úterý 26. dubna 2016

Gallery update 54.2: New pictures from Coachella

Dnešek byl fakt divnej den. Vlastně posledních několik dní je dost divnejch. Není mi moc dobře... a jsem taková bez jiskry ze všeho toho, co musím dělat a ze všeho toho, co chci dělat, ale nestíhám to, protože musím dělat jiné věci. V pátek mám narozeniny, ale nějak se na ně dvakrát netěším, zase o rok starší. Jdeme ale s E. na Majáles, takže to snad (teda určitě, pokud nebude sněžit...) bude super :) No nic. Už se těším na Cannes, už mě nebaví, že Kris nebyla několik týdnů na žádné oficiální akci, doufám, že do Cannes teda dorazí, měla by... snad. Každopádně mám pro vás teda aspoň nějaké fotky, konkrétně tři. Do konce týdne vás určitě všechny oběhnu, než odjedu v sobotu na Sicílii (o čemž jsem mluvila před pár týdny až měsíci, tak nevím, jestli si to ještě pamatuju), omlouvám se, že na to teď nemám moc čas. Zpět k těm fotkám. Jsou to fotky z Coachelly, což je hudební festival, který Kris v podstatě nikdy nezmešká už několik let... Objevila se nová fotka pro Vanity Fair, teda já si myslím, že jí fotili na tom večírku Vanity Fair, protože má takovou podobnou atmosféru, jako ta předchozí, kterou můžete vidět na aktuálním layoutu. Druhá a třetí fotka jsou potom fanouškovské/osobní, nebyla jsem si jistá, každopádně jsem je zařadila do osobních. Líbí se mi hlavně ta první, kde je Kris s přáteli. Já teda poznala akorát CeeJ, protože ten je takovej rozpoznatelnej, jinak mají všichni sluneční brýle, takže pak poznám akorát tu Kris :D Ale zkrátka s přáteli...
* * * * * * *
Today was weird. Actually... last few days were pretty weird. I feel kind of sick of everything. I have an exam from latin tomorrow, but I didn't even start learning, I am so tired of it. I am tired of everything. I don't even have time to visit your sites, so I am sorry, I am going to do something about it before I leave on Saturday. I go to Sicily, I wrote about it few moths ago, I am not sure, if you remember. Today I have for you just three new pictures. I really cannot wait to Cannes Film Festival, it is so long since Kristen was at some official event or something, not many news are around right now. These two pictures come from Coachella music & art festival that Kristen never misses. The firs one is another portrait for Vanity Fair, or at least I think so, and the other two are a fan/personal photos, I don't know, I put it in the personal category. I love especially the first one, Kristen is there with her friends, but I recognize just CeeJ and Kris, I really don't know, everyone is wearing glasses, so it's hard to say.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Kristen vypadala opravdu úžasně, líbí se mi tady ten její jednoduchý a pohodlný oufit, ty šortky jsou skvělé a taky se mi moc líbí slunko brýle ♥

    OdpovědětVymazat
  2. mno tak keď máš toho veľa asi je to aj celkom dobre, že sa neobjavuje toľko vecí ohľadom Kris ale budem teda dosť rada keby sa objavila v Cannes to hej
    mno tak to hej je fakt hnusná zima u nás a sneženie by tomu teda nepomohlo lebo sesterka ma chce ísť tiež na majáles a to budem musieť ísť stopro aj ja   
    mno a na fotografiách vyzerá Kris super hlavne sa mi páčia jej slnečné okuliare niečo také by som si na toto leto chcela kúpiť aj ja

    OdpovědětVymazat
  3. Tak k pátečním narozeninám ti přeju všechno nejlepší - hlavně hodně zdravíčka a úspěchů ve škole :) A ať si ten Majáles a Sicílii užiješ :) Jinak já už se taky nemůžu dočkat, až začne filmový festival v Cannes - to zase budu koukat po všech těch šatech ♥ Na Kristen jsem teda hrozně zvědavá! Všechny fotky vypadají parádně, no nejvíc se mi líbí ta první ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě prostě fotografie z Coachelly neskutečně baví! :) Kristen měla skvělý outfit, úplně to k ní sedí. Určitě si to skvěle užila. ♥ Jsou to super, milé fotografie. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty fotky z Coachelly jsou vážně skvělé :)

    OdpovědětVymazat