sobota 21. ledna 2017

Gallery update 62.0: Various portraits from Sundance


Tolik jsem si stěžovala na to, že Kristen nemá žádné novinky a najednou mám tolik novinek, že ani nevím, co si s nimi počít. Ale jsem za to hrozně ráda, protože zaprvé mám konečně co přidávat a mám toho dost na několik dní... a zadruhé si Kristen plní svůj sen, za což jsem neskutečně ráda. Kristen chtěla režírovat vlastní film už hrozně dlouho, nad tímhle konkrétním projektem uvažovala už tři roky a teď měl premiéru, to je prostě skvělé. Jen tak nějak trochu sobecky uvažuju nad tím, že vážně doufám, že i přesto, že se postavila za kameru, nepřestane se stavět i před ní. V několika rozhovorech řekla, že miluje jak herectví, tak režii a že v tom nedělá rozdíl, ale i tak. Zkrátka se toho trochu bojím, ale snad na to nedojde, byla by to věčná škoda. Samozřejmě na ni budu hrdá a budu ji podporovat i pokud se bude plně věnovat pouze režii, ale zkrátka by mi ve filmech chyběla. Z toho, že za poslední dva roky natočila asi 8 filmů ale usuzuju, že jí to pořád baví a snad brzy přijde nějaký další projekt, který ji zaujme. No...

Kristen je momentálně na filmovém festivalu v Sundance. Liz Olsen je taky, z čehož mám sice radost, ale vzhledem k množství novinek a množství nesplněných zkoušek... to nejspíš bude muset počkat. Kristen má přednost. Tenle blog vždycky měl a bude mít přednost. Pokud tenhle blog někdy skončí, skončí tím moje blogová kariéra. Aspoň si to myslím. Ale zpět ke Kristen. Teď mám pro vás první várku fotek z propagace filmu 'Come Swim'. Jde převážně o portréty pro různé časopisy. K haldě z nich vznikly i rozhovory a část z nich tak přidám spolu s videi, která vznikla. Tahle várka je bez video rozhovorů, možná proběhly nějaké mluvené, ale zatím se neobjevily. Na fotkách není pouze Kristen, ale i jediný herec filmu Josh Kaye. V posledním setu pak i David Ethan Shapiro. Ty poslední nejsou moc portréty, ale já jsem úplně nevěděla, kam ty fotky šoupnout, tak jsem je hodila k portrétům. Jsou to tedy čtyři sety fotek, pro Wire Image, Deadline, IndieWire a poslední jsou ze studia Acuro. Mně osobně se hrozně líbí všechny, no nejvíc nejspíš ty pro Deadline. Oni většinou mívají naprosto skvělé photoshooty a tento není výjimkou. Portréty se opravdu povedly a zalíbily se mi až tak, že jsem ze tří z nich udělala nový layout, který musím ještě dodělat, ale můžete se na něj těšit nejpozději v pondělí. Jen bude těžké se rozloučit s tím aktuálním. Kromě toho, že tu Kris vypadá skvěle... tak musím tedy podotknout, že Josh působí hrozně mile na všech fotkách a je to tedy taky docela fešák, nemyslíte? :D To já jen tak. Určitě se dneska ozvu ještě s nějakým článkem, ale zatím si užijte fotky.
* * * * * * * *
I was bitching so much about not having any news and now I have so much more stuff to write about that I can handle. But I am so happy, I am so happy for Kristen living her dream and I am incredibly proud of her. She has always wanted to film her own movie, be a director, and she is now, officially. I am being a bit scared actually... I am so happy for her to do what she loves, but I really hope she will not quit acting for being a full time director. It would be badass and everything, but I just love her as an actress, she's incredibly talented and I would miss her in movies dearly. But she once said that she doesn't really make any difference between being an actor and being a director, that she loves both equally, so I hope that doesn't change really. Well...

Kristen is at the Sundance Film Festival right now and so is Liz Olsen, so I will probably be writing on my third blog too some time soon. But this blog is still my main site and it always will be. If I ever end this blog, that will be the end of my blogging career I guess. Well. Right now I have for you new photos from the 'Come Swim' promotion. A lot of photos showed up alongside with a lot of videos. I didn't want to put all of them in one article, so this is part one. Four sets. For Wire Image, Deadline, Indiewire and Acura studio. Those are not really portraits, but whatever. It's not just Kristen, Josh Kaye, the actor from Kristen's movie is also there with her. Not in every picture, but in some of them and I love all of them really much. Just for the record, not just Kristen is incredibly cute and beautiful here, but gosh, Josh looks like a total cinnamon roll, he seems to be so sweet. I love especially the one for Deadline, I usually do, because they have amazing photoshoots. I love it so much that I actually made a new layout from three of them, so I will change it during weekend. Say goodbye to this one, it will be hard goodbye for me, because I still like it, but it is time for it to go. So check out the photos, I hope you like them and I have sooo much more for you, I couldn't be more excited.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Mám radost, že teď máš tolik novinek. Sama moc dobře vím, jaké to je být dlouho bez nich a nebo na druhou stranu nevědět, co přidat jako první Ale jsem za to ráda. Ty můžeš psát články a my budeme mít novinky :) Jinak co se týče Kristeniny kariéry... Doufám, že někdy v budoucnu natočí i nějaký větší film. Nemyslím tím nějaký blockbuster , ale třeba nějaký indie snímek nebo tak. Každopádně jsem si naprosto jistá, že s hraním nesekne. To by prostě nešlo! A kdyby se to nakonec stalo, tak jí napíšu stížnost! No z nových fotek mám radost, ale jak jsi sama napsala - nejlepší je ten photoshoot pro Deadline. Ten se fakt moc povdl. Mně se hodně líbí ta vícebarevná fotka (v galerii je 6.). Do té jsem se úplně zamilovala ♥Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má docela radikálního tátu Nevím, kolik je tomu tvému, ale můj letos oslaví 58 let, takže ten něco málo o světě ví a právě mě informuje o tom, jak se věci mají. Já si třeba naivně myslím něco jiného a on mi to vyvrátí. Třeba ještě před pár lety jsem si myslela, že USA je země zaslíbená. Ale teď jak jsem starší už to tak prostě nevidím. Třeba to Rusko... já pořád nechápu, kde se těch Američanech ta nenávist bere. Pořád mluví o lásce a kdesi cosi, ale Rusko ze všeho neustále obviňují. To je jak kdybychom my řekli: "Nebudeme obchodovat s Německem, protože zabíjeli Židy a největším zvěrstvem byly koncentrační tábory". Taky to nemůžeme udělat, protože Německo je prostě jedna ze světových velmocí. A zrovna dneska jsem si říkala, jak je ten pochod ve Washingtonu za ženská práva. Na jednu stranu je chápu - Trump řekl o ženách dost hnusných věcí. Na druhou stranu my znovu příjde, že tím jenom šíří nenávist a rozdělují ten národ. A hodně celebrit o Trumpovi píše negativní věci. Jo, je to debil, ale trochu mi přijde, že tohle se prostě proměnilo v hon na čarodějnice... No jsem teda hodně zvědavá, jak se to vyvine. Vím, že Zemana taky hodně lidí nemá rádo, ale nedovedu si představit, že by lidi u nás dělali něco takového...
    Ale zpět k Travisovi Oni prý natáčí Vikingy v Irsku a Travis tam hodně pobývá. Takže to vidím na takový menší/delší výlet na smaragdový ostrov, co ty na to? Já bych s ním v té pustině taky klidně žila. Co na tom, že je o 18 let starší než já Asi máš pravdu, že ti Vikingové ho docela dost zaměstnávají. I když jsem četla, že si chce vydělat peníze, aby si mohl v Austrálii koupit farmu a pak s herectvím sekne.... Tak doufám, že na to nedojde Jo a to o Eddiem jsem slyšela. On to myslím říkal v show Stephena Colberta, že? To mě dostalo. "No popsal jsem tady ten modrej obraz bla, bla bla, a jen tak mimochodem jsem barvoslepý" To rozsekal teda. Doufám, že to interview neviděl profesor, co mu tu esej známkoval

    OdpovědětVymazat
  2. Ty bláho, parádní fotky, Kristen je v tý bundě docela bourák...

    OdpovědětVymazat
  3. hmmm normálne cítim, že máš z toho obrovskú radosť, že j napriek tomu, že nemáš čs tak možeš niečo nové o Kros pridať, takže ako náhle som videla tvoj nový lay čo je mimochodom poriadna pecka muela som si vyhľadať článoček kde si ich pridala a súhlasím s tebou, že Deadline robí fakt pekné shooty, vyzerá na nich fakt ohromne a neskutočne jej to sekne, najmne na prvej fotke sa mi páči hrozne

    OdpovědětVymazat