sobota 17. října 2015

Gallery update 48.7: New portraits from TIFF for Madame Figaro + bts


Možná jste si všimli, že jsem změnila styl textu, neboli font, na této stránce. Ani nevím, proč jsem to změnila, jen jsem zkrátka chtěla zkusit, jak to bude vypadat a zalíbilo se mi to :D Takže to tak asi prostě nechám, to předchozí písmo tu bylo dost dlouho. Dneska jsem tu chtěla být víc, ale nějak jsem neměla tu správnou blogovou náladu. P5esto jsem ale musela přidat tyhle fotky, protože jsou úžasné. Jsou to dva nové portréty z Torontského filmového festivalu, tentokrát pro časopis Madame Figaro. Miluju shooty pro Madame Figaro, jako tenhle nebo třeba tenhle. A teď se k nim přidal ještě i další. Ty portréty jsou prostě skvělé, Kristen je na nich vážě nádherná. Kromě oficiálních portrétů mám pro vás i jednu fotku z focení. Upřímně doufám, že se objeví i nějaké další, protože jsou skvělé :)
* * * * * * *
As you maybe noticed, I've changed font of the text at this site. I actually don't know why, I wanned to see how does it look like and it looks quite good, so I left it like that. I planned to be here more, but I kind of don't have the right blog mood. But, I had to publish this. Because I love it so so so much. Two more portraits from Toronto International Film Festival, this time for Madame Figaro. I love shoots for Madame Figaro. Like this one or this one. And also the new one, I have for you now. I love it. These two portraits are just perfect, Kristen looks so beautiful! I also have for you one behind the scenes photo. I really hope that some more photos will show up, because I love them.

imagebam.com imagebam.com
imagebam.com

5 komentářů:

  1. Tak jo, nemám slov, ty fotografie jsou dokonalé, Kristen tam je strašně nádherná! ♥ Nezlobila bych se, kdyby bylo více fotek!

    OdpovědětVymazat
  2. jo písmo je skvělé :) a ty fotky jsou naprosto uzasné :) je tam moc krásná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nové písmo se mi moc líbí, změna je vždy příjemná a blog vypadá hned jinak :) A ty fotky jsou naprosto skvělé, nejvíce se mi líbí ta první!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty portréty jsou opravdu božské! Byla krásně nalíčená :)

    OdpovědětVymazat
  5. musém povedať, že vyzerá skvelo, naozaj jej o tu pristane, vlasy je takto pristanú veľmi sa mi to páči, vyzerá dosť kultivovane a ako dáma, veľmi pekné    a modra jej jednoznačne pristane

    OdpovědětVymazat