čtvrtek 28. dubna 2016

Gallery update 54.3: Café Society stills, poster + new Coachella photos

Jak se máte zlatíčka? Před tím, než v sobotu odletím, mám pro vás nějaké novinky. Jako první mám pro vás docela zajímavou a překvapivou informaci, která je takovým detailem ohledně filmu Café Society. Kristen měla hrát postavu jménem Theresa, ale nakonec to vypadá, že se ta její postava jmenuje Vonnie. Prý teda Vonnie, já slyšela Bonnie, ale nevadí. Padlo to už v tom traileru a docela mě to překvapilo, no nic. V rámci tématu Café Society mám pro vás 15 stillsek k tomuto filmu. Ne všechny jsou s Kristen, ale zveřejnila jsem všechny, které se objevila. Těch prvních několik je v hodně špatné kvalitě, ale ta druhá půlka fotek už je ve vysoké kvalitě. Osobně musím říct, že se mi hrozně líbí, jsou parádní a Kristen to v těch dobových kostýmech hrozně moc sluší, je tam vážně roztomilá :) Potom mám pro vás tedy ještě oficiální plakát k tomuto filmu, který je opravdu skvělý a navozuje tu atmosféru starého Hollywoodu. Abych na chvíli opustila to téma Café Society, tak jsem vám do tohohle updatu galerie hodila i fotky z Coachelly, protože už nejspíš nestíhám napsat článek zvlášť. Jsou to další dva portréty, které má na svědomí Vanity Fair, a které jsou naprosto perfektní, dokonalé a já je žeru.
* * * * * * *
What's up guuuys? Before I leave on Saturday, I have for you some news. First of all, there is something that I was quite surprised about. Kristen's character in Café Society changed name, she's not Theresa as she should be, but Vonnie. I don't know why or when it happened, but it was obvious after the trailer. Second thing, I have for you new stills photos from this upcoming movie. 15 pictures, not all of them are with Kristen as Vonnie, but I decided to publish also those that aren't. I love these pictures, Kristen is so cute as Vonnie. Some of them are in very bad quality, so I hope they will show up in better quality soon. I also have for you first official poster to Café Society movie, that is very cool. And as the last thing, I have for you two new Vanity Fair portraits from this years Coachella music festival. I fell in love with them, completely, they are perfect.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Páni, ty stills jsou dokonalé, Kristen na nich vypadá naprosto mile. ♥ A ty další fotky z Coachelly, waaau, Kristen je tam úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mno tak ten plagát je teda perfektný a hneď ma zaujal som z neho veľmi nadšená lebo je dosť originálny a jednoznačne sa k filmu hodí takže palec hore stillky z filmu sú krásne a Kris na nich vyzerá dobre mno a portréty pre Vanity Fair tak tie sú tiež perfektné a strašne sa mi páčia u mňa je toto ta prává Kris veľmi sa jej to hodí

    OdpovědětVymazat
  3. Kam letíš?? :O
    Ty fotky z Coachelly jsou parádní, ani jsem nevěděla, že tam byla! Stydím se

    OdpovědětVymazat
  4. Ty stillsky z Cafe Society jsou vážně dokonalé! Moc se mi líbí, jaké má Kristen ve filmu vlasy, ta doba je tak nádherná a filmu se už nemůžu dočkat!

    OdpovědětVymazat