úterý 19. dubna 2016

Layout no. 28

imagebam.com

From: April 8, 2016
To: April 19, 2016

Noooo.... nějak nevím, co mám říct. Lidi... takhle. Kdo je tu se mnou vážně dlouho tak ví, že mi sem tam hrábne a já najednou vytvořím nový design, protože mi ten předchozí z nějakého důvodu začne lézt na nervy. Kdysi to došlo dokonce do takového extrému, že jsem změnila design po dvou dnech. Trvalo mi 11 dní, než jsem začala nenávidět 28. design tohoto blogu. Ačkoliv, to není úplně pravda. Dost jsem ho nesnášela hned, jak jsem ho nastavila :D Hrozně se mi nelíbily ty barvy, nebyla jsem spokojená, fakt ne. Úplně se mi začala hnusit ta barva pozadí :D vím, že mi šibe, nemusíte nic říkat :D Objevila jsem tu hlavní fotku, kterou jsem ještě nestihla ani nahrát do galerie a prostě jsem si řekla, že to musím změnit, udělat to znovu a v jiných barvách. Takže spodní část designu zůstala stejná, včetně popisků a animace a tak, ale to záhlaví jako takové je změněné a je laděné do světle modré a né do té hnusné šedozelené. Tak snad se vám nová verze líbí, mně tedy rozhodně mnohem víc, já jsem spokojená. Ale raději se jděte kouknout na design na Equals, místo čtení těhle mých výlevů :D Je hned pod tímhle článkem. Mimochodem tedy návštěvnost blogu překročila 34 000, což je naprosto úžasné a hrozně moc vám za to děkuji!
* * * * * *
Weeeeeell... what to say. Guuuys.... I don't know. Please, comment the trailer article, not this one, I just... The previous layout, the 28th one was here just few days. It took me 11 days, before I couldn't handle how much I hate it. It wasn't good. Well, maybe it was good, but I just couldn't look at it, I had to make new different version of it, so that is what you see now. I've changed colors and I've changed the header, the rest remained the same, but I just had to do it, I couldn't watch the previous one, I hated the grey-green color... I will definitely use those Chanel photos again in the future, but right now, I just needed something else and that is what you see now. I used the newest picture as the main picture, I didn't even save it in the gallery yet, but I will definitely write about it later today or tomorrow. I hope you like this design, I like it much more than the previous version.

3 komentáře:

  1. ja sa jednoznačne hádať nebudem lebo ako aj na tento desing si vybrala skvelú fotografiu ktorú som si pozrela aj v albume a ako je poriadne krutá a ja som si ju zamilovala hneď na prvý šup teda aj desing takže ja dávam jednoznačne  palec hore a veľmi sa mi to páči

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já byla s předchozím layoutem spokojená, ale musím teda přiznat, že tenhle layout je fakt bomba! Hrozně se mi líbí ten odstín modré v pozadí - ten je úplně parádní ♥ No a to záhlaví prostě nemá chybu! Líbí se mi, jakou jsi vybrala hlavní fotku (ta je fakt stylová! ), pak ta fotka vlevo taky nemá chybu, no a samozřejmě zapracované stillsky z Equals ♥ Myslím, že do tohohle layoutu jsem se zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo jo tohle už znám a vím, ale stejně to pořád nechápu Zrovna tvé designy se mi nikdy neomrzí a kdyby tu byl nějaký klíďo píďo rok, tak bych neměla námitek Ale myslím, že když se objevila tahle fotka, tak to snad ani nešlo odolat a nepoužít ji na design Ta je na něj jako dělaná, je prostě legendární, celá Kris a ten citát si k tomu nemohla vybrat lépe Strašně se mi líbí i ta modrá barvička, takový odstín vidím snad poprvé, velice se mi zamlouvá No jsem zvědavá, jak dlouho tu design ponecháš, snad nějakou dobu jo, tahle fotka si to zaslouží, ale i design samotný...tak schválně, Angie, ale dva dny se tu už drží, tenhle svůj rekord si nepokořila!

    OdpovědětVymazat