čtvrtek 15. října 2015

Gallery update 48.6: New/Old photos from Camp X-Ray

Kdybych náhodou potkala Kristen v Praze, chtěla bych jí říct, jak moc se mi líbil film Camp X-Ray. Ne moc lidí tenhle film vidělo obecně, vzhledem k chabé propagaci, a domnívám se, že kdyby jí nějakj niemand z horní dolní v Český republice řekl, že ten film viděl, mohlo by ji to potěšit. Reálně se ale domnívám, že zaprvé jí nepotkám :D a zadruhé, kdyby náhodou jo, tak ze sebe nevyrazím ani jediné slovo. Ale třeba jo. Protože já se jistě zvládnu chovat naprosto normálně v situaci, kdy potkám svou nejoblíbenější herečku a svůj idol naživo. Bože, jestli se to stane, jestli mi to moje karma dovolí, tak se asi zblázním. Představte si to... jen si to zkuste představit. Já si to radši ani představovat nechci :D Si bude myslet, jakej jsem totální creep :D No nic. Nebudu to vůbec řešit, protože šance, že ji potkám je mrňavá. A šance, že bych ji viděla a k tomu ještě měla možnost jí i něco říct, je ještě menší. Takže nebudu doufat, abych pak nebyla zklamaná, ale kurňááááá bude v Praze! Zabijte mě někdo, nebo o tom nepřestanu mluvit :D Když už jsem tedy nakousla ten Camp X-Ray (což nebyla náhoda jen tak mimochodem, ale naprosto cílená poznámka, vzhledem k tématu článku :D), mám pro vás teď nějaké nové fotky z filmu, které se dnes objevily na internetu. Stejně jako ten film miluju i veškeré fotky z něj. Je to jedna nová stillska a šest fotek z natáčení filmu. Tak doufám, že se vám líbí alespoň z poloviny tak, jako mně :)
* * * * * * *
If I met Kristen when she's in Prague, I'll tell her how much I loved her in Camp X-Ray. Not many people have seen this movie, I think that it could make her at least quite happy that someone did in such a small country like Czech Republic. But I will not meet her, probably, I am not hoping... :D And if I will, I will probably say absolutely nothing. Anyway, talking about Camp X-Ray, I have for you new photos from this amazing movie. One stills photo and six photos from behind the scenes. I loved this movie with all my heart, t is beautiful story and I think that Kristen was incredible in it.

imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Ahoj Angie, len som ti chcela dať vedieť, že po mesačnom hiatuse som späť na blogu :)
    http://lana-del-rey-daily.blog.cz/1510/koniec-hiatusu
    .

    OdpovědětVymazat
  2. Tak, kdybys jí teda potkala, řekni jí, že i já Camp X-Ray miluju! Ach jo, u toho filmu jsem tak brečela! Originální, dokonalý film, Kristen to zahrála na 1***, moc emoční. :) Je to film u kterého jsem vydržela celou dobu sedět bez přestávek!

    OdpovědětVymazat
  3. tak to ťa určite chápem ja by som tiež nevedela čo robiť a asi by som tam stála ako soľný stĺp a nemo zízala ale tak človek proste musí využiť situáciu a proste sa prekonať     

    OdpovědětVymazat
  4. Je to vážně neskutečný! Opravdu hrozně moc doufám, že ji potkáš:))

    OdpovědětVymazat