pátek 15. dubna 2016

Gallery update 53.7: New 'Personal Shopper' stills + new info

Všichni o tom teď mluví jako o hrozné novince, ale já jsem to tak nějak věděla už dávno. Film Personal Shopper totiž bude mít premiéru v Cannes a bude soutěžit v hlavní soutěži... Oficiálně to teda podle všeho asi bylo oznámeno až dneska, když to všichni tak řeši, ale já jsem to asi špatně pochopila před pár týdny, kdy jsem psala o tom, že bude v Cannes jak Café Society tak právě Personal Shopper a rovnou jsem napsala, že bude v soutěži :D Jsem zkrátka a dobře vědma :D No nic, každopádně teď je to tedy už potvrzené :D Další věc tedy je, že producent filmu Charles Gillibert na svém twitteru oznámil, že trailer na tenhle snímek, ve kterém hraje Kris hlavní roli pod taktovkou režiséra Oliviera Assayase, se kterým Kris už pracovala na filmu Sils Maria, bude hotový na filmový festival, tudíž se ho dočkáme 12. května, kdy festival začíná, nebo možná dokonce i dřív. Kromě toho byla ještě zveřejněna další oficiální stillska z filmu, na které je Kristen jako Maureen a má naprosto boží svetr. Ta fotka je skvělá, moc se mi líbí :) Dneska mám těch novinek docela hodně, tak už to ukončím, ať stihnu i něco dalšího. Kdyby měl někdo zájem, tak budu psát i hordu článků na blog o Sophie Turner :D a hrozně mě deptá poslední dobou, že ty skvělé novinky nikoho nezajímají :D
* * * * * * *
Everyone is talking about how Personal Shopper goes to the competition at Cannes Film Festival like it's something new, but I acutally wrote about it few weeks later when it was announced that Café Society will open this years festival. So... I kind of don't understand, but I knew it before today :D Maybe I made it up back then because of some misunderstanding, but now it became true. So I can see a future! Muhahahaaaa! Well. So, Personal Shopper, Kristen's second movie under Olivier Assayas's direction, will premiere at Cannes and also will compete in the main competition, which is great. The producer of this movie, Charles Gillibert, with whom Kristen worked for the third time on this movie, wrote on his twitter, that the official trailer will be ready for Cannes 2016, so it means that it will be released on May 12, 2016 when the festival starts or even a bit sooner. I am soooo excited! I also have for you one new stlls picture from this movie with Kristen as Maureen. There are two pictures, but it is actually the same, just different version. And I love it so much, it is great.

imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Je super, že se konečně něco objevilo o Personal Shopper, ta fotka je taková zvláštní.Kristen tam má takový vyděšený výraz, nicméně se na trailer moc těším a celkově na fotky z Cannes :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow! Tak to tleskám tvým věštenckým schopnostem! Já jsem moc ráda, že tolik filmů Kristen míří letos do Cannes - už se nemůžu dočkat všech těch fotek! A taky jsem dost zvědavá na ten trailer k Personal Shopper - tenhle film si rozhodně nenechám ujít! :) A ta nová stillska je skvělá! Mně se zase moc líbí, jak tady má Kristen udělaný účes :)

    OdpovědětVymazat
  3. Heh, dobře ty Angie, ani jsem netušila, že nám tu dáváš novinky, které ještě ani nespatřily světlo světa Tak já už to taky teda neřeším, už jsem z toho šílela minule, i když pro mě je hlavně hlavní to, že tam film vůbec bude a teda, aby tam dorazila i Kristen, což doufám, že provede    Trochu mě překvapilo, že bude Cannes už za měsíc, teda tušila jsem to, ale s ohledem na dnešní datum je to vážně za dveřmi, nevím, děje se toho teď nějak na všech frontách hodně, to už mě dneska zarazila víkendová Coachella, jsem nějak mimo čas Joo ale na trailer jsem teda zvědavá, šťastlivci v Cannes, shlídnou sice rovnou film, my se budeme muset spokojit s trailerem, to samé jako o Equals, kdy ten proboha konečně uvidím?! Ale i to je super, nebudu nevděčná, stejně tak jako zvěřejněná fotka, na které se Kris tváří dosti vyděšeně/zaraženě a s názorem na svetr plně souhlasím
    Jinak já jsme na tvém blogu o Sophie pečená veřená, ale do teď jsem tedy byla takový ten anonymní návštěvník a to díky mé nesmírné lenosti sepsat sem tam nějaký ten komentář

    OdpovědětVymazat