čtvrtek 22. října 2015

Gallery update 48.9: New photos from set of Woody Allen's movie in New York

Byl to tak trochu hoax... ta informace, že Kristen už dotočila film Woodyho Allena s Jessem Eisenbergem. Ta informace kolovala po internetu, ale po několika dnech se objevily nějaké další fotky, tak jsem si myslela, že se jen něco dotáčelo. Po té, co se objevily ale ještě další a další fotky, jsem zhodnotila, že to prostě byl jenom kec. Myslela jsem si, že bude mít nějaký volný čas, než začne natáčet Personal Shopper, ale očividně jsem se pletla :D Objevily se totiž fotky ze včerejška z New Yorku a Kristen i Jesse tam byli oba dva, točili nějakou společnou scénu a fotky z toho jsou v ohromné kvalitě, až vážně nechápu, kde ti paparazzi museli stát, že mají tak kvalitní fotky tak z blízka. Ale v tomhle případě mi to nevadí, protože jsou vážně parádní. Miluju ty fotky, ale myslím si, že by mohly eventuálně něco vyspoilovat. O postavách Theresy a Jamese už víme tolik, že budou mít ve filmu blízký vztah, ale víc nebudu říkat, i když víc vím, abych nebyla já ten, kdo to vykecá :D Každopádně to podle těch fotek vypadá, že se na natáčení skutečně dobře bavili a Kristen vypadá hrozně vesele, což mě hrozně těší. Strašně se mi líbí ta 4. fotka, kterou jsem vám z těch 22 vybrala do tohohle článku... Kristen a Jesse se tam něčemu oba hrozně smějí a Woody má spojené ruce a tváří se, jakoby mu hlavou běželo: "Bože nebeskej, prosím! PROSÍM! Můžeme tuhle scénu už konečně dotočit?" :D Z jedné fotky, kterou nevím, jestli jsem uložila, ukládala jsem jen některé, mi totiž přišlo, že Kristen i Jesse chytli výtlem při té intimní scéně, kterou měli točit a co tak z těch videí ohledně nepovedených scén občas vyplývá, tak jakmile se tohle jednou stane, je těžký to samý natočit s vážnou tváří :D
* * * * * *
It was kind of a hoax when I told you Kristen wrapped on the set of Woody Allen's movie. It was an information that came around the internet, but it wasn't right. Because she was on the set even yesterday. I thought that she'll have some spare time before she starts to film Personal Shopper. The filming starts in six days. But yesterday it really was the last day of filming this movie. Well, I think so, I found this information. It would be quite logical, because she needs to get to Paris and she will probably want spend some time home. So who knows. I have for you 22 photos from yesterday's filming in New York and I have to tell you that I love these photos so much. Some of them even look like official behind the scenes, I have no idea how close the paparazzi had to be, but in this case, I do not mind. These pictures could spoil you the movie a bit, so don't look at them, if you don't want that. It is your choice :D Kristen looks so happy on the set of this movie, every time she's there, I feel like she really enjoyed that.I love the fourth picture, I just love it so much, it makes me laugh so badly :D Jesse and Kristen laughing and Woody looks like: "Just please, PLEASE! Can we finally finish this scene?"

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

7 komentářů:

  1. Další totálně úžasné fotky ♥ Já prostě miluju, jak je Kristen při tomhle natáčení oblečená ♥ Hrozně jí to sluší :) A moc se mi líbí její účes - teď ty vlasy má v suprové délce! Jinak co se té kvality fotek týká, začínám si říkat, jestli na natáčení není nějaký oficiální fotograf přímo pro tenhle film. Takhle kvalitní fotky jsem ještě neviděla - a hlavně některé fotky jsou fakt dost zblízka... No jinak ti musím říct, že si mě docela nalákala na "Back To The Future" - já to ještě nikdy neviděla, ale po tom, co jsi napsala o čem to vlastně je a jak se ti to líbí, to asi změním :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky vypadaj skvěle :) Kristen to tam moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. teda, to je super, že se objevily takové kvalitní fotky z natáčení a je super, že tam jdou vidět tak dobře některé scény! :) Rozhodně to vypadá velmi zajímavě ♥ Fotky jsou úplně úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Angie, tak jsem tu po milion dnech a musím říct, že naprosto mě uchvátil tvůj layout! jako vždy! :) já teď taky vymýšlím jeden (mám prázdniny ) tak uvidíme, co vymyslím

    OdpovědětVymazat
  5. Omg Omg! Já už se nemůžu dočkat, to vypadá tak fantasticky! ♥ Kristen je tam úplně skvělá, ten film bude určitě bomba! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, fotky jsou vážně naprosto úžasné!! Kristen to na nich neskutečně moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  7. Filmu se už vážně nemůžu dočkat! Atmosféra z fotek vypadá opravdu krásně! :)

    OdpovědětVymazat