pátek 1. dubna 2016

Outfit Duel no. 7

Ahojte všichni. Tak nějak jsem si zvládla uvědomit, že začal nový měsíc, ale už jsem si nezvládla uvědomit, že to znamená, že bych taky měla něco dělat. Úplně jsem zapomněla na to, čemu se říká ouftit duel nebo třeba i na fotku měsíce, prostě se mi vykouřilo z hlavy, že nějaké takové ankety na blogu vůbec mám. A jelikož jsem líná jak veš a taky dost unavená, tak dneska zveřejním už jen outfit duel a anketu o fotku měsíce udělám zítra nebo v neděli. Taky nějak nevím, jaké fotky vyberu o fotku měsíce. U duelu outfitů to bylo jednodušší, protože tohle jsem měla v plánu už docela dlouho, v podstatě od chvíle, co jsem tu anketu založila. Kristen se MTV Movie Awards zůčastila celkem 4x, alespoň myslím. Což znamená, že mám rovnou prostor na dvě ankety. Ne, že bych nutně musela outfity kombinovat ze stejných typů akcí, ale na druhou stranu proč ne. Vybrala jsem tedy dva z těchto čtyř outfitů pro anketu na měsíc květen. A to konkrétně outfity z roků 2009 a 2012. Když jsem hledala ideální fotky na náhledy, říkala jsem si, že je mi jasné, který outfit vyhraje. Když jsem se ale nad tím zamyslela trochu víc, musím říct, že to najednou už tak jasné není a vážně nedokážu odhadnout, který outfit se vám líbil a líbí víc. Pro mě je volba jasná, jeden z těhle dvou outfitů je moje srdcová záležitost a stále patří mezi mé nejoblíbenější vůbec za celou dobu, co bloguju o Kristen, přestože už jich měla vážně haldu, ale jak to vidíte vy? To je to, co mě zajímá. Na MTV Movie Awards 2009 všichni fanoušci Kristen, kteří byli jejími fanoušky už tehdy, vzpomínají s úsměvem. Nejen kvůli roztomilému outfitu, který měla a který se sestával z šatů značky Yigal Azrouël a páru Conversek. Souvisí s tím tohle video. I ona si na to jistě vzpomíná, já osobně jsem si na to vzpomněla v souvislosti s tím, jak se bála vzít si svého Césara :D Tehdy tedy Kris ještě nosila Conversky na červený koberec i oficiálně, a ne až poté, co si ji vyfotí v podpatcích a ona zaleze do zákulisí :D Druhý outfit je tedy potom z MTV Movie Awards 2012 a tehdy měla na sobě šaty od Guishem a botky od Louboutina. Od koho taky jiného. Jimmy Choo nebo Louboutine, jiná možnost skoro ani neexistuje :D Oba outfity jsou podle mě opravdu skvělé a jsem hodně zvědavá na to, který vyberete vy. Můj hlas potom poputuje tomu mému vyvolenému pouze v případě, že by nastala situace, kdy to bude plichta :D
* * * * * *
Hello everyone. I do know that it's 1st of the new month today, I just kind of forgot, that it means that I should do something... I found out just now, almost midnight already, so I'm probably going to do just fashion duel today and I will publish the photo of the month poll tomorrow, because I have no idea what photos should I chose and I am too lazy to think about it right now, so tomorrow. With outfit duel it was a bit easier, because I knew from which outfits I want to chose the two that will compete. I wanted to use MTV Movie Awards outfits for a long time. Kristen attended this event four times, I think. So I have another two for future polls. I've chosen 2009 and 2012 outfits. I did think that I know which one is going to win but when I think about it more, I actually have no idea. I have my favorite, one of these two is part of my list of top outfits for a long time, but that is just me. I think that for some of you it might be quite hard to choose. First dress is by Yigal Azrouël and she had pair of Converse on the red carpet. Officialy. We all know she does that pretty often, but last couple of years just after the red carpet, not ON the red carpet. So that is definitely what I love about this outfit. I also remember this MTV Awards quite well because of this. We all remember, don't we? She does remember that moment too very well, it's for sure, I remembered it during the César Awards :D Anyway. More photos from MTV Movie Awards 2009. I saved them really really long time ago, so some of them don't work anymore, I have to check the gallery out and repair these things. The second event is also MTV Movie Awards but this time 2012. The dress is by Guishem and shoes by Christian Louboutine, of course. I really loved this outfit back then and I still like it very much. I am very curious which one do you chose.


Aaaaaaa... není tak překvapivé, že anketu o outfit měsíce duben vyhrál 1. outfit z Oscarů 2009. To jsem tak nějak poměrně předpokládala. A nezlobím se, je skvělý :)
* * * * *
Aaaaand it wasn't that surprising for me that last round's winner is outfit no. 1 from Academy Awards 2009.


8 komentářů:

  1. Za mě rozhodně jednička, miluju šaty v kombinací s keckama. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ono je to dosť ťažké vybrať akurát z tak parádnych fotiek, ako si zvolila :) Ale hovorím si, že ten prvý outfit sa mi páči možno o trošičku viac, teda zbožňujem na ňom úplne tie conversky k tým šatám sa mi neskutočne hodia :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na všech bych ji zpapal ale číslo 2 je strašně HOT až musím jít na čerstvý vzduch

    OdpovědětVymazat
  4. Na rok 2009 si vzpomínám jako by to bylo včera To byly časy! Někdy si říkám, že bych vrátila čas do doby, kdy bylo všechno v pohodě a no stress. Ale co už... No byť si myslím, že look z roku 2009 je víc Kristen, tak můj hlas mají šaty číslo 2. Prostě se mi střihově i barevně zamlouvají víc :) No jsem zvědavá na to další kolo s outfity z MTV MA :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsi teda vybrala dva peckové outfity, že ti teda pěkna děkuju ...Nechápu, že rok 2009 byl před 7 lety! Kdy se to stalo Já mám pocit, že jsem se časově zarazila někde mezi lety 2011-2014, protože mě to prostě nepřijde tak dávno, to je strašný, jak to letí. Každopádně ten z roku 2009 je můj srdcový outfit, miluju ho naprosto, miluju to období Kristen, v tý době jsem byla asi v největším levelu zažranosti do Twilight a Kristen a toho všeho (jsem si nedávno pokoušela pustit si z prdele New Moon a nemohla jsem, nešlo to, neměla jsem na to nervy ), že jsem ráda, jak jsem z toho potom docela rychle vystřízlivěla Ale zpět k outfitu, je naprosto bombastickej, já si tu akci a slavnou chvíli pamatuju moc dobře, byla tak roztomilá Conversky k tomu jsou suprový, neměla ona něco s nohou v té době? Nebo si je vzala fakt jen tak (což na ní taky sedí), měla jsem vždycky zafixováno, že měla něco s nohou ...Anyway... koukám tady teď na oba outfity dobrých pár minut a i přesto, jak první miluju a vždycky bude patřit mezi mé nejoblíbenější, hlasuju prostě pro 2. outfit - vůbec se nechápu, vzhledem k tomu, jaký vztah mám k tomu prvnímu, ten druhý by se mi třeba ani už nevybavil, kdybys ho sem nedala - ale ty šaty jsou prostě skvělý, miluju tu barevnou kombinaci a Kristen strašně sedí, no z módního hlediska se mi dnes líbí víc. Myslím, že pár let zpět a volila bych bezmyšlenkovitě první

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se moc líbí oba outfity, ale druhý přece jenom trochu víc, takže proto má můj hlas:) Ale děkuju za připomenutí toho roku 2009 - zase jsem se musela smát V té době jsem Kristen ještě neznala, ale později jsem na tohle video samozřejmě narazila!:))

    OdpovědětVymazat
  7. No tak jsem zcela překopala své původní rozhodnutí, ještě dneska ráno jsem byla přesvědčená, že dám stoprocentně hlas jedničce, protože Kristen a conversky a jeden z mých nejoblíbenějších red carpet looků vůbec:) No nevím, kde se během dne stal zlom, ale jak tak na ty outfity koukám teď, myška mi spíše utíká k tomu druhému, heh, a asi tam i skončí Je to divné, ale je to tak, ale bez debat si udělala jedno z nejzapeklitějších outfits duelů, co jsem tady zažila, její MTV looky jsou prostě bezkonkurenční, jo kde jsou ty časy!

    OdpovědětVymazat
  8. ha ja sa k svojej ankete ešte ani nedostala ale myslím na to      mno kedy to uvediem do pohybu tak to ešte neviem
    ja som tu mala teda pomerne jasno a zahlasujem teda za prvý outfit ktorý je môjmu srdcu bližší to je niečo čo by som si dala aj ja a vyzerá v tom dobre

    OdpovědětVymazat