neděle 8. ledna 2017

Gallery update 61.5: Various new stills + 2 new personal photos

Ahoj všichni, jak se máte? Vím, že tu teď moc nejsi, ale není to úplně jenom moje volba. Částečně ale asi ano, neměla jsem moc čas kvůli škole a vzhledem k tomu, že je zkouškové, tak ani moc mít nebudu, k tomu mám dneska teplotu a není mi vůbec dobře a poslední dva dny jsem strávila v krásné, avšak mrazivé Vídni. Kromě toho se mi ještě trochu zkomplikoval můj odchod z práce, takže to s tím časem bylo ještě horší. A ještě kromě toho Kristen nemá absolutně ŽÁDNÝ novinky, kromě paparazzi fotek, které nepřidávám. Takže jsem za těch několik dní, co jsem tu nebyla, nastřádala pár věcí, ale nic extra ultra strhujícího, jen zkrátka pár věcí. Mimochodem, dneska jsem byla náměsíčná. Což bylo hrozně vtipný, protože jsem se vzbudila a vedle postele stál obraz, který mi normálně visí nad postalí a já si nepamatuju, že bych ho sundala, takže jsem musela být náměsíčná. To se mi nestalo už aspoň 10 let. Když jsem byla dítě, sem tam se mi to stalo, ale teď už dlouho ne. No nic. K těm novinkám. Tak o čem se mluví je, že Kris možná chodí s modelkou Stellou Maxwell, ale nic nebylo potvrzené, klidně můžou být jen kamarádky, teď spolu tráví poměrně dost času, ale tenhle drb už koloval asi před rokem a nikdy se to nepotvrdilo, takže kdo ví, kdo ví. Je to její věc. Mě by to teda asi mrzelo, protože mi přišlo, že se St. Vincent jí to slušelo, ale tak to jsou ty vztahy slavných, často od sebe kvůli práci... to nedělá dobrotu, bohužel. Toliko k těm paparazzi fotkám, sice je neuvidíte u mě na blogu, ale aspoň obrázek, co na nich je. A teď už k věci. Mám pro vás čtyři nové stillsky. Dvě jsou z filmu Personal Shopper. Jedna je úplně nová a druhá dřív vyšla jen ve velmi malé kvalitě, tak dnes ve vyšší. Druhé dvě fotky jsou potom z filmu Certain Women. Ten film mám stažený už několik měsíců, ale pořád jsem ho neviděla. Začala jsem se na něj koukat, ale vůbec mě nebavil. Myslím, že nejsem ten správný druh diváka pro tenhle snímek. Vím, že bych ho měla zkouknout, už jen kvůli Kristen, ale nějak jsem k tomu ještě nenašla odhodlání. Za to na Personal Shopper se kouknu hned, jak to bude možný :D
* * * * * * *
Hello everyone, how are you? I know I am not here very much since the new year started, but it's not exactly my choice. At least not just my choice. I don't have much time, because it became a bit complicated with my job and I also had some things to do in school... and I am sick right now. I was in Vienna from Friday to Saturday and it was really cold there and tonight... it was so weird, I was sleepwalking again, which I used to do when I was a kid, but it never happened to me in an adult life... and I got cold, I have a fever and I am sick, so it sucks too, especially because I have a lot of exams during next two weeks. And then... Kristen has literally NO news at all right now except paparazzi photos, that I do NOT publish and I never will. That is probably the main reason why no one goes to my site about Kristen, but whatever. She is now hanging out a lot with British model Stella Maxwell. I will not say they are dating, because there is no proof, but I remember these rumors from couple of months ago, but it was never confirmed and then they weren't seen together for a really long time. I would be sad, if it's true, because I liked Kristen with St. Vincent together, but whatever, it is Kristen's personal life, not mine. So these are the only news... apart from this not big amount of photos I have for you now. I have for you two new stills photos from Certain Women movie that I still haven't seen, shame on me. And then I have for you two photos from Personal Shopper, one new still and one in a better quality. And Personal Shopper is still not avaible anywhere to watch, by the way. I want to see it so badly. I don't want to see Certain Women that badly, I started watching couple of weeks ago and it just didn't catch me, but maybe another time... in the future. Hopefully. I should watch all Kristen's movies, but I don't care enough for this one, I don't think I will like it, I would watch it just because of Kristen. I don't think I am a good audience for this film. But photos are all great.

imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com

Kristen už si nejspíš nikdy nenachá narůst vlasy, protože si je opět nechala zkrátit. Asi už si tolik zvykla na to, že je nemusí dávat do žádného culíku a tak, že se k tomu nechce vracet, nebo nevím. Neříkám, že si je musí nechat narůst, ono jí to sluší i s krátkými, jen mi zkrátka trošku chybí ty delší no. Líbilo se mi, když měla takové to delší mikádo. Přeci jen dlouhé je nemá už hodně dlouho. Ale holt se k tomu zatím vracet nechce a k dlouhým už tuplem ne. Jak to vím? No objevila se jedna osobní fotka vyfocená před pár dny v Los Angeles, kterou pořídil Kristenin kamarád a vlasový stylista (nevím, kdy se přestalo říkat kadeřník) Adir Abergel. Co se dá dělat, musím se s tím smířit. Adir se tak postaral o jedinou aktuální novinku, abychom věděli, že Kris ještě žije. Ale za pár týdnů Sundance, už se těším. Kromě té černobílé fotky od Adira mám pro vás ještě starší fotku, která pochází z New Yorského filmového festivalu. Můžete na ní vidět Kristen spolu s Dakotou Fanning, CJ Romero a s herečkou Uzo Adubou. Pochází z afterpárty premiéry filmu American Pastoral, ve kterém hrála jak Dakota, tak Uzo a udělali si všichni čtyři tuhle boží selfie, kterou zveřejnil CJ na svém instagramu před několika málo dny. Díky CJovi také víme, že nejspíš před premiérou Kristenina krátkého filmu Come Swim v Sundance dostaneme i krátkou ukázku, na což jsem hodně zvědavá.
* * * * * * * *
Kristen is probably never gonna have long hair again. Not that I need her to have long hair, it's her business, but I kind of miss it, you know. Long haired Stew. Or at least a bit longer. How do I know, well... Adir Abergel published a new photo of Kristen on his instagram account from Los Angeles from yesterday or maybe Friday and he cut her hair again. Not just obviously, he also wrote that. She looks great, I just kind of miss the hair. I loved the lenght she had back in 201, the longer short. Whatever. I have for you this photo and also one more personal picture from New York Film Festival 2016. You can see Dakota Fanning there with Kristen, CJ Romero and actress Uzo Aduba. It is from 'American Pastoral' premiere after party. There is also half of Kristen's face, but the picture is amazing and I love it. CJ posted it on his instagram couple of days ago. He also wrote something that gave us a possibility that there is going to be a Come Swim teaser before the Sundance premiere.

imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. Mě se s těmi kratšími vlasy stejně líbí více, přijde mi že k ní to sedí víc než ty delší vlasy. Hlavně když si má k tomu třeba i tu ofinku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší jí to, i když, delší jsou možná o chlup lepší.....

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je pochopiteľné komu by sa chcelo myšlieť ešte na blog keď máš toho tak veľa, a človeku sa niekedy ani nechce a nutiť sa do toho je teda hrozné    to je v pohode, mno a len žeby to bola námesačnosť      ale teda to niekedy mmusí byť aj trochu nebezpečné , ha tak to ti teda rozumiem, niekedy ten film ani nezachráni, že tam hraje tvoja obľúbená osobka ale čo už aj to sa stáva , mno ale musím povedať ,že na tej prvej stillke pre film Certain Women sa mi teda veľmi nepozdáva ako tam Kris vyzerá, neviem, veľmi sa mi to nepáči, dobre je to pre film ale aj ta, ako mne sa teda takto jej valsy páčia a už som si aj zvykla a asi by som nemenila , fotografie sú super, hlavne tá čiernobiela sa mi hrozne páči

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ako fotky z filmou su pekné a hlavne ma zaujal Kris outfit na druhej fotke z Certain Women. A čo ku vlasom Kris. Mne sa páčila strašne s dlhými a ešte s krátkymi blond. Je škoda že už nechce dlhé ale tak sú to jej :)

    OdpovědětVymazat
  5. Trošku mě mrzí, že asi nemá Kristen v plánu si nechat zase narůst dlouhé vlasy, protože jí vážně strašně sluší, ale i tak je pěkná. :) Osobky jsou skvělé, taktéž se mi moc líbí fotky z filmu, nemůžu se dočkat až ho pak uvidím. :)

    OdpovědětVymazat