterday, because I forgot. I forgot. How could I forget? I did realize pretty soon in the afternoon, but I forgot about it in the morning, totally, absolutely, I was feeling so bad because of it. But I guess it's life. I am thinking about it sometimes... it doesn't necessarily has to be on the anniversary. Whatever. For POTM February I've chosen photos from The Rolling Stones's music video Ride 'Em On Down in which Kristen appeared last month [check out]. I love that clip and I love these pics, so I am very curious about which one will you choose.



Jak už jsem říkala u outfit duelu, tak obě ankety skončily tentokrát dost jasně. Rozdílem 6 hlasů zvítězila v POTM na leden 4. fotka. Jsem ráda, že tahle vyhrála, mám ji ráda, ale nečekala jsem, že to bude až tak jednoznačné :D
* * * * * * *
As I said, both Outfit duel and POTM winners were pretty obvious from the very beginning. You have chosen photo number 4 as your winner and I am glad, because I love that picture. I didn't expect it to be so obvious, but it doesn't matter.


5 komentářů:

  1. Matně asi vím, o čem je řeč, a nebudu to tady rozebírat, ale věřím, že to stále bolí, a ani se ti nedivím :(Tady je to fakt těžké, protože se mi líbí všechny fotky stejně, ale o chloupek více se mi líbí ta třetí, tak hlasuji pro tu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, vítěz se povedl. Nový fotky jsou skvělý, já dám dvojku!

    OdpovědětVymazat
  3. Fotografie, kde je Kristen s cigaretou prostě miluju, nedivím se, že předtím vyhrála zrovna tahle fotka. Jinak vybrala jsi opět skvělé fotografie, nejvíce se mi však líbí dvojka. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. mno tak to je teda des a ako rozumiem komu by sa do toho chcelo po tých sviatkoch ale hold proste musíš, tak dúfam, že to dopadne dobre a nejako to zvládneš , a som nesmierne rada, že si vybrala tieto fotografie lebo je na nich perfektná mno a preto som si ani nevedela poriadne vybrať za ktorú hlasovať ale nakoniec som sa teda rozhodla pre trojku, tam sa mi páči asi najviac, neviem nejako na mňa zaposobila

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi ta třetí fotka, je na ní lépe vidět a i ta póza se mi líbí více :)

    OdpovědětVymazat