úterý 20. října 2015

Gallery update 48.8: New portrait by Mario Testino

Včera jsem přišla domů krátce před půlnocí, dneska jsem byla ve škole do osmi... a zítra dojedu domů tak nějak podobně, jako dneska, ne-li stejně. Což v podstatě znamená to, že totálně umírám. Včera jsem ale byla na koncertě, kterej jsem si moc užila a možná vám o něm i něco málo napíšu. Jen mě vážně fascinuje hloupost některejch lidí, ale o tom snad radši ani nezačínat :D Musím vás taky oběhnout, abyste na mě nezanevřeli. Vím, že poslední dobou to docela flákám... a mrzí mě to, já k vám i chodím, jen většinou buď ze školy z tabletu, nebo večer, kdy už se mi psát komentáře nechtějí. Musím si na to vyhradit nějaký čas, který budu pravidelně dodržovat, abyste to neodnášeli vy, že já jsem ve škole do osmi. No, Kristen má spoustu nadání, a jedním z těchto nadání je to, že mě vždycky dokáže něčím překvapit. Jednou z těch věcí je i ta fotka, kterou pro vás mám teď. Mario Testino je poměrně známý fotograf, se kterým Kris nafotila pár photoshootů a on sám třeba fotil i anglickou princeznu Charlotte a tak... Aktuálně už nějakou dobu tvoří takovou "ručníkovou" sérii, kdy fotí slavné osobnosti tak porůznu s ručníkama. Některé hodně odvážně... některé decentněji. Zapojil se do toho třeba Alex Pettyfer, který patří k těm neodvážnějším :D a zapojila se do toho i naše Kristen. Její fotografie je tedy poměrně decentně vyfocená. Kristen tam sice očividně je nahá, ale nic není díky ručníku vidět a je to velmi sexy fotka, která mě vyloženě neuchvátila, ale to neznamená, že vám ji sem nedá. Já osobně obecně nemusím moc fotky tohohle typu. Ta s Kris je v pohodě, ale třeba ta s Alexem... ne, že by mi vadil skoro nahej Alex Pettyfer, naopak :D ale nemám ráda takovéhle fotky, které jsou vyloženě postavené na té nahotě a té sexualitě. Ne, že by bylo něco špatného na nahotě, ale i fotky tohohle typu by měly být o těch fotkách a atmosféře víc než o tý samotný nahotě no. Neumím to asi moc dobře vyjádřit, nechci znít, že jsem nějaká prudérní nebo něco, ale prostě na mě tyhle fotky nepůsobí vyloženě kladně, některé. Tahle Kris je ale pěkná, líbí se mi, i když jiné se mi líbí víc :D
* * * * * * *
Kristen has many talents, one of them is the ability of surprise her fans all the time. She surprises my quite often, which is absolutely great, of course. I didn't expect anything like this... I really did no. Mario Testino is quite a famous photographer, Kristen did some photoshoots with him in the past and now she became part of his Towel series, which is a series of very hot almost naked photographies of famous people, except Kristen, for example Alex Pettyfer did one of these and many more. I am personally not very huge fan of photos like this, which sounds weird. You know what I mean, I have nothing against Alex Pettyfer's naked body, at all... :D but on the other hand photos like these are just very... sexist. I don't know how to explain my feelings. Not my cup of tea, I guess. It's like, you know, more about the nude body than about the photography itself, that's probably the best I've got :D Not a good in explanations in English :D But Kristen is not nude here. Well, she is actually, but nothing is seen, and I think it is very nicely taken picture, Kristen is really hot in here and I do not love this picture as much as other pictures, to be honest, but I like it and it is my duty to let you know something like this show up. What I like about Mario Testino's Towel series is the fact he doesn't make these photos just with women, but also with men. In the commercial industry, it's always a woman, who's naked pr poorly clothed at the advertisment. So check out, I will be glad for your oppinion.

imagebam.com

2 komentáře:

  1. Mario Testino je jeden z mých nejoblíbenějších fotografů a myslím si, že tahle "Towel Series" je docela dobrý nápad :) Vznikly z toho teda úžasné fotky. Třeba tahle z Kristen je absolutně úžasná! Je decentní, ale zároveň sexy :) Viděla jsem, že u některých fotek měly některé další ženy z ručníku takový ten "turban" a oblečeny byly normálně v županu :) Ale je pravda, že se to dá teda "zneužít" i k přehnanému zobrazování sexuality - a asi nejhorším případem pro mě v tomhle ohledu byla teda Miley Cyrus, která se opět nestyděla ukázat prsa :/

    OdpovědětVymazat
  2. jop súhlasím s tebou je to veľmi pekná sexy fotečka a hlavne jej decentná čo je skvelé mne sa tiež veľmi páči a Kris mno a pozrela som si aj tie ostatné a boli dosť odvážne teda, ako mne to je v podstate jedno je to ich vec a nech sa ukazujú keď sú na svoje telo pyšný ale nesmie to byť oplzlé to určite

    OdpovědětVymazat