neděle 29. ledna 2017

Gallery update 62.5: 'Women's March' in Park City + Supreme Scream


Před dvěma dny zemřel další z velkých britských herců, John Hurt. Na stejný typ rakoviny jako před rokem Alan Rickman. Je mi z toho vážně smutno, protože jsem ho měla velmi ráda. Kdo ho nezná podle jména, tak ho dost pravděpodobně znáte podle některé z jeho nejznáměnších rolí. Převážně potom předpokládám, že většina z vás ho zaznamenala jako prodejce hůlek pana Ollivandera ve filmech Harryho Pottera. Je známý ale i ze spousty dalších rolí, např. z role Doctora v 7. sérii a speciálu k 50. výročí. To je můj milovaný seriál, takže z té role ho znám dobře. Hrál také v prvním Vetřelci, ve filmu Sloní muž, V jako Vendeta nebo třeba v posledním Indiana Jonesovi. Byl to velký herec, dvakrát nominovaný na Oscara. Včera jsem byla v O2 aréně v Praze na prvním díle Harryho Pottera s živým orchestrem a to samo o sobě bylo nádherné, ale na obrazovkách promítali "In memory of John Hurt" a když se objevil na scéně, lidé začali tleskat. Myslím, že spousta lidí to ještě nestihla zaznamenat, ale zároveň velké množství hlavně těch velkých fanoušků a fanoušků mého věku, to zaznamenalo. Mně to třeba naběhlo na facebooku hned ráno, všichni to sdíleli. Každopádně to byl hrozně smutný, ale zároveň hrozně krásný moment, stejně jako když se na scéně poprvé objevil Snape. Bylo to dojemné. No co nadělám. Je to holt život. Upřímnou soustrast jeho rodině a přátelům, je to velká ztráta hereckého světa.

Dneska jsem se rozhodla, že se zaměřím na něco trochu jiného, než na festival v Sundance. Trochu jsem vás novinkami na toto téma zahltila, tak dneska přidám něco jiného. Jsou to dva sety fotek, z nichž ten první vznikl 21. ledna 2017. Jde o pochod na podporu ženských práv, kterého se Kristen zúčastnila v Park City. Nemohla na ten hlavní ve Washingtonu kvůli propagaci v Sundance, ale tohohle se zúčastnila. Kristen otevřeně vystoupila proti Trumpovo politice, ale líbí se mi, že není tak radikální, jako někteří jiní. Kristen každopádně veřejně podpořila organizaci Planned Parenthood, která se zabývá podporou žen v těžké životní situaci, zajišťuje kvalitní zdravotní péči v případě potratů, zajišťuje osvětu ohledně spolehlivé ochrany, antikoncepce a tak. Zkrátka podporují to, že každá žena má právo na své vlastní tělo, financují třeba i vyšetření prsu a tak. No a Trump podle informací, které se ke mně dostaly, chce tuhle organizaci rozpustit a zakázat. Což se samozřejmě spoustě lidí nelíbí a i Kristen vyšla do ulic, aby podpořila to, v co věří. Kromě fotek z pochodu samotných mám pro vás i dvě osobní fotky. Můžete vidět, že na pochodu byl třeba i CJ Romero nebo Suzy Riemer.
* * * * * * *
So two days ago... John Hurt died. To the same type of cancer as Alan Rickman last January. I am really sad about it, because he fought so hard against this desease for jus a long time and I hoped he'll beat it in the end, but he didn't. He was 77 years old. For those who don't know the name, I am sure you know the actor himself. He played Mr. Ollivander in Harry Potter, War Doctor in season 7 of Doctor Who, he also played in the first Alien movie and many many more. My thoughts are with his family and friends. And I really hoped that 2017 will be better, but it didn't start that well. What can I do. Nothing. I was at the Harry Potter with live orchestra yesterday and it was so nice to be there when Ollivander showed up on the screen and people started to clap. Sad. But beautiful.

Well I have decided to write a different kind of article today. Well, not that different, it's another gallery update, but it's not from Sundance Film Festival like everything I wrote during last week and the week before. I still have a lot of news from Sundance, but today I've decided to publish some other photos. Two sets. The first one comes from Park City's Women March on January 21, 2017. Kristen couldn't be at the one in Washington despite the fact she really wanted to, but it was organised in Park City too. Kristen couldn't miss it. She herself is against the Trump presidency, but she is not as strickt as a lot of celebrities, she expressed comprehention with people who are on the other side, supporting Trum. I am personally not very politically educated person, so I will not say my opinion. I will probably wait what he will do in the future, but right now after few days, he really seems to be quite radical. According to my sources, he want to ban an organisation called Planned Parenthood, that supports women's right to their own body, provides sexual education, supports contraceptions, provides good health care for women in case of abortion and finances things like mammography and stuff like this. I have no idea why he wants to ban organisation like that, but Kristen was there to support this organization and women's rights to their own bodies.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com

Tak mám pro vás nějaké nové fotky. Jakože fakt nové, ne týden staré, ale fotky ze včerejška. Kristen se ukázala na farmě Knott Berry, aby podpořila iniciativu #ScreamAgainstBreastCancer Susan G. Komen. Jde o iniciativu na podporu lidí s rakovinou prsu, na podporu výzkumu léčby a prevence. Pro mě osobně je tohle téma hodně blízké srdci, jelikož moje babička zemřela na rakovinu prsu a tak mě hrozně těší, že Kristen se o takovéhle věci tolik zajímá a podporuje je. Šlo nejspíš o to, že je vystřelili na takovou tu šílenou věž s volnym pádem za účelem, aby hodně křičeli :D A teda nejspíš taky podpořili nějak finančně. Můžete si všimnout, že s Kristen je tam jeden z jejích nejlepších kamarádů, CJ Romero. Kris to opravdu moc slušelo a ty fotky jsou fakt perfektní, hrozně se mi líbí :D Jsou fakt vtipné :)
* * * * * * * *
I also have for you some new photos. Like really new, not one week old, but from yesterday. Kristen showed up at the Knott's Berry Farm to support Susan G. Komen's #ScreamAgainstBreastCancer Initiative to support the cause. So this article is kind of about Kristen's humanitarian actions. I am really happy she's involved in events like this to support something really important. My grandmother died of breast cancer, so for me this has a special meaning and I am really happy that Kristen is willing to support the project. Kristen was there with one of her best friends, CJ Romero, as you can see and I really love these photos very much.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Jé, to promítání filmu s živým orchestrem ti moc přeji, já jsem tam měla jít také, ale bohužel jsem pořád nemocná a mám antibiotika, takže mě to mrzí, nedala bych to zdravotně, ale doufám, že se na další díly, pokud budou a já doufám, že ano dostanu, dojalo mě to, že lidé takto uctili památku, úplně mě to dojalo, když jsi mi to napsala! :)A jinak, docela mě mrzí, že chce tento spolek Trump rozpustit, podle mě mu to moc preferencí nepřidá a myslím si, že dělají prospěšné věci, těší mě, že Kristen dokáže prezentovat své názory takto hezky veřejně, a druhý set mě potěšil o něco více, jelikož i tato tématika je mi blízká a myslím si, že podpora této akce je krásná věc a velmi důležitá, protože je to častá nemoc :(

    OdpovědětVymazat
  2. Zprávě o smrti Johna Hurta se asi nemohl vyhnout nikdo, protože to bylo všude. Je mi to teda moc líto. Rakovina je pěkná svině a už je nejvyšší čas, aby na ní někdo sakra našel lék! Ale u pana Hurta se o jeho nemoci vědělo aspoň 2 roky, takže to nebylo tak nečekané jako v případě Rickmana. Ale tím to samozřejmě nechci zveličovat. Jako asi většina ho znám hlavní z Harryho Pottera, ale viděla jsem ho i ve Sloním muži, kde byl teda fantastický a měl za svůj výkon dostat Oscara! Pak jsem ho viděla ve Vetřelci, Immortals, Snowpiercerovi, možná těch filmů bylo o trochu ví, ale o těchto vím. Jinak závidím, žes byla na tom promítání s živým orchestrem. To muselo být naprosto kouzelné! Upřímně taky mě chvilku napadlo, že bych na to vyrazila, ale přece jen to mám do Prahy docela z ruky. Ale tak třeba příště, když se s tím vrátí :)
    Teď už teda ke Kristen. Ta celá záležitost s Planned Parenthood je něco, co prostě nepochopím. Podle mě je naprosto v pořádku, že nějaká taková organizace existuje a stát by ji měl spíše podporovat a ne zakazovat. Myslím, že v dnešní století by mělo samozřejmé, že žena v civilizovaném světě by měla mít nárok na zdravotní prohlídky, antikoncepci a dokonce i na potrat. Potrat hodně lidí vnímá jako hroznou věc, ale podle mě je lepší si nechat to dítě vzít, než ho porodit, nikdy ho nemilovat a nestarat se o něho, jak by se mělo. A druhá věc, co na tom nechápu, je - proč to v USA nemají udělané, jak my tady? Prostě si najdeš gynekologa, ke kterému chceš chodit a zdar. Nikdo se ti do toho nemontuje a neříká ti, jak se svým tělem můžeš nakládat. Tohle bych prostě potřebovala od někoho vysvětlit. Proč lidi musí na návštěvy do Planned Parenthood místo např. do nemocnice. Tomuhle prostě nerozumím. Každopádně doufám, že aspoň v tomhle na Trumpovi řeči nedojde. Myslím si, že konec této organizace by neudělal moc dobrého...
    Na té druhé akci Kristen házela docela dobré xichtíky Já bych teda tu kampaň podpořila finančně. Volný pád mi stačil jen jednou a už to nechci zažít

    OdpovědětVymazat
  3. Ten živý orchestr musel být úžasný, i když smrtí J. Hurta dostal trochu jinou pachuť Na druhou stranu ho mohlo O2 aréně uctít mnoho lidí, a to je úžasné. Když jsem četla zprávu o jeho smrti, tak jsem si hned vzpomněla na jeho roli v Doctorovi Who, protože to patří také mým nejoblíbenějším seriálům...
    Jsem moc ráda, že Kristen podporuje tolik věcí (práva žen, podpora výzkumu a léčby rakoviny prsu), nikdy by mě nenapadlo, že právě v Americe by tato práva mohla být ohrožena.

    OdpovědětVymazat
  4. jop tak toto som zaznamenala na facebooku a je to teda poriadne na prd, ja som ho videla len vo filmoch a aj v tých ktoré si vymenovala, dokonca si zahrál aj s Tomom z čoho som mala obrovskú radosť a on určite tiež, je to dosť smutné, že takto odchádzajú, tá rakovina je proste mrcha
    mno a nič iné sa asi ani očakávať od nej nedalo a jasnačka, že podprila, a je to od Trumpa dosť hnusné, že to má v pláne a bude poriadne prasa keď to spravý
    mno ako je to super, že to podporuje dobrú vec ale mňa by na to nikc nedostal ako sa poznám moje jedlo by bolo vonku hneď ako by som vystúpila        ale je skvelé, že to podporila a pravda, súhlasím, že Kris vyzeral naozaj dobre v tomto outfite

    OdpovědětVymazat