pondělí 11. dubna 2016

Gallery update 53.6: New pictures from Chanel photoshoot

Trochu lituju toho, že jsem s tím děláním nového designu nepočkala pár dní. Použila jsem na něj fotky z nové kampaně Paris in Rome pro Chanel, které jsem zveřejnila před pár dny, no dneska se objevilo 8 dalších fotek, osm dalších úchvatných fotek. Jsou naprosto dokonalé. Když říkám dokonalé, myslím dokonalé! Kristen je ode dneška bez nejmenších pochyb korunovanou královnou Chanelu. Po těhle fotkách už tomu nemůže být jinak. Ani si nedokážu vybrat, která z těch fotek je nejkrásnější, protože jsou krásné všechny. Kristen to na nich neskutečně sluší, je to rozhodně nejlepší photoshoot z poslední doby, jestli ne vůbec jeden z úplně nejlepších. Naprostá dokonalost. Vážně nemám slov, mohla bych vám tu vykládat ještě dál žvásty o tom, jak jsou ty fotky úžasné, ale myslím, že líp udělám, když vás vyzvu, abyste se na ně podívali sami a půjdu si lehnout. Určitě se koukněte i na všechny zbylé v galerii, protože rozhodně stojí za to.
* * * * * * *
I regret a little bit, that I didn't wait few days with the new design. I used those new pictures for Chanel 'Paris in Rome' Metiers d'Art Collection Campaign that I published few days ago, but today more were published, more pictures even more beautiful ones. Okay, equally beautiful, because they are all absolutely amazing and stunning!!! Kristen looks so beautiful, I love these pictures so much, they are gorgeous and sexy and everything. She slays it. She's the Chanel Queen, it's official. I have for you 8 new photos and I beg you, check the rest of them in the gallery, because they are absolutely worth seeing! I cannot even choose one, that I love the most, they are all just perfect!

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. Miluju černobílý fotky a tyto jsou naprosto bombastický! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Panebože to je kočička..číslo 2   

    OdpovědětVymazat
  3. Já už byla vyplesklá z těch předchozích fotek, takže jsem jedině nadšená, že se objevilo dalších 8, to je ráj No jako je to přímo dokonalost, já nevim, co na to mám pořádně říct, protože ty fotky jsou geniální , takže tleskám fotografovi za úžasnou podívanou a Kristen...taky za úžasnou podívanou Hlavně se mi teda líbí ta třetí a osmá fotka (v galerii), to je prostě pecka <3

    OdpovědětVymazat
  4. Ouu shit, promiň! Ale nic jiného se na to říct nedá. Ale ty fotografie nemají chybu! Kristen je na nich naprosto překrásná, taková dáma. ♥ Ta třetí a čtvrtá fotka, waauu, mám z fotek radost, ještě, když jsou černobílé, krása. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. tak to s tebou jednoznačne súhlasím na týchto fotografiách je naozaj božská a je skvelé, že sú čiernobiele je to ešte oveľa dramatickejšie ako keby boli farebné, mne sa nesmierne páčia prvé tri ako ich máš usporiadané tú na blogu, pozrela som si aj ostatné a teraz myslím tu tie sú skvelé, vyzerá na nich neskutočne sex ale pritom nie vulgárne alebo sprosto
    ja by som si nevedela vybrať ktorú použiť bol by to dilema ale určite to nebude problém prerobiť keď to máš niekde uložené lebo ja by som niektorú z tých nových jednoznačne použila na lay

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt jeden z nejlepších photoshootu, je úchvatná!!!❤❤

    OdpovědětVymazat