pondělí 12. října 2015

Gallery update 48.4: Two new personal photos from NYC

Ahojte lidi, jak se máte? Jsem celkem unavená, přišla jsem domů teprve asi v půl osmý. Dnešek byl pro mě docela nároční. Zase jsem se jednou vzbudila s tím pocitem, že se mi chce jen dál spát a nikam nejít. A to jsem vstávala v půl desátý. Zítra vstávám v půl sedmý, netuším, jak to dám. Já vám nevím, v pátek jsem byla taková pozitivní, že jsem byla vážně i ráda, že jsem se rozhodla studovat ten druhý obor, ale po dnešku jsem zase totálně vymletá a uvědomuju si, jak těžké to bude. Chci, aby mě to bavilo a abych to zvládala, ale bude to náročné. Ten jazyk mě baví, ale ty ostatní předměty... Jak jsem měla už vloni ten jeden jinej jazykovej obor, tak všechny ty věci, které děláme na jedné z pondělních přednášek, už jsem dělala třeba 3x... tudíž tam umírám nudou. Ale což, to se snad nějak podá. Aktuálně se ale cítím být opět hodně nejistá v kramflecích. Klasika. Uvidíme, jak to bude dál. No, mám pro vás dneska zase něco nového, po nějaké době nějaké ty osobní fotky, ze kterých jsem pokaždé hrozně nadšená, protože Kristen jich příliš moc nemívá, vzhledem k tomu, že není na žádné sociální síti. Respektive je na instagramu, ale ne veřejně, tudíž k tomu nemáme přístup. Tyhle fotky pochází z 30. září 2015, ale objevily se až teď a jsou z New Yorku. A jsou naprosto parádní, hlavně ta první :)
* * * * * * *
Hello guys, how are you? I am quite tired, I came home just an hour ago. Today was really hard for me, psychically, because I felt kind of lost once again. In the end of last week, I was really excited that I decided to study what I study, but now, I am not sure about how I feel about that. It is probably going to be really hard. But I don't want to give up, I really want to do it, but I just... I don't know, I am really afraid and I feel quite insecure. Well, I have for you now two new personal photos from New York City. I love them both so much, especially the first one. I am always excited everytime some photos like this show up. Enjoy photos.

imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat