sobota 9. dubna 2016

Happy 26th Birthday, Kristen!

I didn't make this picture, I just loved it so much, so I used it for this article. Source: http://melindasordinos.tumblr.com/

Ahojte všichni. Dneska jsem tu především proto, abych popřála Kristen všechno nejlepší k jejím dnešním 26. narozeninám! Všechno nejlepší, hodně zdraví a štěstí se vším, co si jen bude přát a čeho bude chtít dosáhnout, jak v osobním životě tak v kariéře. Vážně nemůžu uvěřit, že je Kris už 26. Je to krásný věk, nemyslím si, že by byla stará, to tím říct vůbec nechci :D Ale nemůžu tomu uvěřit z toho pohledu, že Kristen byla součástí mého blogování už od roku 2009. Když jsem začínala tehdejší blog o Twiligt, tak bylo Kris 18, v dubnu jí bylo 19... to je 7 let. Sedm dlouhých let, připadá mi to jako hrozně vzdálená minulost a přitom to tak hrozně uteklo. Doufám, že Kris své narozeniny pořádně oslaví a ještě jednou jí přeji vše nejlepší! Kromě toho mám pro vás tedy aktuální informace o narozeninovém projektu. Tento rok fanoušci uspořádali sbírku na organizaci Lange Foundation, která není moc rozsáhlá a rozhodně si zasloužila finanční pomoc, vzhledem k tomu, co dělá. Tato organizace zachraňuje opuštěná a zraněná zvířata a stará se o ně, zařizuje jejich adopce, a tak dále. Fanoušci Kristen tento rok vybrali 15 427 dolarů, což je něco kolem 370 000 Kč. Je to méně, než v minulých letech, což si myslím, že souvisí i trochu s tím, že to šlo na zvířata a ne na výzkum pro lidi... bohužel... a možná taky trošku proto, že ta organizace není moc velká, přišlo mi, že ta propagace narozeninového projektu letos probíhala trochu v menším měřítku. Pořád je to ale naprosto úžasná částka! Během dneška je ještě možné přispívat, takže možná nejde o konečnou částku. V posledních několika dnech, jak se blížil 9. duben, se částka zvedla poměrně radikálně, tak třeba se to ještě trochu zvedne. V Lange Foundation dokonce pojmenovali jednu z posledních zachráněných v jejím jméně, takže pozdravte Kristen :) Je rozkošná.
* * * * * * *
Hello everyone, I am here today to celebrate Kristen's birthday. She turned 26 today and I want to wish her best of luck in life, in her career, in everything she will want to achieve. I really cannot believe my baby is already 26 years old. I started bloging about her short after the first Twilight movie in 2009, she was 18 at the time, soon turned 19. This feels almost not real to me anymore, it is 7 years ago, 7 years is such a long time but it felt so short. 26 is a beautiful age and I hope she will celebrate her birthday the best she can. I also checked out the birthday project and fans of Kristen donated 15 427 dollars to the Lange Foundation, which is an organization that saves and takes care of abandoned animals. This organization also decided to name one of the recent rescuers after Kristen, so say hi to her. She's so cute. It is less then previous years, but it is still amazing I think. People can still donate during this day, so this number doesn't have to be the final amount.

16 komentářů:

  1. Jsem ráda, že jsem konečně jednou nezmeškala Kristeniny narozeniny a už 26.narozeniny! Páni, nemůžu uvěřit, jak ten čas rychle utíká a při tom je Kristen pořád stejná! Takže jí samozřejmě přeji všechno nejlepší a doufám, že si narozeniny užije co nejlépe :)

    OdpovědětVymazat
  2. marek poláček9. dubna 2016 v 6:46

    Ten čas ale letí, myslím na tebe každý den, ale pořád nejsme spolu beruško přeji všechno nejlepší, hodně zdraví, štěstí, lásečky a spokojenosti

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to já se také přidám a popřeju Kristen všechno nejlepší! :) Už je jí 26? To opravdu čumím Rozhodně mi přijde, že na její věk vůbec nevypadá :) A samozřejmě její fanoušci jsou vážně skvělí, fakt je obdivuji :) To je tak roztomilý pejsek ♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jí přeju krásné narozeniny :)
    Jinak ti chci pochválit design, je moc pěkný a  taková změna oproti tomu minulýmu tmavýmu :)Pěkné, pěkné!

    OdpovědětVymazat
  5. Všetko najlepšie jej prajem! :) Nevedela som, že je znamenie Baran :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem vážně moc ráda, že tentokrát jsem narozeniny nezmeškala:)) Také se samozřejmě přidávám a přeju Kristen všechno nejlepší!! Hodně zdraví, lásky, spokojenosti a úspěchů! Taky se mi nechce věřit, že už jí je 26 - hrozně to všechno utíká... Teď je 18 mě a nedokážu si představit, že bych třeba hrála ve Stmívání anebo (jak si říkám u Demi) že bych třeba měla za sebou dvě alba Snad to Kristen hezky oslaví!

    OdpovědětVymazat
  7. O tom jak čas letí mi ani nemluv! Mně to přijde taky jako včera, co jsem začala blogovat o Kristen a Twilight a myslím, že už tomu taky bude těch7 let Je to hrozný. Kristen k narozeninám přeju všechno nejlepší - hlavně štěstíčko, zdravíčko, spoustu skvělých filmových nabídek a hodně lásky :) A Kristen pejsek je absolutně rozkošný :) Jsem ráda, že letos se rozhodli věnovat peníze na pomoc zvířátkům :)

    OdpovědětVymazat
  8. Its like you read my mind! You seem to know a lot about this, like you wrote the book in it or something. I think that you can do with a few pics to drive the message home a bit, but instead of that, this is fantastic blog. A fantastic read. I will definitely be back. bdegkgcefaedegbg

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě dodatečně přeji Kristen všechno nejlepší k narozeninám, hodně štěstí, lásky a hlavně zdraví :)

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Jinak ten nový layout je naprosto dokonalý :) Moc se mi líbí, že je na něm použita i animace :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dodatečně přeji všechno nejlepší a hodně úspěchů jak pracovních tak osobních ❤

    OdpovědětVymazat
  12. Mrzí mě, že jsem včera nebyla doma. :( Ale i tak dodatečně přeju Kristen jen a jen to nejlepší, hodně lásky, úspěchů a zdraví. ♥ Ten layout je dokonalý, šíleně se ti povedl. Moc se mi líbí ty barvy a záhlaví. ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Say, you got a nice blog post. Really Cool. cfekakgeebekkgcd

    OdpovědětVymazat
  14. Budu předstírat, že to nepíší s dvoudenním zpožděním a přidávám se k narozeninovým gratulacím pro naší drahou Kristen!:) Ať se jí daří na všech frontách alespoň stejně tak skvěle jako do teď, nebo samozřejmě ještě skvěleji, i když jestli to vůbec ještě jde, laťku má už takhle dost vysoko! ♥♥
    Potěšilo mě, že fanoušci pořád dělají tuhle sbírku, to je stejně ten nejhezčí dárek, který jí můžou vymyslet a navíc není to dárek jen pro ní a to je na tom to nejhezčí, vybrali si skvělou organizaci, které touto velkou částkou zajisté pomůžou, no a Kristen bych hned brala domů, je kouzelná! ♥

    OdpovědětVymazat
  15. jujky cez víkend som sa teda trochu vykašľana na blog teda na obiehanie a nestihla som jej teda popriať v čas ale to nevadí nie ? Teda jej prajem asi ako každý všetko najlepšie k narodeninám aby sa jej aj naďalej darilo v kariére ale aj v osobnom živote ako to má aj teraz
    fanúšikovia určite vybrali dobre aj ich treba podporovať a to už len z tohto dôvodu, že to nevedia povedať za seba a sučka je vážne rozkošná

    OdpovědětVymazat
  16. Juj no, tak opožděně se přidávám a taky přeju naší Kristen všechno nejlepší To je strašný, že už 26, ničemu nerozumim, vždyť to je jako včera, kdy jí bylo 18. Hlavně ať se jí dál daří jak v soukromí, tak v kariéře :) A ten dárek od fanoušků je úžasný, strašně se mi tohle líbí <3Jo a ještě chválím nový design, to je fantazie prostě, já ty tvoje výtvory zbožňuju A překvpauje mě ta zelená, pokud vím, tak nejseš zrovna její fanda Já jo, takže to tady úplně miluju, působí to tak krásně jarně + ty dokonalý fotky, bomba:)

    OdpovědětVymazat