středa 7. října 2015

Další semestr na Fildě začal, aneb jak to teď bude.


Tahle scéna ve filmu nebyla, bohužel. Tak aspoň animaci z ní mám. No nic. Všimli jste si někdy, jak často používán "no nic"? Hodně často. Ale to je teď vedlejší. Nejsem ani doma. Sedím teď ve Starbucks a čekám. Opět nastalo to krásné podzimní období, kdy mužů nosit dlouhé svetry, barví se listí a ve Starbucks mají dýňové latte. Já do Starbucks chodím tak maximálně několikrát do roka. Na to, abych chodila častěji je mi líto peněz. Uvidíte mě tam pak dá se říct jenom na podzim... Protože já prostě miluju dýňové latte. Ale to jsem se stále nedostala k jádru pudla. Už včera jsem slibovala, že napíšu nějaký článek na téma já, škola a blog. A protože mi italština začíná až v šest a já mám s sebou čirou náhodou tablet, rozhodla jsem se zabít čas.

Zprvu bych chtěla říct, že upřímně doufám, že se nový semestr na mé blogové aktivitě nijak neodrazí. V praxi je ale docela možné, že to bude úplně jinak. Jak mám školu? Debilně. Přidala jsem si druhý obor do kombinace, takže to budu mít trochu časově náročné. Ani ne prevencí ve škole, jako spíš co se učení týče. Můj rozvrh vypadá následovně:

Pondělí: 12:30 - 17:20
Úterý: 9:10 - 19:50 (s pauzama.. Totálně zabitej den.)
Středa: 14:10 - 16:30 + italština 18:00 - 20:00
Čtvrtek: 9:10 - 14:00
Pátek: 9:10 - 10:40

Takže v podstatě ve čtvrtek a v pátek mám poměrně volno, zato v úterý je to totálně zabitý. Pondělí a středy se dají, ale vádí mi, že budu chodit domů tak pozdě. Hlavně v úterý a ve středu. Paradoxně teda v úterý možná budu mít víc možnost přidat něco na blog než v pondělí a ve středu, protože mám mezi přednáškami docela dlouhé pauzy totálně k povstání. Co z toho vyplývá? Vlastně nic moc. Jen to, že v pondělí až středu tu zřejmě úplně moc nebudu, protože až dojdu domů, tak se tak maximálně najim a půjdu někam zdechnout do houští... Reálně vám po těch třech dnech nedokážu říct, jak to bude z hlediska učícího, protože teď druhej obor asi bude docela náročnej. Toliko k organizací :D Zatím se mějte famfárově.

5 komentářů:

  1. no  to máme časově celkem podobné, já mám volno jen v pondělí navečer a čtrtek, jinak jedu taky do sedmi

    OdpovědětVymazat
  2. Tak vidím, že už ti to taky pomalu začíná Já mám tenhle týden taky úplně zabitej, protože mamka si odjela do Chorvatska, tak se musím o všechno starat - nákupy, venčení psa, umývání nádobí, zítra budu prát (to jsem na sebe docela zvědavá!) atd... Do toho ještě učení, v pondělí a úterý doučování, takže vlastně od pondělí - čtvrtek dorazím tak v 15:00 :/ Mamka si vybrala fakt blbej čas. Už jsem úplně vyšťavená... No doufám, že si nějak na ten režim zvykneš a nebude to pro tebe tak hrozné. Hlavně aby tě to učení (aspoň trochu) bavilo a něco ti to dalo :) Jsem docela zvědavá na sebe No když jsem viděla vzor TSP na Masaryčku tak to vypadá, že se na vysokou asi ani nedostanu

    OdpovědětVymazat
  3. Díky Bohu za můj rozvrh, když vidím ten tvůj zabijácky a pitomě sestavený tak si výskám a ukončuji veškeré si stěžování na ten můj Nuž hodně zdaru Angie přeji, ať se s tím hezky vypořádáš a kdyby náhodou ne, za chvíli se stejně změní a zajisté v něco lepšího Každopádně ještě k těm tvým oborům...heh, spadla mi pusa na zem, když jsem si přečetla, co pak to studuješ Já ani nevěděla, že vůbec nějaké takové existují! Tedy kamarád studoval finštinu a to už mi přišlo jako dost extravagantní obor a ty se vytasíš s tímto? To jsem nečekala, já měla za to, že studuješ bohemistiku, ani nevím proč, ne že by to bylo nějak lepší nebo tak,ale měla jsem to bůhví proč zafixované Tohle je tedy  mnohem lepší, prostě woooow   A vážně tě obdivuji, koneckonců jako všechny lidi, kterým jdou jazyky, což je pro mě něco nereálného a ještě se vrhnout na jejich studování Rovnou dva, vážně? Už chápu tvou návštěvu Itálie a Holandska To si pak odcestuješ pryč z Čech a budeš si žít pohádkově někde v cizině Páni jak můžeš zvládat tolik jazyků, když k tomu připočítám ještě i tvou bravurní znalost angličtiny No teda holka dostalas mě A po té Astronomii jsem také kdysi prahla, ale to jde absolutně mimo mé možnosti, i když vidíš, kdyby jsme se do toho nějakou čirou hrou osudu daly, mohly jsme být spolužačky
    Jinak já v Praze nejsem, to je na mě příliš velké velkoměsto, kde bych se opravdu necítila, tam já jen občas zavítám čistě jako obdivovatel jejich krás a možností, hlavně když tam ségra studovala Archeologii, teď už tak ne Ale studium bych tam nedala, já jsem v Plzni, která je hodinku od mého bydliště, což byl hlavní důvod mé volby, protože Plzeň nějak nemusím na rozdíl od mého bydliště, takže si takhle někdy v týdnu mohu nasednout na pendolino a být zpátky doma raz dva, což je pro mě prostě báječně a což bych za nic nevyměnila, kdyby byla vysoká ještě někde blíž, tak jdu tam

    OdpovědětVymazat
  4. Musím teda říct, že končit školu v osm, bych asi jen těžko zvládala:/ Ale snad si na nový rozvrh brzo zvykneš a bude to v pohodě!:) A jestli se teď někdy dostanu do Starbucks, určitě zkusím dýňové latte

    OdpovědětVymazat
  5. juuuuu tak to je teda ale poriadý zabiják ten rozvrh to ti teda ale nezávidím, ja som tiež neznášala keď som lala medzi prednáškami dlhú pauzu a preto som musela byť potom v škole do neskorých hodím a človeku z toho niekedy začne až šibať     
    ale musím povedať, že školu do 20:00 som teda nemala iba do 19:00 to sa dalo ale keď prišla zima a stmievalo sa tak to bolo na hovno, človek ide do školy je tma ide z nej preč je tma a to je pre mňa tak ubíjajúce     
    človek má z toho tak prd lebo s tým zabije celí deň
    dúfam, že to v poho zvládneš

    OdpovědětVymazat