úterý 13. října 2015

Kristen will be shooting Personal Shopper in Prague!


Ach můj bože, bože bože bože! Můj život právě skončil! :D Pamatujete si, jak jsem mluvila o tom novém filmu Kristen, který se má co nevidět začít natáčet? Jmenuje se Personal Shopper a má ho na svědomí Olivier Assayas, se kterým Kristen točila Sils Maria, za který získala oceněné César Awards. Mluvilo se o tom, že se začne natáčet v druhé půlce roku v Paříži, kde se budou natáčet nejspíš všechny exteriéry, a potom se natáčení přesune do jiného Evropského města, buď do Budapešti, nebo do Prahy. A dámy a pánové... bude to Praha. Doprdele ona to fakt bude Praha. Charles Gillibert to oznámil na svém oficiálním Twitteru. Kromě toho, že se film bude částečně natáčet v hlavním městě České republiky také produkce shání v Praze nějakého fotografa pro film. Takže pokud znáte někoho, kdo by mohl mít zájem nebo vy sami byste měli zájem :D (s tím tedy, že je potřeba mít dostatečné zkušenosti), můžete zkusit svoje štěstí. To by byl sice sen, ale ty zkušenosti tak úplně nemám no :D Kdy se tu bude natáčet se ještě neví. Natáčení v Paříži začne 27. října, takže předpokládám, že na Prahu dojde někdy tak v půlce listopadu. Kris samotná mluvila v jednom rozhovoru o listopadu, takže bych řekla, že tak někdy. Jenomže bude zima, takže není šance, aby jí člověk na ulici v zimnim oblečení, s čepicí a brejlema poznal... :D Ale třeba budu mít štěstí. Ale jestli ne, i tak je to super, že tu bude natáčet film a opravdu doufám, že se jí tu bude líbit, protože by bylo vážně skvělé slyšet jí pak někdy o Praze mluvit :) Myslím, že po celou dobu natáčení se budu vyskytovat v centru města, v okolí hradu a taky po nocích v okolí dobrých hospod :D No nic... Asi se z toho zblázním :D Jak si můžete všimnout na tom druhém tweetu, tak Charles tyto zprávy posílal z Prahy.

EDIT: Podle nejnovějších informací se zdá, že v Paříži se bude natáčet dva týdny a potom se natáčení přesune do Prahy. Zatím pořád nelítají konkrétní data ohledně té Prahy, ale určitě vás budu nadále informovat. Po natáčení v Praze pak dojde i na Londýn a následně ještě na Omán. Což je rozhodně hodně zajímavé. Omán? Wow... drsné. Tenhle film zní stále lépe a lépe už jenom těmi místy natáčení :D
* * * * * * *
Oh my fucking God, my fucking life has just ended... Do you remember the new project I talked about several times? Personal Shopper written and directed by Olivier Assayas? And do you remember me talking about that they are going to film this movie in Paris and... in Prague OR Budapest? Well... it's going to be Prague. It is going to be fucking Prague. Prague, the capital city of the Czech Republic. I am NOT kidding. Kristen will be in Prague. The filming of Personal Shopper starts on October 27, 2015 in Paris and then they'll move to Prague. Kristen said in one interview, that they will shoot this movie in November, so I guess they will get to Prague in the middle or in the end of November. Which means it will be cold in here and there is no possibility I would recognise her in the street. But, she will be here. And I am freaking out right now! :D

EDIT: According to some new information, it looks like the production will be in Paris for two weeks and then filming moves to Prague, then to London and also Oman. Which is very exciting actually. Oman? That's interesting.


13 komentářů:

  1. Tak tahle zpráva mi udělala fakt radost! Během propagace Sereny jsem doufala, že Jennifer něco o natáčení v Praze řekne, ale na to bohužel nikdy nedošlo, tak snad u Kristen to bude jinak :) Třeba budou ve filmu i nějaká místa, která jsem letos navštívila Každopádně tahle radost mi fakt udělala radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. wow tak to je teda ale super novinka, že to bude natáčať práve v Prahe tak dúfam, že sa ti tam podarí dostať a budeš si ju môcť pozrieť z blízka

    OdpovědětVymazat
  3. Ty bláho, ty bláho, ty bláho! .... !!!!!! .... Tak teď mě mrzí (víc než jindy), že v Praze nebydlím, nebo že tam nejezdím častěji..teda jako představa, že bych potkala Kristen někde na ulici, neumím si to představit (vlastně umím - panikařila bych jak prase ). To je skvělá novinka, že se to bude natáčet v Praze, jsem nadšená! Jako jsem zvědavá, jestli bude možnost jí někde potkat a jestli do ní náhodou vrazíš, vzkaž jí, že jí máme rádi A že seš dost creepy, protože o ní bloguješ

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je naprosto skvělá zpráva! Hlavně pro tebe (teď mě fakt štve, že v PRaze nebydlím) :( Strašně ti přeju abys aspoň na Kristen narazila! :) Moc se těším, jak píšeš, až bude (doufám) Kris o Praze mluvit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. No ty vagoooo!!!!    Jakože vážně!!!! Oukej, snažím se nevyšilovat, alespoň ne tak moooc, ale to sakra nejde...vždyť Kristen sakra bude v České republice, ve stejném časovém pásmu, na stejném kontinentu a hlavně ve stejné republice...to tu ještě nebylo a bůhví jestli ještě bude!!! Ty brďo, Angie nedokážu si představit, jak nadšená z toho musíš být, kdy vidím jak šíleně se teď chovám já Nejlepší novinka tohoto měsíce, bezkonkurenčně! To je prostě pecka!! Angie, já se do té Prahy budu muset vážně vypravit! A když už nepotkám Kristen, tak třeba tebe bych alespoň mohla Ale ještě k těm lokacím, Omán mě tedy hodně zarazil, to jsem zvědavá, co za scény zrovna tam budou natáčet

    OdpovědětVymazat
  6. to snad není možné!! :) ty máš takové štěstí, že tvá oblíbenkyně bude tady u nás..co já bych právě za to dala, aby Vanessa byla v Praze ..Kris je skvělá, bylo by úžasné ji potkat ale já bydlím na konci republiky, úplně z opačného směru takže já mám nejspíše smůlu ale už se těším na další informace :)

    OdpovědětVymazat
  7. Panebože!!! Tak to je naprosto boží! Taky moc doufám, že se jí u nás bude líbit a že si třeba najde čas i na nějakou tu procházku městem Škoda že nejsem z Prahy, to bych ji jinak s radostí vyhlížela s tebou    Třeba se ti poštěstí, moc bych ti to přála! Kristen v Praze! Kdo by to byl řek?!

    OdpovědětVymazat
  8. Kristen je už od včerejška v Praze!!!   Neví se náhodou jak dlouho tu bude natáčet?

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Kdes to zjistila? Našla jsem, že nejspíš je, ale že by to bylo potvrzené se úplně říct nedá. Každopádně oficiálních informací je málo... neví se kde, neví se jak dlouho, jak je to malý film, tak to není tak profláklé, aby se o to zajímala nějak významně česká média, čímž nám to trochu komplikují... Jediná možnost, jak ji potkat, je nejspíš chodit po centru Prahy a doufat, že bude mít člověk štěstí....

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Můžu Ti napsat někam soukromě?

    OdpovědětVymazat
  11. No tak to je fakt hustýý!! To jsem teda nečekala takovou skvělou novinku na tvém blogu!! To určitě do Prahy pojedeš abys Kristin mohla vidět, že? Já mít tady Jenn neváhám a jedu hned!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Bydlím v čr Tady je můj emaAre hledáte pro velmi skutečné úvěr? Za přijatelnou úrokovou sazbou? Zpracováno během 2 až 5 pracovních dnů. Už jste byla odmítnuta neustále podle svých bank a jiných finančních institucí? Zde je
    důvěryhodně nabídka, protože otázka úvěru a bezpečnosti je něco, co zákazníci jsou stále více znepokojeni, Gratuluji vám, úroková sazba pro naší nabídky je 3%, pokud zájem o získání finančního
    pomoc, kontaktujte nás ještě dnes na adrese: seankentco-operative@hotmail.com.Žadatel Osobní údaje.Tvé jméno:
    Částka potřebná:
    Vaše země:
    Půjčka Doba trvání:
    Vaše adresa:
    Telefonní číslo:
    Měsíční příjem:
    Sex:
    Vaše číslo Fax:
    Tvůj věk:Kontaktní osoba: Sean Kent.
    E-mail: seankentco-operative@hotmail.com

    OdpovědětVymazat