středa 25. ledna 2017

Gallery update 62.3: Portraits for LA Times + interview


Okej, mám takový dotaz. V poslední době mi píšou komentáře různí lidé... kteří vždycky napíšou komentář dokonce i k tématu, ale ve webu mají adresu na nějaký internetový obchod, zkrátka nějakou reklamu. To je teď nějaký nový marketingový tah, obíhat blogy? Jen mě to zajímá :D No nic. V poslední době mi trochu přijde, že už sem nechodíte tak rádi, jako dřív a to mě mrzí, tak se chci zeptat, jestli je to jen můj pocit, nebo to tak fakt je. Já vím, že je teď dost blbé období, hodně zkoušek, sama je mám, málo času na blogy... a já sama málo obíhám, tak chápu, že taky nemáte čas, ale některé lidi už jsem tu neviděla třeba i víc než měsíc, někteří sem sice chodí časteji, ale i tak zůstává teď hodně článků bez nějaké reakce a mě to mrzí, protože já jsem z těch novinek nadšená, ale ráda to i s někým sdílím. Nemyslím to nějak zle nebo tak, jen by mě zajímalo, jestli je to tím, že už Kristen tolik nežerete, nebo tím, že se moc vykecávám, nebo jen tím, že jen nemáte čas. Protože pokud máte nějaké výtky k mému blogování, tak je vyjádřete, já se ráda pokusím na tom něco změnit. Každopádně jsem se rozhodla vás těma článkama teď moc nezahlcovat. Hodím sem tenhle a pár dní ho tu nechám viset a pak až další, protože mi přijde, že jsem to tu trochu zahltila novinkama, až není čas to sledovat. No nicméně popojedem. Co mám pro vás dneska. Tentokrát jsou to pouze dva portréty, ale jako už v několikla předchozích článcích, hezky dohromady s rozhovorem. Ten není moc dlouhý, takže jsem vám ho i přeložila, překlad najdete pod videem. Fotky i rozhovor jsou pro LA Times a Kristen to na nich opravdu moc sluší. Hrozně se mi líbí ty kšandy, co tu má. Na první fotce pak můžete splu s Kristen vidět i jediného herce z 'Come Swim', Joshe Kaye.
* * * * * * *
I know you are not half as excited as I am about all these Sundance news, but I am really sorry to see all those articles without or with one comment. I know I should visit other sites more, but I was never the kind of person who would gain visitors and I don't want you to feel like you should comment... I know it's a bad timing for so many articles. I myself have examination time, so I don't visit your sites very often and I am really sorry about that. But I will not write articles every day anymore despite the fact I could, because I have enough news... Because people usually comment the first one on the site, which I totally get and I do it myself, so I will leave the articles there alone a bit longer. Whatever. I have for you today just two portraits for LA Times, one just with Kristen and one also with Josh Kaye, the only actor from Kristen's film 'Come Swim'. As in the previous two articles, I also have for you an interview, but this time a bit shorter. I really love Kristen's look in these pictures, she looks really cute here.

imagebam.com imagebam.com


Překlad: "Hrozně ráda bych to rozšířila. Myslím si, že bych z toho rozhodně dokázala udělat 120 minut, protože první verze měla 40. Nesnažím se nikomu nic dokazovat, ale jsem na něj [Come Swim] hrdá. Chci natočit víc, ale není to nic, co bych chtěla ukázat lidem a říct: "Oh, tohle dokážu. Nechte mě natočit krátkej film a pak dostanete tohle a brzo natočím celovečerák." A s filmem lidé očekávají, že dostanou nějaký příběh a nějakým způsobem ho vstřebávají a nemůžu se dočkat, až něco takového udělám. Ale je skvělé vytvořit něco, co má naprosto volnou formu a nejednoznačné a jen to necháte působit. Takže ne, nesnažím se nikomu nic dokazovat."

7 komentářů:

  1. Tak ako ja si myslím že tie obchody sú trápne neviem ako ja by som na ne ani neklikla. Viem že som tu ani dlho nebola ale vôbec nebol čas... učitelia až veľmi majú radi toto obdobie takže iba učiť sa a chodiť na tanečnú :( Ale snáď by som sa už mohla polepšiť Posnažím sa. Inak ku fotkám musím povedať že tie portrétovky sú krásne a fakt má pekné Kris tie traky. A videjko tiež pekné ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že jsou to stránky, na které když člověk klikne, tak majitel dostane nějakou drobnou částku...na blogu se to objevuje poměrně často. Jinak ted zkouškové je trochu hektické, ted sedím nad diplomkou a vůbec se mi nechce nic psát, takže blog beru jako svoji prokrastinaci Co se týká Kristen, tak jí to moc sluší - ve videu je hrozně milá a na fotkách se mi ty kšandy taky líbí, vždycky jsem je chtěla nosit, ale jelikož jsem vnadnější, tak tenhle modní doplněk musím bohužel vynechat...p.s.Moc děkuji za spřátelní, už jsem si Tě také přidala

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že někdo o těch reklamních webech něco napsal. Mě to taky úplně fascinuje. Jak si napsala - většinou je ten komentář k věci, i když je teda hrozně krátký, třeba jen věta, a pak když chci kliknout na odkaz a vidím, že je to nějaká obchodní stránka nebo co... Taky by mě zajímalo proč teď píšou zrovna na blogy Co se týče těch komentářů... Já sama jsem měla podobný pocit, když se objevovalo hodně článků během propagace "Passengers". Snažila jsem se tam vždycky dělat aspoň jednodenní mezeru, ale i tak těch komentářů bylo hrozně málo nebo vůbec. Tak nevím... já vždycky ráda něco napíšu Co se Kristen týče, tak já jsem za ty novinky teda ráda :) Vždycky si tvoje články ráda přečtu. Nové portrétovky se povedly, škoda jen, že jsou pouze dvě :/ Ještě musím napsat k tomu Brexitu, když si ho zmínila Jako mě to teda taky zamrzelo, protože teď už se prostě do UK nedostaneš jen na občanku musíš si udělat pas a bůh ví jaké bude papírování, když tam bude chtít jet člověk třeba studovat nebo na Erasmus. A taky jsem nedávno četla, že třeba Jamie Oliver kvůli brexitu musel zavřít restaurace a vyhodit docela dost lidí. Jako myslím si, že to bude ještě nějakou dobu trvat než plně vystoupí a myslím si, že UK to nechá EU trochu sežrat. Ale nedávno jsem viděla článek, že teď mají být ve Francii volby nebo co (možná to bude až příští rok, teď si nejsem jistá ) a že bude kandidovat nějaká ženská a ta jako taky řekla, že když ji zvolí, tak Francie vystoupí z EU. Nevím no. Nám zeměpisář na gymplu vštěpoval, že ČR si nemůže dovolit z EU vystoupit nebo co... Tak vůbec nevím. Otázka je, jestli bysme to zrovna my rozdýchali, protože my v té Evropě zase nemáme takový význam no Ale kdyby se EU rozpadla tak pak už by to bylo jedno. Každopádně budu radši, když vystoupíme z EU než abychom měli eura...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já Kristen sleduji strašně dlouho asi rovnou od začátku éry Twilight a musím říct, že třeba v posledních letech mě baví úplně nejvíc, takže neboj se, Kristen mě osobně bavit nepřestala a tvůj blog rozhodně ne, snažím se psát více komentářů než jsem psala doposud, ale podle mě je to tím obdobím zkoušek, uzavírání klasifikace atd, ikdyž v mém zkouškovém, tak tu jsem pomalu pořád v rámci prokrastinace, co se týče těch komentářů, tak toho jsem si také všimla, docela mě to překvapilo, protože některé se těch článků fakt týkají :)) Jak já jsem si poslední dobou ty portrétové fotografie opravdu oblíbila, ale je škoda, že povětšinou se jich moc objevuje, Kris to na nich fakt sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. jop tak to som si všimla aj ja mám často takéto komentáre od týchto stránok v poslednej dobe, a tiež ma napadlo to isté čo teba, reklama, ale pravda je to aj k téme článku hoc je to niekedy len pár slov, mno neviem čo tým sledujú, ja to ako ignorujem, mno a to s komentovaním, ja sa teda snažím ale mám málo času, ja vyleziem z domu ráno o osmej hodine a vrátim sa z práce až o šiestej alebo siedmej hodine z práce takže je to únavné a niekedy sa mi fakt nechce ale premožem sa lebo rada sa dozvedám novinky a tak , no  a tak človek nemože okomentovať všetko, preto to vyzerá niekedy takto aj na mojom blogu, že článok tam je starý dva až tri dni, nieekdy aj viac      takže nejde o to, žeby som nerada chodila tu alebo inde k mojim affskam
    presme aj mne sa páčia tie traky alebo ako sa to presne vola      dosť je to pristane a mohla by to nosievať častejšie, mno a tak z rozhovori vyplinulo, že určite sa niečoho podobného ešte dočkáme a vidieť, že má z toho obrovskú radosť, prajem jej to

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tyhle fotky jsou naprosto úžasné a úplně totálně jsem se zamilovala do těch kšand (divný slovo), škoda, že se kšandy nevidí tak často, protože podle mého názoru je super doplněk. :)
    Jinak k tomu obíhání, zřejmě patřím k těm lidem, který tu nebyli i měsíc a bohužel je to kvůli tomu, že nemám vůbec čas a moc mě to mrzí. Od začátku roku jsem nastoupila na HPP do kina a jsem tam vyloženě pořád, takže na blog a hlavně na obíhání nemám teď vůbec čas, takže je dost možné, že budu obíhat méně než před tím, ale vždycky se sem těším :)

    OdpovědětVymazat