sobota 21. ledna 2017

Layout no. 33

imagebam.com
December 6, 2016 - January 21, 2017

Tákže... tak :D Netvařte se, že mě neznáte. Člověk, který mohl vyměnit layout během tří dnů, protože ho začal štvát, může v jeden den říct, že neví, jestli udělat nový design a ještě ten den ho udělat. A o den později napsat, že musí dodělat pár věcí a asi ho sem dá v pondělí a potom ho nastavit ještě ten den, co to napsal :D Takže ano, udělala jsem nový layout, protože já zkrátka většinou řeknu, že přemýšlím o novém layoutu a pak se té myšlenky nemůžu zbavit, dokud ho neudělám. A když se objevily ty Deadline portréty, které jsem vám zveřejňovala v předchozím článku, tak jsem si prostě nemohla pomoct. Stejné to bylo s těmi dodělávkami. Takže tadá. Změnila jsem barevné schéma. Předchozí layout byl světle modrý a byl spíše zimní, s lehce meruňkovou v záhlaví. Tenhle je zase v černobílém schématu. Doufám, že se vám líbí. Já jsem měla hned jasno, jaké fotky použiju. Zamilovala jsem se především do té černobílé, která pochází z natáčení 'Come Swim'. Ten předchozí tu byl od prvních 5. narozenin blogu. Původně jsem myslela, že tu vydrží až do druhých 5. narozenin blogu, které jsou 27. ledna, ale tak holt... jsem to nevydržela :D Tak mi dejte vědět, co si myslíte :)
* * * * * *
So yeah... don't pretend you don't know me. Once I make a new design, I cannot wait until I publish it. I told you I have to do some more touches on it and I will probably publish it tomorrow of on Monday, but to be honest, I kind of thought that I will do exactly what I did. Finish it right away and publish it. It is a big color change. This time I've decided to use some combination of black and grey and I used those new Deadline portraits and one behind the scenes picture from the 'Come Swim' set, that I absolutely fell in love with. It is very simple, but I hope you like it. I do. I loved the previous one, it was made for the first 5th birthday of this blog... well the second birthday is in six days, so... almost there :D I wanted to make new one for January 27, so I did it few days earlier, whatever. The previous one was in a bit cold winter colors and I loved it, but I really needed a change and I couldn't resist with all those beautiful new photos. So tell me what you think!

5 komentářů:

  1. Tak přece jenom jsi udělala nový layout! Musím říct, že já mám tvoje layouty moc ráda, jsou jednoduché ale záhlaví je vždycky skvěle propracované a originální. :) Tenhle je opět skvělý, mám moc ráda tmavé layouty, to zahlaví je pecka! ♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je super♥ Taky to tak mám, že když už mám v hlavě, že potřebuju nový layout, tak jednám co nejdřív, nemůžu se té myšlenky zbavit    a ta fotka černobílá je fakt skvělá♥ i ty ostatní, vybrala jsi moc dobře♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nakonec změna. A je super, to se musí nechat...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak do nového layoutu jsem se zamilovala na první pohled, ikdyž stojí za zmínku okomentovat ten předešlý, ten se mi také líbil, krásně se hodil na zimní období a ten odstín modré jsem milovala, líbí se mi, že tentokrát je layout trochu tmavší, ale nepůsobí nijak depresivně, naopak, líbí se mi, jak jsi nakombinovala záhlaví, to na tobě fakt obdivuji, jak si s tím dokážeš pohrát!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten předchozí layout se mi fakt hrozně moc líbil, tak se přiznám, že mě trošku mrzí, že si ho vyměnila. Ale to rozhodnutí je prostě na tobě :) Přiznám se, že na to černé pozadí si budu muset trochu zvykat. Je to pro mě takové neobvyklé Ale záhlaví se ti opět povedlo. Mně se moc líbí, že jsi použila jednu tu BTS fotku z natáčení Come Swim. Ta je skvělá :) ♥

    OdpovědětVymazat